Stránka 1 z 2

rozvody

Napsal: 14 čer 2008, 22:15
od pepan191
ahoj klucí mám 1.9 tdi a čekají mě rozvody! Můžete mi nějak poradit který sady nebrat a naopak který doporučit!pumpu bych viděl na SKF.

Napsal: 14 čer 2008, 23:38
od Ladas
umím orig za 4000,-bez vodní pumpy ;)

Napsal: 15 čer 2008, 00:15
od mensik4
Doporučuju řemen Gates a pumpu a kladky SKF...

Napsal: 15 čer 2008, 00:19
od mensik4
http://www.autolano.cz/shop/oblibene-zb ... koda-6.htm

Tu pumpu bych vymenil za SKF, ale montujem i GRAF a nebyl problem...

Napsal: 15 čer 2008, 09:23
od Mirek12
řemeny používám Gates, a ostatní veci od jakékoliv značky jsem neměl nikdy žádnou reklamaci

rozvody

Napsal: 15 čer 2008, 09:59
od pepan191
a co rozvody od bosche myslím celou sadu nemáte s nimi zkušenosti?

Re: rozvody

Napsal: 15 čer 2008, 11:17
od Slavkov
pepan191 píše:a co rozvody od bosche myslím celou sadu nemáte s nimi zkušenosti?
V poho :D

Napsal: 15 čer 2008, 11:34
od liboro
Kluci. Máte někdo fotky ASV motoru s odkrytovanými rozvody, kde jsou vidět všechny kladky, nějak nechápu rozdíl ASV oproti ostatním. (nemyslím PD).
Díky.

Napsal: 15 čer 2008, 11:56
od Zdeněk M
liboro píše:Kluci. Máte někdo fotky ASV motoru s odkrytovanými rozvody, kde jsou vidět všechny kladky, nějak nechápu rozdíl ASV oproti ostatním. (nemyslím PD).ASV ma uplně stejný jako AHF,ALH ci AGR rozdíl je jen v řemenech ,SDI ma jiný zuby a u tech TDI je to do císla motoru a od cisla motoru a rozdil je rovnež ve tvaru ozubení. Jinak rozvodovou sadu ti dopurucuje jen Contitech,je to origos od VW a Gates bych tam nedaval,ten remen je slupka a když jsem ho jednou montoval a zrovna ten zesílenej tak pan prijel na vymenu a pretach o 7000km a byl do ctvrtky trhlej a na dvou místech mel uprostred díry. Nekdo tu psal že jsou remeny do TDI i na 120000km ale o tom nic nevým a Vw delam 5let a vymena je po 90000km nebo pet let,ale vydrží i 120000km lidy sundaj kryt podivaj se na nej jestli nema trhliny nebo díry a jezdej dal,ale je to už riziko.
Díky.
;)

Napsal: 15 čer 2008, 12:01
od Ladas
Zdeněk M píše:
liboro píše:Kluci. Máte někdo fotky ASV motoru s odkrytovanými rozvody, kde jsou vidět všechny kladky, nějak nechápu rozdíl ASV oproti ostatním. (nemyslím PD).ASV ma uplně stejný jako AHF,ALH ci AGR rozdíl je jen v řemenech ,SDI ma jiný zuby a u tech TDI je to do císla motoru a od cisla motoru a rozdil je rovnež ve tvaru ozubení. Jinak rozvodovou sadu ti dopurucuje jen Contitech,je to origos od VW a Gates bych tam nedaval,ten remen je slupka a když jsem ho jednou montoval a zrovna ten zesílenej tak pan prijel na vymenu a pretach o 7000km a byl do ctvrtky trhlej a na dvou místech mel uprostred díry. Nekdo tu psal že jsou remeny do TDI i na 120000km ale o tom nic nevým a Vw delam 5let a vymena je po 90000km nebo pet let,ale vydrží i 120000km lidy sundaj kryt podivaj se na nej jestli nema trhliny nebo díry a jezdej dal,ale je to už riziko.
Díky.
;)
jsou řemeny 90 120 150 podle roku a čísla to dohledáš ;)

rozvody

Napsal: 15 čer 2008, 12:12
od pepan191
klucí nemáte někdo nákres na příbravek pro aretaci vačky motor alh?

Napsal: 15 čer 2008, 12:36
od liboro
Nejde mi o řemeny, ale o počet kladek, je tam stejný počet?
Podle roku výroby a pokud se jedná o výměnu po 150.000 tak převodní kladka má větší ložisko.
Někde mám i ta čísla.
Ale jde mi právě o ten počet kladek a jejich rozmístění, proto chci vidět jak to vypadá na motoru ASV.
Díky

Napsal: 15 čer 2008, 12:51
od Ladas
ASV má 3 vodící a 1 napínací umístění je jako na ALH AGR o větším ložisku to asi nebude sady jsou stejný od 98 do 07

rozvody

Napsal: 15 čer 2008, 14:59
od pepan191
klucí fakt nikdo nemáte nákres na ten přípravek?

Napsal: 15 čer 2008, 15:01
od Ladas
nákres nemám přípravek jo jestli máš plocháš tak sundej poslední klemu vačky a udělej to na něj a máš klid ;)