Stránka 1 z 2
Prasklé vedení výfuku GIV TDI 85kW
Napsal: 14 zář 2008, 13:46
od Freejack
Tak si tak pekne jedu az prijedu domu a slysim takove podivne brumlani, tak se jen tak kouknu pod auto a myslel jsem ze me trefi.....prasklé vedení za katalyzatorem před držákem spojky trubek....v Etce jsem nic moc nenasela na webu by tomu odpovidala ta spojka trubek co je v tom drzaku - jenže ja to mam praskle uz prednim....? jaké by jste nabídli nejlepší řešení na opravu? dik.


Napsal: 14 zář 2008, 13:48
od Ladas
vyndat a svařit

Napsal: 14 zář 2008, 16:29
od Slavkov
Ladas píše:vyndat a svařit

Tak, tak... povolit první díl výfuku (čtyři šrouby za turbem a dva na držáku před katem). Vyndat a zavařit, pokud už máš načatý vlnovec, tak ho rovnou vyměň taky (bacha ať nový nenavaříš pootočeně). Doporučoval bych pak dát nové těsnění mezi turbo a první díl výfuku.

Když Ti nepůjde spona povolit, tak řízni šrouby, pak dáš nové... jinak spona cca 350,-...
Napsal: 14 zář 2008, 19:24
od Freejack
na kolik asi vyjde ten vlnovec? předpokládám, že to nebude origo....a kde se dá sehnat?
Napsal: 14 zář 2008, 20:06
od misoVW
Vlnovec kupis v kazdych dobrych autosuciastkach. (cca 500sk) TDI 66/81 ma primer potrubia 50mm, dlzka vlnovca 220mm. Podla tej fotky by som povedal, ze budes potrebovat aj kusok novej trubky.
Napsal: 14 zář 2008, 20:14
od 1pavel
kup si tady na foru vlnovec 60 za 200 Kč a udělej si první díl bez katu jako já
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Napsal: 14 zář 2008, 20:15
od bernardi
su dostat dlhsie spojky skus zohnat je to najjednoduchsie riesenie bez zvarania
Napsal: 14 zář 2008, 20:29
od Slavkov
... pokud s tím jezdí na STK, tak ta verze bez katu je dost okatá

... raději nechat a vymlátit vnitřek

Napsal: 14 zář 2008, 20:30
od kenz007
chcel by som vedet cim zvarate vyfuky ak niekto prezradi
Napsal: 14 zář 2008, 20:36
od 1pavel
Slavkov píše:
... pokud s tím jezdí na STK, tak ta verze bez katu je dost okatá

... raději nechat a vymlátit vnitřek

jet tam může záleží co pracovník chce vydět

Napsal: 14 zář 2008, 20:47
od Ladas
kenz007 píše:chcel by som vedet cim zvarate vyfuky ak niekto prezradi
céočkem nabo autogenem podle schnilosti trubek....

Napsal: 14 zář 2008, 20:49
od kenz007
a pouzivaš CO2 ,argon alebo nieaky mix
Napsal: 14 zář 2008, 20:51
od Ladas
Corgon ale Co2 je postačující
Napsal: 14 zář 2008, 20:51
od Huml
hnije to tady u tý spony a taky hned za katem, nejlepší, je koupit třeba v ACI 1m trubky 55mm, za katem ji odříznout a vyměnit, vypadá to pak jak origo a vydrží to dalších min. 5 let

Napsal: 14 zář 2008, 20:52
od Ladas
nebo udělat vložku dovnitř a provařit