Stránka 1 z 2
Pada do nudzoveho rezimu...GOLF IV...
Napsal: 19 říj 2008, 17:35
od Rsx18
Pani mam takito problemik... MAM IV GOLFA 2002 1.9PD 74 KW A KED HO VYTOCIM NAD 3000 A CHVILKU HO PRIDRZIM TAK MI PADNE DO NUDZAKU...POTOM STACI ZHASTNUT A ZNOVA NASTARTOVAT A AUTO IDE ZAS AKO MA...CHCEM SA SPYTAT CI TO MOZE BYT AJ PALIVOVIM ALEBO VZDUCHOVIM FILTROM...lEBO AUTO MAM LEN TYZDEN A ESTE SOM SA KTOMU NEDOSTAL... iNAC WAG HLASI
17965-REGULACE PLNICIHO TLAKU-MEZ REGULACE PREKROCENA
P1557-35-10---SPORADICKA
Napsal: 19 říj 2008, 17:44
od cosby
Pořád dokola,"X"krát omílané téma.Zaseklá regulace turba,asi lopatky,nebo baňka,ale asi ty lopatky.stačí hledat,je to tu i s fotem
Napsal: 19 říj 2008, 17:46
od Rsx18
Hej cital som len som sa chcel a spytat ci to nemoze byt tymi filtrami...
Napsal: 19 říj 2008, 17:51
od Huml
když je překročena, tak nemůže
Napsal: 19 říj 2008, 17:55
od slovacek.milos
nebo tam máš zvedlý výkon a jak auto zatížíš a pohodíš tak výsledek znáš miloš
Napsal: 20 říj 2008, 00:19
od Rsx18
Tak co mi odporucate aby som spravil ako prve...
Napsal: 20 říj 2008, 07:18
od Ivo
Rsx18 píše:Tak co mi odporucate aby som spravil ako prve...
No poprve si to tu poriadne preštuduj ak si to chceš opravovať sám. (kontrola hadičiek, podtlaku, N75 .......proste čítaj)
Po druhé ak by si nebol KUTYL s.r.o skús dať otazku či by Ti s tým niekto nepomohol z blízkeho okolia. ( on sa už niekto ozve)
No a po tretie - ak by neplatilo po prvé a po druhé, tak ostáva značkový servis-brbrbrbrbrbr . to mi ani klavesnica nechce písať.
Napsal: 20 říj 2008, 07:39
od misoVW
Rsx18 píše:Tak co mi odporucate aby som spravil ako prve...
Mas VAG?
Napsal: 20 říj 2008, 11:13
od kkk
He he přileju trochu oleje do ohně mám Golfa 3 1,9 TDI 66Kw naklápění lopatek nemám ale taky my v sobotu padl do nouzáku při 3000 ot a pak ještě i dřív ale to auto se chytlo stačilo trochu ubrat zedvakrát a zase to jelo na hadice v sání se budu dívat až ve středu dřív se k tomu nedostanu ale přišel jsem na zajímavou věc (teda aspon pro mě nejsem automechanik ) pak jsem jel ke známému asi tak 10 kilometrů a zničeho nic to auto jelo jako neřízená střela normálně to točilo 4500 ot. A jelo to fak jak kráva když jsem otevřel kapotu tak jsem si všimnul že ta černá trubička co vede z paroch do řídící jednotky vysela jenom na chlupech toho opředení otázka zní než ta trubička praskla mohla řídící jednotka házet ty Chyby a padat do nuzáku protože když jsem zastavyl tak ta hadice už nebyla nasazená a v chytré knížce pro blbce (jak na to) jsem se dočetl že ta řídící jednotka podle toho dávkuje palivo tomu nerozumím přeci když turbo zvýší tlak v sání tak by ta řídící jednotka měla přidat více paliva a to auto by mělo být živější nebo né
Předem děkuji

Napsal: 20 říj 2008, 11:39
od kkk
Napsal: 20 říj 2008, 11:47
od misoVW
dobré......

Napsal: 20 říj 2008, 11:57
od kkk
To jsem tam napsal schválně abych to trochu odlehčil to téma ale rozumíš to jenom čteš hledej, Gogole, milionkrát se to probíralo nebo zkus a uvidíš ale pro toho co tady nesedí každý den a potřebuje v něčem poradit a popohnat je taková informace k ničemu než tam napíšeš hledej tak k tomu můžeš i poradit když to bez toho hledej nejde né já bych vám mohl poradit když se vám sama vypíná televize Funaj tak je to na 90 procent procesor za 200 korun a v servise dáš minimálně 1000 korun a takhle bych mohl pokračovat
Nic ve zlém

Napsal: 20 říj 2008, 13:22
od Ashley
JEDNA OTAZKA....KED UZ TO JE TURBO ZASRATE,...MOZE TO MAT VPLYV AJ NA VYKON/AKCELERACIU AUTA ???
Napsal: 20 říj 2008, 17:43
od slovacek.milos
Ashley píše:JEDNA OTAZKA....KED UZ TO JE TURBO ZASRATE,...MOZE TO MAT VPLYV AJ NA VYKON/AKCELERACIU AUTA ???
nejspíš si odpovíš když se naučíš jak to turbo vlastně fachčí miloš
Napsal: 20 říj 2008, 18:47
od Rsx18
dnes som bol za jednym znamym, sme to napichly na wag a spravili testovaciu jazdu....No zistili sme ze turbo tlaci jak besne....povedzme ze malo tlacit 1,8 a ono tlacilo 2.5... tak asi budu tie lopatky pridrete...neviem pozical som si este novu N75 tak zajtra to vyskusam a pozrem aj hadicky a ked nie tak turbo von...Mozte mi prosim niekto poslat niejaku dokumentaciu ako sa rozobera alebo aspon niejaky link kde sa to uz rozoberalo...dakujem zatial