Stránka 1 z 3

klepající vstřik?

Napsal: 20 zář 2008, 19:26
od tom133
Kdyby klepal vstřik, bylo by to slyšet i na volnoběh? Při vetší zátěži hlavně na 2 a 3 je slyšet od motoru slabý cvakaní. Když by cvakal vstřik, je to jen tryskou nebo se to pozna až po demontáži? Dík

Napsal: 20 zář 2008, 19:31
od Ladas
co je to za cars?

Napsal: 20 zář 2008, 19:44
od tom133
Ibiza 2003 ASZ

Napsal: 20 zář 2008, 20:01
od Ladas
hydroštely vývěva nastavení vstřiků nebo vstřiky samotný ale na 90%vstřik klepat nebude

Napsal: 20 zář 2008, 20:10
od tom133
je to fakt ale jenom pri prudkym pridani plynu a jenom fakt trosku slyset. Hydrostely mi cvakali na golfu a to byl mnohem vetsi rachot a hlavne na volnobeh to nijak neklepe, jen se mi zda motor hlucnejsi. Jo a hlavne kdyz to cvaka a pustim plyn, tak to prestane, proto soudim neco kolem vstriku, to jsem zapomnel napsat. Vyvevu jsem menil nedavno (byla od tebe :o)) Taky ted tak dva dny se pri vetsim pridani plynu v rozmezi 1800-1900ot trochu rozvibruje asi nejakej plast ve drerich u ridice,ale cejtit vibrace nejsou,jen je to slyset. Auto mi pride jede jinak normalne.

Napsal: 20 zář 2008, 20:12
od Ladas
mám takovej dojem že jsi měl novou tam bych závadu asi nehledal ;)

Napsal: 20 zář 2008, 20:23
od tom133
a to by asi neprestalo s pustenim plynu,ne? Kazdopadne bych to chtel vyresit. Co teda muze klepat na vstriku?

Napsal: 20 zář 2008, 20:44
od dist01
o ten vybrování jestli nemáš načlí setrvák :)

Napsal: 21 zář 2008, 17:19
od Martin Guba
tom133 píše:a to by asi neprestalo s pustenim plynu,ne? Kazdopadne bych to chtel vyresit. Co teda muze klepat na vstriku?
mne to klepe stale. Ci volnobeh ci zaber. A to mam nove hydrosteky. CO nasleduje teraz nove trysky?

Napsal: 21 zář 2008, 19:49
od slovacek.milos
vstřik umí klepat jak kladivo na kolejnici, sám nechápu, povoluješ naftu ke vstřikům a zjistíš, klepec přestane, ale vstřik tříská pořád ten klepec se nestratí v otáčkách miloš

Napsal: 21 zář 2008, 19:53
od Ladas
miloši jak ho prosímtě povolíš na PD a navíc za chodu dej nám návod (rofl)

Napsal: 22 zář 2008, 07:06
od slovacek.milos
Ladas píše:miloši jak ho prosímtě povolíš na PD a navíc za chodu dej nám návod (rofl)
tam píše 1.9TDi :? a PD to mě zatím obchází co mám tak vše CR miloš

Napsal: 22 zář 2008, 09:45
od misoVW
slovacek.milos píše:
Ladas píše:miloši jak ho prosímtě povolíš na PD a navíc za chodu dej nám návod (rofl)
tam píše 1.9TDi :? a PD to mě zatím obchází co mám tak vše CR miloš
Myslis rotacne cerapadla, alebo CR (Common-Rail) ? Inak na tom PD sa samozrejme da odpojit jeden vstrek, ale iba elektricky.

Napsal: 22 zář 2008, 09:50
od slovacek.milos
misoVW píše:
slovacek.milos píše:
Ladas píše:miloši jak ho prosímtě povolíš na PD a navíc za chodu dej nám návod (rofl)
tam píše 1.9TDi :? a PD to mě zatím obchází co mám tak vše CR miloš
Myslis rotacne cerapadla, alebo CR (Common-Rail) ? Inak na tom PD sa samozrejme da odpojit jeden vstrek, ale iba elektricky.
já jen chtěl říct že co mi jezdí na servis tak PD ani jedno všěchno comonrail miloš

Napsal: 22 zář 2008, 15:58
od pasa
Ten samý problém mám já a už ho řesím rok,zatím se nikomu nepodařilo na to přijít.Při volnoběhu nic a po 2000 ot to přestane.Nejvíc je to slyšet při 1400 ot a jenon při přidání.Je to takovej vzdálenej klepot a jakoby jednou za 4 otáčky,když vlezeš do motoru tak to slyšet není,ze předu má motor docela hezkej zvuk,nejvíc je to slyšet když otevřu dveře u řidiče jakoby z podauta a nebo když stojím u stěny jakoby odrazem.Uvnitř je to takové nevírazné jakoby z dálky a nejvíc to dělá na 2 a 3 rychlost a začne to dělat až když se motor zahřeje na 90.Pokud by jste někdo věděl ,dejte prosím vědět,auto jede normálně ale člověka to štve ,musím mít puštěný rádio ,pak to neslyším.