Stránka 1 z 11
starty na RO
Napsal: 23 kvě 2008, 07:56
od slovacek.milos
možná se to už řešilo, ale kdo začnete na čistý RO a zhorší se mám starty, vlezte do rozvodů označte kolo na čerpadle a pomalu ho potáčejte doptředu až je start OK, pokazit se nedá nic kdykoliv se dá čerpadlo vrátit do původní polohy a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš
Re: starty na RO
Napsal: 23 kvě 2008, 08:44
od lesek
slovacek.milos píše:možná se to už řešilo, ale kdo začnete na čistý RO a zhorší se mám starty, vlezte do rozvodů označte kolo na čerpadle a pomalu ho potáčejte doptředu až je start OK, pokazit se nedá nic kdykoliv se dá čerpadlo vrátit do původní polohy a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš
znam, už jsem o tom taky uvažoval až na to začnu jezdit... Přidáním předvstřiku to má sice tvrdší chod, ale u oleje by to mělo být OK. Miloši a startuje to pak na drc? Nebo točí, točí a pak? Díky lešek
Re: starty na RO
Napsal: 23 kvě 2008, 08:46
od lesek
slovacek.milos píše:a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš
nebo tomu dát "přečíst noviny"

. Lešek
Re: starty na RO
Napsal: 23 kvě 2008, 10:31
od slovacek.milos
lesek píše:slovacek.milos píše:a taky start na horkovzdušnou pistoli kdo má přistup k 220 nejlépe ji tak zabudovat do sání super start miloš
nebo tomu dát "přečíst noviny"

. Lešek
startuje to individuálně není motor jak motor někde na drc jinde zlepšení to čtení novin to je proti pistoli jak nic, ty noviny tomu motoru sežerou kyslík miloš
Napsal: 23 kvě 2008, 12:23
od radluk
Napsal: 23 kvě 2008, 16:45
od slovacek.milos
radluk píše:dobry motor musi startovat normalne takovy motor nebrat, na co zahrivat motor fenem na vlasy zachvili dojdem na rady typu eter do sani. Manualni urychlovac predvstriku melo i me stare Uno, auta ktere to nemaji hodit do srotu.
to jsem tam nedopsal tu horkovzdušnou pistoli v mrazech kdo má problémy, fén na vlasy asi moc nepomůže ale ta horkovzdučka jo miloš
Napsal: 28 říj 2012, 08:08
od 1olej1
Super napad s tou teplovzdusnou pistolou skusal som to na partneri 1,9d a krasne to cyhtilo odporucam akurat na turbo motor trochu tahsie to pouzit

Napsal: 28 říj 2012, 08:16
od slovacek.milos
1olej1 píše:Super napad s tou teplovzdusnou pistolou skusal som to na partneri 1,9d a krasne to cyhtilo odporucam akurat na turbo motor trochu tahsie to pouzit

u turba musíš sdělat hadici do sání motoru ne do filtru
Napsal: 28 říj 2012, 11:37
od hranicka
Není lepší si hlídat bod vzplanutí? I ester ho má o sto stupňů vejš, než nafta, při teplotách pod nulou přidejte 5-10% benzínu a bude to startovat líp jak na naftu.
Napsal: 28 říj 2012, 12:41
od radluk
A co tedka tyto teploty, bohuzel na ester to jde, teda skoro nejde rano natocit. Je bez benzinu.
1,9D AEF s Lucasem, v lete studene, teple na drc. Pri teplote pod 10 °C zacne pri startech rano kuckat, pokuruje nespalenym palivem. Kolem nuly toci jak kdyby padala nafta, kdyz chytne, oblak dymu jak z lokomotivy po nespalenem palivu
Ma smysl hybat s predvstrikem, jedina moznost jak jej posunout je na kole cerpadla jak psal Milos, potenciometr nic nezmeni. Bylo serizene presne na 6ku vrtak.
Zacinam uvazovat, ze vlezu do regalu a vymenim za Bosch.

Jen mam strach, ze motor nebude tak zivy jako s lucasem a vzroste spotreba.
Napsal: 28 říj 2012, 19:30
od hranicka
Muzes s tim hejbat jak chces, ale ty kourovy clony se rano nezbavis. Startuj pod plynem, zkontroluj zhavice, tlaky a vic s tim asi nenadelas, ladeni foru nepomuze. Jedine si predmichej v kanystru ester s potrebnym mnozstvim benzinu na celou nadrz, nalej to tam, nech par hodin odstat, projed to a rano to bude lepsi.
Jeden presne tenhle motor jsem nicil 2 roky ve felde a ted, druha ta sama to dela taky, ladit uz to ani nezkousim.
Napsal: 28 říj 2012, 19:59
od LADAIII
Taky jsem to vcera a dnes rano resil, vcera to jeste nakonec chytlo, dnes uz sem nechtel trapit starter. Jezdim 4:1 vyfrit vs nafta. naftu micham jeste s benzinem. Ted uz ale ani benal nepomohl,tak sem tomu dal trosku cuchnout a chytil jako zamlada

Napsal: 28 říj 2012, 20:49
od slovacek.milos
[quote="radluk"]A co tedka tyto teploty, bohuzel na ester to jde, teda skoro nejde rano natocit. Je bez benzinu.
1,9D AEF s Lucasem, v lete studene, teple na drc. Pri teplote pod 10 °C zacne pri startech rano kuckat,
radluk řeknu ti že jak začla zima tak aef a podobné mají jen spálené žhaviče, mrkni na žhaviče co jsou v kelly vyzkoučel jsem včechny značky a vydržely max rok dva.
tak je potřeba úustit proud na žhaviče přes ampermetr musí tam být kolem 4OA pokud je tam méně žhavič je KO jeden bere 11 a
já dneska natočil na jeden žhavič asi minutu jsem točil

Napsal: 28 říj 2012, 21:11
od hranicka
Když jsme u těch žhavičů, která značka je tak nejspolehlivější?
Posledně jsem odprásk všechny 4 nový žhaviče během dvou měsíců.
Pak jsem začal startovat etherem a to byl začátek konce.
Nejdřív od těch věčnejch kopanců odešel pastorek startéru, pak měsíc po výměně samotnej startér (destrukce komutátoru), pak, když už se startovalo stylem "jamajskej bob", tak to začalo za jízdy bouchat a nakonec se vysypal homokloub. Od tý doby to auto stojí u mě na louce jako oficiální králíkárna.

Napsal: 28 říj 2012, 21:31
od slovacek.milos
[quote="hranicka"]Když jsme u těch žhavičů, která značka je tak nejspolehlivější? žádná každý rok nové