Stránka 1 z 2

Prasklé vedení výfuku GIV TDI 85kW

Napsal: 14 zář 2008, 13:46
od Freejack
Tak si tak pekne jedu az prijedu domu a slysim takove podivne brumlani, tak se jen tak kouknu pod auto a myslel jsem ze me trefi.....prasklé vedení za katalyzatorem před držákem spojky trubek....v Etce jsem nic moc nenasela na webu by tomu odpovidala ta spojka trubek co je v tom drzaku - jenže ja to mam praskle uz prednim....? jaké by jste nabídli nejlepší řešení na opravu? dik. :?Obrázek

Napsal: 14 zář 2008, 13:48
od Ladas
vyndat a svařit ;)

Napsal: 14 zář 2008, 16:29
od Slavkov
Ladas píše:vyndat a svařit ;)
Tak, tak... povolit první díl výfuku (čtyři šrouby za turbem a dva na držáku před katem). Vyndat a zavařit, pokud už máš načatý vlnovec, tak ho rovnou vyměň taky (bacha ať nový nenavaříš pootočeně). Doporučoval bych pak dát nové těsnění mezi turbo a první díl výfuku. :) Když Ti nepůjde spona povolit, tak řízni šrouby, pak dáš nové... jinak spona cca 350,-...

Napsal: 14 zář 2008, 19:24
od Freejack
na kolik asi vyjde ten vlnovec? předpokládám, že to nebude origo....a kde se dá sehnat?

Napsal: 14 zář 2008, 20:06
od misoVW
Vlnovec kupis v kazdych dobrych autosuciastkach. (cca 500sk) TDI 66/81 ma primer potrubia 50mm, dlzka vlnovca 220mm. Podla tej fotky by som povedal, ze budes potrebovat aj kusok novej trubky.

Napsal: 14 zář 2008, 20:14
od 1pavel
kup si tady na foru vlnovec 60 za 200 Kč a udělej si první díl bez katu jako já http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Napsal: 14 zář 2008, 20:15
od bernardi
su dostat dlhsie spojky skus zohnat je to najjednoduchsie riesenie bez zvarania

Napsal: 14 zář 2008, 20:29
od Slavkov
1pavel píše:kup si tady na foru vlnovec 60 za 200 Kč a udělej si první díl bez katu jako já http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
... pokud s tím jezdí na STK, tak ta verze bez katu je dost okatá (noteeth)... raději nechat a vymlátit vnitřek (noteeth)

Napsal: 14 zář 2008, 20:30
od kenz007
chcel by som vedet cim zvarate vyfuky ak niekto prezradi

Napsal: 14 zář 2008, 20:36
od 1pavel
Slavkov píše:
1pavel píše:kup si tady na foru vlnovec 60 za 200 Kč a udělej si první díl bez katu jako já http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
... pokud s tím jezdí na STK, tak ta verze bez katu je dost okatá (noteeth)... raději nechat a vymlátit vnitřek (noteeth)
jet tam může záleží co pracovník chce vydět :-D

Napsal: 14 zář 2008, 20:47
od Ladas
kenz007 píše:chcel by som vedet cim zvarate vyfuky ak niekto prezradi
céočkem nabo autogenem podle schnilosti trubek.... :D

Napsal: 14 zář 2008, 20:49
od kenz007
a pouzivaš CO2 ,argon alebo nieaky mix

Napsal: 14 zář 2008, 20:51
od Ladas
Corgon ale Co2 je postačující

Napsal: 14 zář 2008, 20:51
od Huml
hnije to tady u tý spony a taky hned za katem, nejlepší, je koupit třeba v ACI 1m trubky 55mm, za katem ji odříznout a vyměnit, vypadá to pak jak origo a vydrží to dalších min. 5 let ;)

Napsal: 14 zář 2008, 20:52
od Ladas
nebo udělat vložku dovnitř a provařit