Stránka 1 z 4
vypínač na motor TDi PD
Napsal: 07 čer 2006, 08:22
od x-man
Zdravím
Potřeboval bych poradit co na autě s motorem 1.9TDi PD přerušit aby nešlo nastartovat (nějakej "tajnej" vypínač).
Předtím jsem měl benzín tam se přerušilo čerpadlo a bylo to OK,tady bych ho mohl teoreticky přerušit taky,ale nechci nic přerušovat abych nic nezničil.
Tak kdyby jste měl někdo nějakou radu co je nejlepší u PD podle Vás přerušit aby nešlo nastartovat.
A hlavně abych nemusel rozebírat půlku auta
Díky moc za rady.
Napsal: 07 čer 2006, 13:17
od ghoust
treba napajeni RJ motoru, nebo starter, nebo otackovy snimac
je tam toho hodne bez ceho to nejede

Napsal: 07 čer 2006, 14:31
od x-man
ghoust píše:treba napajeni RJ motoru, nebo starter, nebo otackovy snimac
je tam toho hodne bez ceho to nejede

Díky
potřebuju hlavně něco čemu neublíží že to bude bez proudu a bude se to připojovat při (před) startování.
O tý RJ jsem přemýšlel,ale nevím právě jestli je to pro ni dobrý ji pořád odpojovat a připojovat.Nevím tedy jestli je napájene neustále nebo jen při otočení klíčku.
Napsal: 07 čer 2006, 14:40
od P.TAZZ
x-man píše:ghoust píše:treba napajeni RJ motoru, nebo starter, nebo otackovy snimac
je tam toho hodne bez ceho to nejede

Díky
potřebuju hlavně něco čemu neublíží že to bude bez proudu a bude se to připojovat při (před) startování.
O tý RJ jsem přemýšlel,ale nevím právě jestli je to pro ni dobrý ji pořád odpojovat a připojovat.Nevím tedy jestli je napájene neustále nebo jen při otočení klíčku.
no tak nech jednotku jednotkou a šoupni to na ten snímač otáček

Napsal: 07 čer 2006, 21:10
od go.vojta
To není dobrej nápad s tím snímačem otáček. bude to házet závady.. raději to dej na napajecí relé řídící jednotky.. to vypínání tomu nevadí. je to to samí jako když to vypneš klíčkem..
Napsal: 07 čer 2006, 21:52
od x-man
go.vojta píše:To není dobrej nápad s tím snímačem otáček. bude to házet závady.. raději to dej na napajecí relé řídící jednotky.. to vypínání tomu nevadí. je to to samí jako když to vypneš klíčkem..
A přerušit čerpadlo je špatnej nápad?Nebo by mi to taky hazelo závady?
O tý RJ budu přemejšlet,hlavně musím najít ten správnej drát

Napsal: 08 čer 2006, 00:02
od Alex
Už som pár áut s "tajným" vypínačom videl a všetky mali v poistkovej skrinke vyvedený vypínač od poistky napájania RJ motora... vľavo, druhá odspodu, 10A (bez záruky

) A myslím že TDI s rotačným čerpadlom dokáže núdzovo bežať bez snímača otáčok- náhradný signál je zo snímača zdvihu ihly. (motor beží v núdzovom režime so zníženým výkonom) Ten štartér tiež nie je zlý nápad... ale dá sa to roztlačiť, alebo ak stojíš na kopci tak....

no ale to zlodej nemusí vedieť, že je problém v štartéri.
Napsal: 08 čer 2006, 01:19
od elit
Jakej snimac otacek? Vackove hridele? To by nefungovalo, startuje to i kdyz je vypojenej. Jen to trva tak o 3-4s dele.
Napsal: 08 čer 2006, 16:45
od P.TAZZ
go.vojta píše:To není dobrej nápad s tím snímačem otáček. bude to házet závady.. raději to dej na napajecí relé řídící jednotky.. to vypínání tomu nevadí. je to to samí jako když to vypneš klíčkem..
No jo jenže napájení bude zapnutý a ŘJ bez šťávy a to vadit nebude?
Třeba gateway bude házet závadu nebo tak něco.
Třeba jenom kecam (nikdy sem to nějak neštudoval), ale co kdyby.

Jo a sory za ten blábol s tim snímačem,je to kravina.
Napsal: 08 čer 2006, 20:41
od origoš
Nejjednodušší je někam pod koberec dát pípovej kohout a zavřít ropu. Párkrát se to otočí a zdechne, nic se nenačte a lupiči nezbývá nic jiného, než naložit a odvést.
Napsal: 08 čer 2006, 21:50
od woodman007
Nejjednodušší je někam pod koberec dát pípovej kohout a zavřít ropu. Párkrát se to otočí a zdechne, nic se nenačte a lupiči nezbývá nic jiného, než naložit a odvést.
Nebo použít el. palivový ventil co používají karburátoroví LPGčkaři na zavírání benzínu.
Napsal: 08 čer 2006, 22:06
od origoš
To je pravda, a je to elegantní řešení, obzvlášť když se zašije na nějaké nepřístupné místo. Druhá strana mince je, že když to odejde někde na dovolené v Chorvatsku, tak budou starosti . Na pípě se nemá co posrat. V jednoduchosti je krása a diesel musí být hlavně spolehlivý. Mám plnou bandu a furt se chrochtá. Nedávno jsem viděl malinkatej kulovej ventil, mosaz, nerez teflon za pár korun, mohlo to být 1/4 palce, nádherné provedení na tenhle účel jako stvořený. Pokud si někdo sbastlí takovouhle vychytávku, tak je velká úspěšnost. Na tyhle vychytávky nejsou zloději vybaveni a když se to hned nepodaří nastartovat, tak se na to vybodnou a jdou si ukrást něco jiného, co je bez problémů. HDIčka mají čerpadlo v nádrži, tam stačí dát tajný vypínač a hotovo.
Napsal: 08 čer 2006, 22:20
od woodman007
to origoš: Souhlasím s tebou co do spolehlivosti a jednoduchosti. Většina těch ventilů má i ruční ovládání: zašroubuju=otevřeno+skryté místo je 100%
Napsal: 08 čer 2006, 22:29
od go.vojta
No nic proti.. ale přijde mi divný každej večer nebo někde u obchodáku lezt někam do motoru a zavírat nějakej ventil.. no nevím. funkční, ale nepraktické.. viděl bych to na ten startér, nebo napájací relé a je to v suchu..
Napsal: 08 čer 2006, 22:36
od origoš
Psal jsem pod koberec a né do motoru. Trochu se ohneš a je to, jako když se podrbeš na noze, nikdo nic nepostřehne..