Stránka 1 z 10

KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????

Napsal: 17 zář 2008, 20:46
od Jaroušek
čest, zajímám se o tento spojkový set.mám info, že je mnohem hlučnější než origo.tak sháním poznatky z praxe.mějte se

Napsal: 17 zář 2008, 20:49
od Tomas.cz
No nevím, jestli hlučnější, ale slyšel jsem Audi A3 Kulka na srazu a rachotilo to snad víc než převodovka v Liazu...

Napsal: 17 zář 2008, 20:55
od Ladas
mám pocit že Lusťa ji tam má ;)

Re: KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????

Napsal: 17 zář 2008, 21:52
od Sifon
Jaroušek píše:čest, zajímám se o tento spojkový set.mám info, že je mnohem hlučnější než origo.tak sháním poznatky z praxe.mějte se
daj si do mixera orech z goly zapni a zapocuvaj sa do nadherneho zvuku ktory mas pocas volnobehu pri nevytlacenej spojke SPEC a v nizkych otackach pri rozbiehani... (LOL) ak stojis na krizovatke tak je to maximalna hanba a kazdy sa pozera kde stoji ten srot...

Re: KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????

Napsal: 17 zář 2008, 21:54
od Ladas
Sifon píše:
Jaroušek píše:čest, zajímám se o tento spojkový set.mám info, že je mnohem hlučnější než origo.tak sháním poznatky z praxe.mějte se
daj si do mixera orech z goly zapni a zapocuvaj sa do nadherneho zvuku ktory mas pocas volnobehu pri nevytlacenej spojke SPEC a v nizkych otackach pri rozbiehani... (LOL)
to ti jde ale ze skříně a ne ze spojky ;)

Re: KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????

Napsal: 17 zář 2008, 21:56
od Sifon
Ladas píše:
Sifon píše:
Jaroušek píše:čest, zajímám se o tento spojkový set.mám info, že je mnohem hlučnější než origo.tak sháním poznatky z praxe.mějte se
daj si do mixera orech z goly zapni a zapocuvaj sa do nadherneho zvuku ktory mas pocas volnobehu pri nevytlacenej spojke SPEC a v nizkych otackach pri rozbiehani... (LOL)
to ti jde ale ze skříně a ne ze spojky ;)
to je uplne jedno lebo vysledny efekt je na kazdom aute s touto spojkou rovnaky bez ohladu na prevodovku ;)

Napsal: 17 zář 2008, 22:09
od Viktor.88
Takže spojky SPEC nebrat :?

Napsal: 17 zář 2008, 22:15
od Sifon
Viktor.88 píše:Takže spojky SPEC nebrat :?
zalezi na tvojom rozhodnuti ja nikoho nenabadam k tomu aby bral alebo nebral len sa delim o moje skusenosti...BTW jedna strana je keramicka a dost hnusne sa s tym po zahriati motora rozbieha resp trha to, vibruje a komfort je VELMI znizeny...

Napsal: 17 zář 2008, 22:21
od Huml
Lusťa má Sachs race

Napsal: 18 zář 2008, 06:54
od BH motor
Ale zasa sa pozrite na inu stranku veci. Chcete mat spojku za desinu, ktora je lepsia ako v luxusnej limuzine, prenesie 550 Nm, je bez vybracii a je do konca zivota. Takto to nejde, vzdy je to nieco za nieco. Super profi spojky sa chovaju takto isto.

S.P.E.C

Napsal: 18 zář 2008, 07:53
od Dartanion
Hoši já mám celý set o S.P.E.C.U. včetně odlehčeného setrváku a na normální ježdění to fakt není :-) Je to skutečně velkej rachot něco podobného co psal někdo výše. Jinak co se týká funkčnosti, tak zatím žádný problém a pokud netočíte víc jak 8000 rpm, tak se vám to ani nerozlítne. Na motorsport doporučuju :-)

Napsal: 18 zář 2008, 07:58
od Thopr
Takže pak jedinná varianta na cca 430-470 nm je Sachs Race??? Vezmeme-li za to, že vůz není určen na motosport,ale na normální ježdění....

Spojka

Napsal: 18 zář 2008, 08:29
od Dartanion
Sachs jsem chtěl původně, ale pak jsem od toho upustil kvůli tomu odlehčenému setrváku. Bylo v plánu dát Sachs race + odlehčenej setrvák z G60. Hluk mi fakt nevadí, ikdyž na startu, každý čumí, co že to přijelo :-)

Napsal: 18 zář 2008, 08:41
od Stingray
problem je ten ze mega tuneri daju 10 za spojku a ked maju investovat do specialneho kvapalinoveho tlmica tornych kmitov, arp skrutiek zotrvaka a diamantovej podlozky medzi zotrvak......vyse 300 euro tak uz je to neprijatelne.....dali sme poziadavku priamo na vyrobcu a tento problem velmi dobre poznaju - na origo tlmici je len plast (elastomer) na zachytenie torznych kmitov v praxi to staci ak je vzadu dvojhmota ktora zachytava torzne kmity.......schopnost elastomeru zachytavat nizke frekvencie je velmi miziva preto ten rachot jak z JZDackeho traktora......novy tlmic je zo tekutou naplnou a funkcny aj na nizkych frekvenciach

Obrázek

Obrázek

Napsal: 18 zář 2008, 10:36
od Sifon
Kto tu hovori o tom ze je to spojka za desinu? Ja som chcel kvalitu s tym ze si priplatim. SPEC ma vysiel teda poriadne draho ak k tomu este pripocitam robotu, ktora je teraz nikde lebo jazdim na povodnej spojke. Cely SPEC ma stal bez roboty okolo 33 000Sk s montazou a demontazou to bolo cca 38 000sk. Teraz mi lezi v garazi a mozem sa pozerat na to ake vyborne ma "papierove" parametre.

Co sa tyka kvality spojky preberal som ju s clovekom, ktory sa v tom vyzna a ten len krutil hlavou... Neviem ci som mal nejaky zly kus, ale ked som mal na aute necelych 290NM(odbrzdene Mahou v Profituningu BA) a spojku ktora ma preniest 550NM, tak sa SPEC spojka nemoze opotrebovat za 1400km viac ako origo spojka(s dvojhmotou makkucka, tichucka), ktora prezila 180 000km "ani keby som sa rozbiehal na 4000ot".

Ked tu niekto hovori o tom ze RACE diel sa nemoze chovat komfortne, tak aj na toto som sa pri kupe pytal, ale nic o takomto rachote, trhanych startoch a vobec problemoch pri pouziti v premavke mi nebolo povedane...

Stingray: neber si to zle, viem ze si vzdelany clovek a vies toho skutocne vela o autach, len to treba trosku domysliet co sa tyka financii. :) Preco pri tak drahej spojke mam investovat este do nejakeho tlmica ak mi predajca povedal ze to bude fachat v pohode aj bez neho?

Pricom vysledny efekt s tlmicom za dalsich x-tisic sa MOZNO prirovna dvojhmotovemu zotrvaku, ktory by vsetky tieto problemy vyriesil(u 6kvalta ktory by som si za tie prachy vrazene do spojky mohol kupit)