Stránka 1 z 1
Trysky A4 81 KW
Napsal: 18 srp 2008, 11:39
od NSFF
Zdravim,
jaký trysky se daj dát do audiny A4 1.9 TDI 81 KW AFN ?
na netu (
www.dieselpower.cz )jsem našel že bych tam měl dát POWERPLUS 520 (teda je tam napsáno použití pro 110 HP 1.9 TDI ).
Daj se tam dát i ty POWERPLUS 764 ( i když je tam napsáno použití pro 150 HP 2.5 TDI) ?
A když jo o kolik koníků se zvedne výkon ?
Díky
Tady je ten ceník z kterýho jsem vycházel
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
Napsal: 18 srp 2008, 11:43
od tomáš karbus
Určitě je tam dáš, ale už je to pro nějakou tu úpravičku.
Napsal: 18 srp 2008, 11:47
od NSFF
tomáš karbus píše:Určitě je tam dáš, ale už je to pro nějakou tu úpravičku.
Nějakou tu úpravičku ?... tzn. konkrétněji co ?
Napsal: 18 srp 2008, 12:00
od Huml
do A4 pro zvýšení výkonu sprint nebo powerplus 764, o těch 520kách ani neuvažuj, stačí namontovat a jezdit, úprava softu není nutná, snad jen kdyby jsi chtěl ještě víc kobylek
Napsal: 18 srp 2008, 12:05
od NSFF
Huml píše:do A4 pro zvýšení výkonu sprint nebo powerplus 764, o těch 520kách ani neuvažuj, stačí namontovat a jezdit, úprava není nutná, snad jen kdyby jsi chtěl ještě víc kobylek
Díky za radu

Napsal: 01 zář 2008, 16:04
od jirka jn
Taky potřebuji poradit jak zvýšit výkon abych motoru neublížil tahám zasebou těžký vlek tak byse náký koníci hodily mám Sharan 98 81kw

Napsal: 01 zář 2008, 16:48
od Huml
nejjedodušeji těma tryskama sprint 764 nebo powerplus 764
Trysky 81kW AHF
Napsal: 03 zář 2008, 11:28
od Viktor X
Já mám sice 1.9 TDI 81 kW AHF, ale taky přemýšlím o tryskách... Ty Sprint 764 bez čipu prý už kouří, nebyly by rozumnější výkonově jen o málo slabší POWERPLUS 502 ? Taky by mně zajímalo co to udělá se spotřebou, normálně šolíchám za 5,1, ale jsou chvíle, kdy je to potřeba sešlápnout

.
Re: Trysky 81kW AHF
Napsal: 03 zář 2008, 11:39
od Thopr
Viktor X píše:Já mám sice 1.9 TDI 81 kW AHF, ale taky přemýšlím o tryskách... Ty Sprint 764 bez čipu prý už kouří, nebyly by rozumnější výkonově jen o málo slabší POWERPLUS 502 ? Taky by mně zajímalo co to udělá se spotřebou, normálně šolíchám za 5,1, ale jsou chvíle, kdy je to potřeba sešlápnout

.
šoupni tam 764 a budeš nějaký čas spokojený!!!! A kouře se neboj... BUde minimální né-li žádný... (pro Tebe, v zrcátku toho moc neuvidíš)... Sám jsem jezdil chvíli se 764 bez softu a kouř téměř žádný, po softu tak skoro stejně, možná víc.... A spotřeba cca stejná, dle tvojí nohy....

Re: Trysky 81kW AHF
Napsal: 03 zář 2008, 12:45
od Dukes
Viktor X píše:Já mám sice 1.9 TDI 81 kW AHF, ale taky přemýšlím o tryskách... Ty Sprint 764 bez čipu prý už kouří, nebyly by rozumnější výkonově jen o málo slabší POWERPLUS 502 ? Taky by mně zajímalo co to udělá se spotřebou, normálně šolíchám za 5,1, ale jsou chvíle, kdy je to potřeba sešlápnout

.
Dal bych už rovnou POWERPLUS 764. Zvýšení kouřivosti oproti sérii je minimální. Navíc lze lehce ubrat naftu Vagem. Myslím, že není nad čím přemýšlet.
Výkon po úpravě cca 130 PS.
Napsal: 03 zář 2008, 15:51
od Brejk
1.)A co trysky po chipu?
Taky o nich uvazuju, ale udelal jsem klasickou chybu a to, ze uprava sw predchazela uprave hw (sw od Sportmotor jen pro info).
2.)Navic na POWERPLUS 764 uz se musi davat alespon 11mm hlava, ne-e?
Jinak mam A3, take AHF.
Děkuji za info.
Napsal: 03 zář 2008, 16:02
od Tomas.cz
Ještě ne tam to 10ka zvládá, ale špatná by nebyla.
Napsal: 04 zář 2008, 13:46
od Dukes
Brejk píše:1.)A co trysky po chipu?
Taky o nich uvazuju, ale udelal jsem klasickou chybu a to, ze uprava sw predchazela uprave hw (sw od Sportmotor jen pro info).
2.)Navic na POWERPLUS 764 uz se musi davat alespon 11mm hlava, ne-e?
Jinak mam A3, take AHF.
Děkuji za info.
1) Je dost pravděpodobné, že si vetší trysky s chipem od Sportmotoru nebudou rozumnět a auto bude padat do nouzového režimu.
2) Pro POWERPLUS 764 není větší hlava podmínkou, ale určitě by si její montaží nic nezkazil. Ovšem nutností by pak byla už úprava sw.
Napsal: 04 zář 2008, 17:11
od Tomas.cz
Proč by si větší trysky s tím softem nerozuměly? Respektive proč by to mělo padat do nouzáku, když regulace turba funguje?