Stránka 1 z 4

plnící tlak u 1.8T

Napsal: 29 dub 2008, 19:16
od Fráňa
Je to trošku mimo mísu,ale nevíte někdo jakou má hodnotu plnící tlak u Audi TT 225 koní po nachipování? Vím že v sérii je to 1 bar,ale kolik je to s chipem?Vím,že různé firmy to budou mít asi trošku odlišné,ale aspoň přibližně. Díky za pomoc

Re: plnící tlak u 1.8T

Napsal: 30 dub 2008, 07:38
od Bierhanzel
Fráňa píše:Je to trošku mimo mísu,ale nevíte někdo jakou má hodnotu plnící tlak u Audi TT 225 koní po nachipování? Vím že v sérii je to 1 bar,ale kolik je to s chipem?Vím,že různé firmy to budou mít asi trošku odlišné,ale aspoň přibližně. Díky za pomoc
http://www.auditt.org/

www.ttclub.gr

http://www.westcoasttt.com/

viz google.com

Napsal: 01 kvě 2008, 16:27
od BH motor
vzhladom na to ze sa jedna o turbo K04 tak maximum u tohoto motora je niekde pri 6000 otacok asi 1,1 baru a v 3500 tak do 1,3 baru v overbooste. Takto to funguje najefektivnejsie

Napsal: 01 kvě 2008, 19:24
od Fráňa
Ptám se proto,protože kamarádům to v overboostu talčí 1,6baru a mně o dost míň a já netuším proč,soft máme hodně podobný,téměř shodný(hm)

Napsal: 03 kvě 2008, 09:58
od BH motor
Fráňa píše:Ptám se proto,protože kamarádům to v overboostu talčí 1,6baru a mně o dost míň a já netuším proč,soft máme hodně podobný,téměř shodný(hm)
takmer nieje zhodny. jeden bod iny a uz to prefukne viac. a to ze ti to tlaci menej je lepsie , lebo 1,6 je strasne vela a ten soft je napisany nedobre.

Napsal: 05 kvě 2008, 18:16
od Fráňa
Tak už mi to v maximu lítá taky na 1.6 baru,měl jsem špatnej N75 ventil,problém je v tom,že pak to začne škubat a auto nemá výkon,mám podezření že tam je málo benzínu,stává se mi totiž,že auto nechce nastartovat a je cítit benzín,takže musím hledat dál :( :( :roll:

Napsal: 05 kvě 2008, 21:33
od BH motor
a vaha sa ma ako ?

Napsal: 06 kvě 2008, 05:47
od Fráňa
Váhu jsem kupoval novou tak před třemi měsíci a samozřejmě orig. v Audi,tak doufám že je OK. VAG nepíše žádnou závadu a auto jede stejně mizerně i když se váha odpojí... Já už fakt nevím. :? Začíná mě to pěkně štvát (wallbash)

Napsal: 06 kvě 2008, 08:32
od lt.kubosh
Co svicky? Tyhle motory jsou pekne haklive.

Napsal: 06 kvě 2008, 13:14
od Fráňa
To mi dneska poradil táta taky,hned večer na ně vlítnu,celkem by jim to i odpovídalo,ale přišlo mi to jako moc jednoduchý řešení a tak jsem zatím hledal všude okolo... (hm)

Napsal: 06 kvě 2008, 18:45
od Fráňa
Tak mám nový svíčky,váhu vzduchu,N75,palivový ventil na liště,auto tlačí úplný nesmysly,přes 1.7 baru,nemá krouťák,cuká,střílí to z vejfuku a celý to jede úplně na p..u :x Už opravdu nevím jak dál, asi to pošlu proti zdi (wallbash)

Napsal: 06 kvě 2008, 18:52
od Stingray
jooo uz to je pekne dlho ale tento problem mal znamy........nakoniec to bola poskodena zapalovacia cievka.....

Napsal: 06 kvě 2008, 18:52
od este
Fráňa píše:Tak mám nový svíčky,váhu vzduchu,N75,palivový ventil na liště,auto tlačí úplný nesmysly,přes 1.7 baru,nemá krouťák,cuká,střílí to z vejfuku a celý to jede úplně na p..u :x Už opravdu nevím jak dál, asi to pošlu proti zdi (wallbash)
n75 myslíš ten ventilek na hadici k IC ?

Napsal: 06 kvě 2008, 18:56
od Stingray
rocniky 2000 az 2002 mali tento problem, ak sem linknes zvuk tvojho auta na volnobeh a po rychlom stlacení plynu.........prave ten turbo tlak ide hore ak nepracuje korektne zapalovanie a dohorieva Ti to vy vyfuku.......co Ti pise VAG?

Napsal: 06 kvě 2008, 19:54
od Fráňa
To je ten problém, VAG píše : Nenalezeny žádné chyby0. No a jsem v hajzlu,nemůžu na to přijít,mám to auto za trest...