Stránka 1 z 2
turbo 1Z tlak len 0.4bar
Napsal: 03 říj 2008, 09:18
od Lubosko105
vcera som namontoval budik na tlak turba od fa. HPraid(vraj ziadna sunka). ked som ho pripojil a previezol sa tak pozeram ze tlak je len 0.4 baru. turbo je orig z motoru 1Z. motor som kupil z AUDI A4 vraj so 100tis km

nieje ten tlak nejaky maly? mozem ho zdvihnut? na kolko? dik.
Napsal: 03 říj 2008, 11:44
od Viktor.88
Zkus ten tlak změřit vagem...

Napsal: 03 říj 2008, 11:54
od scream
motor 1Z se 100tkm? tak tos mel poradnou kliku....

Napsal: 03 říj 2008, 13:03
od Tomasvw
jasneeee 1Z 100 000km a uplnou nahodou je motor na diely. Ale to je jedno, zmeraj tlak vagom a uvidíš kde je chyba.
Napsal: 03 říj 2008, 22:14
od Batistuta
Do A4 se montoval 1Z úplně normálně jako do všech aut koncernu té doby.
Napsal: 04 říj 2008, 08:08
od Tomasvw
máš pravdu, sekol som sa. ale montoval sa iba 1rok. od 95do96
Napsal: 04 říj 2008, 08:46
od Kornout
Při 0.4bar by to moc nejelo, buď VAG, nebo se stačí svézt jinou 66kou a uvidíš. Počítám že budík je namontován OK.
Napsal: 04 říj 2008, 17:53
od Huml
prošel bych všechny hadičky
Napsal: 05 říj 2008, 14:37
od gregys
mám ten samej problém,jako ty namontoval jsem budík na plnící tlak na tdi 1z a tlačí mi max. 0,65 bar.auto má na tacháči 150000km,tomu sice nevěřím.ale 0,65 je málo.kolik má vůbec tlačit turbo na 1z?
Napsal: 05 říj 2008, 21:34
od Lubosko105
Viktor.88 píše:Zkus ten tlak změřit vagem...

je to VW Transporter r.v.93 povodne 1.9TD teraz 1.9mTDI. auto je bez riadiacej jednotky.
Napsal: 05 říj 2008, 21:42
od Lubosko105
Kornout píše:Při 0.4bar by to moc nejelo, buď VAG, nebo se stačí svézt jinou 66kou a uvidíš. Počítám že budík je namontován OK.
budik som pripojil na hadicku co je medzi cerpadlom a sacim potrubim a tu stranu s minidierkou toho T-cka co bolo k budiku som pripojil smerom k budiku.
Napsal: 05 říj 2008, 21:42
od Huml
to jsi, ale nikde nenapsal, pravděpodobně bude potřeba trochu předepnout táhlo od bypasu, jak to máš vůbec zapojený to omezování tlaku, přímo jako u TD nebo nějak jinak?
Napsal: 05 říj 2008, 21:47
od Lubosko105
Huml píše:to jsi, ale nikde nenapsal, pravděpodobně bude potřeba trochu předepnout táhlo od bypasu, jak to máš vůbec zapojený to omezování tlaku, přímo jako u TD nebo nějak jinak?
ano ano, presne ako u TD. povodne, ked som ten motor kupil tak tam nebola ta hadicka a tak som to zapojil ako tom starom motore. hned z vyfuku turba to ide na ten ventil...
Napsal: 05 říj 2008, 22:17
od Huml
tak jak jsem psal, pokud je budík 100% ok, jedině zvětšit předpětí na tý tyčce
Napsal: 06 říj 2008, 09:04
od Lubosko105
Huml píše:tak jak jsem psal, pokud je budík 100% ok, jedině zvětšit předpětí na tý tyčce
ok skusim.
a na aky maximalny tlak to mozem nastavit ked tam nemam intercooler?