Stránka 1 z 2

prosím o pomoc- auto pořád brzdí

Napsal: 25 bře 2008, 21:58
od Jindra
Chlapi prosím o radu jak na brzdy. je to na Fabce 03, ABS/ESP 5.7.
Po výměně gumiček v brzdovém válci a následném odvzdušnění, mi začalo auto pořád přibrzdovat.Ty gumky jsem tam dal podle originálu. Po odvzdušnění jsem jel auto projet, asi ve 120 jsem to natvrdo zašlápl, abs fungovalo. toto jsem několikrát zopakoval a vše ok. Pak jsem začal brzdit jak za normálního provozu a od ted začne auto samo brzdit. Měli jsme povolené trubky na válci a tam žádný tlak nebyl. Povolil jsem odvzdušnováky a z každého pod velkým tlakem vytryskla kapalina. Takže si myslím že ABS nějak drží tlak ve vedení od ABS ke kolům.Po povolení odvzdušnováku a upustění tlaku to auto zas kousek jede, než šlápnete na brzdu a udělá se tam tlak který se jakoby nevrací.Nejdříve se blokne pravé přední a levé zadní a pak ty zbylé 2. vag je bez chyb. taky jsem dělal základní odvzdušnění vagem. Už si s tím nevím rady. Budu vděčný za jakoukoliv informaci :(

Napsal: 25 bře 2008, 22:44
od Tomas.cz
Repasoval si už třmeny ( gumyčky ) a měnil brzdové hadice?

Napsal: 26 bře 2008, 07:06
od Jindra
ještě ne.já myslím že bude nějaká zrada v hydraulice abs, tam zůstává a narustá tlak.

Napsal: 26 bře 2008, 13:15
od slovacek.milos
Jindra píše:ještě ne.já myslím že bude nějaká zrada v hydraulice abs, tam zůstává a narustá tlak.
tak musíš zajet na vag, otestit akční členy ABS tam je na to program na všechny čtyři kola, nejlépe na zvedáku a jak navolíš kolo odbrzděno při sešláplém pedálu tak sním musí někdo zatočit kolem jestli to tak skutečně je, když jsem poprve měnil přední desky s abs tak mi to bzdilo na podlaze :o po ujetí 30 km a za stáleho brzdění se to spravilo, dnes to dělám jinak a problém není miloš

Napsal: 26 bře 2008, 14:23
od Jindra
jenže já mám ve vagu 304 akční členy zavřené. asi je to špatná verze. (wallbash)

Napsal: 26 bře 2008, 17:43
od kvaza
Koukni, jestli máš vůli mezi pístkem v hlav. brzdovém válci a táhlem z posilovače, když není, tak se neupouští tlak z brzd a postupně se to našlape a stále to brzdí :D

Napsal: 26 bře 2008, 18:42
od slovacek.milos
kvaza píše:Koukni, jestli máš vůli mezi pístkem v hlav. brzdovém válci a táhlem z posilovače, když není, tak se neupouští tlak z brzd a postupně se to našlape a stále to brzdí :D
to je velmi dobrý nápad když se odmyslí ABS a bylo hejbnuto s HBV, já jsem znal jednoho automechanik (LOL) , který problém s bublinkami z HBV a měkým pedálem řečil prodlužováním tyčky co vede z pedálu na HBV a dopracoval se ke stavům že když na auto posvítílo slunce tak nešlo odjet bylo zabrzděno miloš

Napsal: 27 bře 2008, 07:08
od Jindra
kvaza píše:Koukni, jestli máš vůli mezi pístkem v hlav. brzdovém válci a táhlem z posilovače, když není, tak se neupouští tlak z brzd a postupně se to našlape a stále to brzdí :D
kolik by měla byt ta vůle?

Napsal: 27 bře 2008, 10:12
od kvaza
vůle by měla být asi 0,5 mm, musí tam prostě nějaká být, aby se pístek mohl vrátit

Napsal: 27 bře 2008, 10:18
od kvaza
Jo Miloši, občas je i s brzdama sranda :D

Napsal: 27 bře 2008, 10:29
od kvaza
ještě teď jsem koukal do manualu na Octavii a tam je mezi hlav. brzdovým válcem těsnění a to se má při nové montáži vyměnit, bude nezmáčklé a proto asi udělá tu potřebnou vůli :D u Fabky to asi bude stejné

Napsal: 27 bře 2008, 11:18
od Jindra
těsnění jsem vyměnil. bez výsledku. mi to přijde jak kdyxby ten tlak drželo abs. protože od hbv k abs žádný tlak není, ale od abs ke kolům postupně narůstá a auto přibrzduje.ráno to auto jede normálně, ale jen tak 4 km ,pak to začne postupně přibrzdovat. po nějaké době, vetšinou přes noc ten tlak ujde a auto zas jede. (wallbash)

Napsal: 27 bře 2008, 16:54
od slovacek.milos
Jindra píše:těsnění jsem vyměnil. bez výsledku. mi to přijde jak kdyxby ten tlak drželo abs. protože od hbv k abs žádný tlak není, ale od abs ke kolům postupně narůstá a auto přibrzduje.ráno to auto jede normálně, ale jen tak 4 km ,pak to začne postupně přibrzdovat. po nějaké době, vetšinou přes noc ten tlak ujde a auto zas jede. (wallbash)
to právě asi nijak nezjistíš neš vag adresa tuším 03 a kontrola akčních členů miloš

Napsal: 27 bře 2008, 17:09
od D A V I D
kvaza píše:vůle by měla být asi 0,5 mm, musí tam prostě nějaká být, aby se pístek mohl vrátit
Ta vůle má být min 0,9 mm a max 1,2 mm říká se tomu leerweg.Alespoň tak je to u nových posilovačů.
D.

Napsal: 27 bře 2008, 21:17
od Scania V8 480
zdravim, jak jsi to odvzdusnoval? slapanim? mel jsi nastartovano? muze to delat zmuchlana manzeta v posilovaci brzd, stava se to kdyz nemas nastartovano - tudiz neni podtlak a odvzdusnujes - proslapnes pedal na podlahu - a pri navratu se domacka manzeta = nevrati se do puvodniho postaveni. poznas to tak, ze kdyz na pedal za jizdy dupnes tak to na chvili odbrzdi.