Stránka 1 z 2
V3S
Napsal: 17 kvě 2006, 20:00
od Libor Hanzal
Moje Vejtřaska bez předehřevu taky v poho.
Napsal: 18 kvě 2006, 16:22
od monty

No taky je to nesmrtelnej nezmar!
Napsal: 19 kvě 2006, 01:37
od Kuba

Praga V3S na olej BEZ předehřevu a bez úprav t.j. s původníma, jistě unavenejma vstřikovačema ???

Oj, oj, oj !!!!

Teda čerpadlu by to moc udělat nemělo, zato si ale bedlivě hlídej hladinu motorovýho oleje !!! Jestli jezdíš na 100% rostlináč s V3Skou bez jakýchkoliv úprav, pak se možná dočkáš totiž překvápka - zdánlivě Ti nejen klesne spotřeba motorového oleje, ale bude Ti možná motorový olej ve vaně přibývat

!!! Jenže příčinou nebude zřejmě ani nějáký záhadný mechanismus á la perpetuum mobile, nýbrž obyčejné ředění motorového oleje olejem rostlinným. U Pragovky V3S by tak 10 - 15 % rostlináče v olej.náplni vadit nemělo ( neplatí pro osobáky !!! ) a taky bacha na tzv. následnou polymerisaci motorového oleje v důsledku ředění s rostlináčem. - - - - - - - - - - Jak to poznáš, tu polymerisaci ? Jednoduše: Sundáš vanu a budeš se divit, kdo Ti do motoru naházel bláto a nebo jíl, v horším případě něco jako asfaltovou, lepkavou hmotu

A teď bonbonek na konec: Existují právě pro motory s přímym vstřikem, kde ředení motor.oleje rostlinným hrozí a násl. polymerisace, specielní oleje motorové na rostlinné bázi. Tyhle oleje se ředit mohou třeba VEGETOLem

a nic se nestane, nic nezpolymerisuje .... to není vtip, ale faktum, pánové !
Napsal: 19 kvě 2006, 07:27
od alda164
2 Kuba:
To je sice pekne s tim olejem, ale link by bodl.

Napsal: 19 kvě 2006, 10:39
od mvolesko
oleje na rostliné bazi dělá třeba MOTUL
http://www.motul.cz/oillist.asp?typ=100
Napsal: 19 kvě 2006, 11:03
od alda164
Jo, ale to neni zaruka, ze se bude snaset s repkovym.
Jinak znam, Motul 800 davam do dvoudobyho leteckyho motoru.Bezkonkurencne nejmene usazenin, ale je drahej jak cert.Litr kolem 550 Kc, plna syntetika.
Napsal: 19 kvě 2006, 20:47
od Ropák
KUBO, jestli víš o nějakém eshopu s vhodným motorovým olejem pro TDI a PD, který se snáší s rostlináčem tak tu prosímtě hod
WWW.adresu.xx. Blíží se mi zase výměna tak bych to zkusil, protože naposledy jem hodil vzorek, toho co jsem vypustil (původně 10W40) do mražáu a byl z toho hustý med. Tak jsem tam nalil radši 5W40. Dík.
Napsal: 21 kvě 2006, 22:37
od truck
Pokud stím ihned nepřestaneš smrt tvé V3S je neodvratná. a byla by to škoda.
Napsal: 16 čer 2006, 21:36
od KUK
Poraďte někdo jak teda správně upravit V3S na olej, aby se jí nic ,,nestalo". Je to dobrej stroj, jenom ta spotřeba, hrůza...
Napsal: 17 čer 2006, 08:58
od alda164
KUK píše:Poraďte někdo jak teda správně upravit V3S na olej, aby se jí nic ,,nestalo". Je to dobrej stroj, jenom ta spotřeba, hrůza...
Předehrev a dvounádržkovej systém.Pokud je motor chlazený vodou, tak by to neměl být problém.
Napsal: 17 čer 2006, 09:29
od Radim205D
V3S je vzduchac

Napsal: 17 čer 2006, 19:14
od KUK
No právě. Kde vzít to teplo na ohřev rostináče, v motorovým oleji? Nebo vyhřívat elektricky? Přez výfuk? Udělat pod tím táborák

....????
Napsal: 17 čer 2006, 21:56
od Reskator
Tak to panove jedine elektrina ... ten sajrajt co je v klikove skrini ucpe jakykoliv labyrint ...

Napsal: 17 čer 2006, 23:15
od Radim205D
Proc sajrajt ? ten si myslim bude snad jen na dne vany, do mazani motoru zaden velky maras ktery by ucpal labyrint vymeniku nepujde, ucpalo by to kanaly mazani.
Skoda ze si uz nepamatuju jak u te pragovky bylo reseno mazani a kudyma by se dal udelat obtok pro vymenik.
P.S. ja bych to resil kombinaci elektro+vymenik(olej/olej)
Napsal: 18 čer 2006, 12:44
od Reskator
Ja nad necim podobnym uvazoval u T148, ta ma jeste pridavnou odstredivku na docisteni oleje ... a panove videl nekdo jakej sajrajt v te odstredivce na stenach je ??? Je to blato a nezbira se to ze dna klikove skrine ...