Stránka 1 z 3
Audi 80 1Z v nízkých ot. na 3 válce
Napsal: 05 říj 2008, 18:12
od Havran
čaute. Mám problém. Na audi 80 1Z jede motor v nízkých otáčkách na 3 válce. Když to točím jede normálně. Měřil sem kompres a je na všech 4 válcích 18,5 (na studeném motoru), potom vstřiky a ty měly: 1)179 2)180 3)170 4)175. když sem vše složil zpátky tak zas chvíli jelo úplně normálně ale těď zas na 3. Jede tak při teplém i studeném motoru. Těď sem zde našel něco o tlaku oleje, že když je velký tak se roztáhnou hydra. Tak to půjdu změřit a hned napíšu výsledky.
Napsal: 05 říj 2008, 20:26
od Viktor.88
taky bych to tipoval na zdvihátka,když máš vstřiky a tlaky OK
Napsal: 05 říj 2008, 21:28
od Havran
tak jsem to měřil a tlak oleje je ok. Tipuju to na palivo, budu to řešit zítra.
Napsal: 05 říj 2008, 21:31
od pafka
jestli je tlak oleje OK, tak si myslím , že je hlava na čerpadle v háji , nebo vyběhané čerpadlo
Napsal: 05 říj 2008, 21:36
od Huml
jak to vypadá v kanále 13 ve VAGu?
Napsal: 06 říj 2008, 09:57
od Havran
Huml píše:jak to vypadá v kanále 13 ve VAGu?
Zrovna patří moje audi k těm, se kterými se nedá vagem normálně spojit, ale skočím do kámoše co má kts. Co bych tam měl vidět? V kanálu 13?
Napsal: 06 říj 2008, 09:59
od Havran
pafka píše:jestli je tlak oleje OK, tak si myslím , že je hlava na čerpadle v háji , nebo vyběhané čerpadlo
Ale kdyby to bylo v háji, tak jakto že když to nechám 2dny stát tak zas to chvíli jede normálně, skusím dneska vypustit nádrž a znova vyměnit pal.filtr a uvidíme
Napsal: 06 říj 2008, 19:37
od koule
tak jak to dopadlo jsem zvědavej

Napsal: 06 říj 2008, 19:40
od Huml
proč tomu nedáš napít z láhve?
Napsal: 06 říj 2008, 21:51
od Havran
Dal jsem tomu napít "z lahve" a jelo to úplně normálně, tak sem vyčistil celou palivovou soustavu + nový pal. filtr, nalil naftu od Shellky + nějaký přípravek na skvalitnění do nafty. vše se zdálo vpohodě a po ujetí cca 30km zas to samé. Dělá to jen po zahřátí. Nevim, myslíte si že to je čerpadlo? Mě se to moc nezdá, to jede jak oheň ale až v době kdy sepne turbo. Pokud ještě turbo "netahá" tak to škube vč. volnoběhu.
Napsal: 06 říj 2008, 21:54
od pafka
Jede tak při teplém i studeném motoru.
píšeš tohle, jinak bych to viděl na to čerpadlo,jestli máš možnost ukusit jiné , je to nejmíň laborování
Napsal: 06 říj 2008, 21:57
od Havran
pafka píše:Jede tak při teplém i studeném motoru.
píšeš tohle, jinak bych to viděl na to čerpadlo,jestli máš možnost ukusit jiné , je to nejmíň laborování
No ono to dělalo při studeném i teplém motoru, ale teď už jen při teplém a dokonce nestačí zahřát na místě ale musí se zahřát jízdou.
Napsal: 06 říj 2008, 22:06
od Huml
chtělo by to hodit na nějakou diagnostiku, jestli to nevypisuje nějaký chyby, možná to má malou dávku nebo je v háji čerpadlo- nastavovač množství
Napsal: 06 říj 2008, 22:12
od Havran
Pokusím se dostat to na diagnostiku. Jinak nemohly by to dělat ty vstřiky? minimum by mělo byt 190 a já tam mám tlaky viz. víše. A nejmenší tlak je na 3.válci coš je řídící vstřik
Napsal: 07 říj 2008, 19:22
od Havran
závada objasněna!!! Je špatné teplotní čidlo nasávaného vzduchu co je součástí váhy vzduchu (měřiče průtoku). Na diagnostice to psalo teplotu -4, takže jde do válců moc paliva a pak to "střílí" a škube a zdálo se že jede na 3. Když jsem odpojil konektor tak nám to ukázalo +9 a po chvíli "bublání" to jelo skoro normálně ale samozřejmě bez turba (netáhne).
Nemáte nějakou zkušenost s opravou tohoto čidla? Jako např. výměna nebo odpor atd... Nebo nemáte někdo doma starší váhu? Mám Bosch: 0 281 002 072, VW OOOO: 028 906 301. Díky