Stránka 1 z 2
Fabia rs čip
Napsal: 16 črc 2006, 18:33
od Libor Hanzal
Tento týden mi Ríša vylepšil mojí hapinu.Ještě pred tím jsem tam dal od Andreho turbo 150 ,výfuk nerez vnitřek 66 mm a col. velkej jako je vodní chladič.Je to sice docela nanic, protože ho víc jak z poloviny zakrejvá nárazník a po 6 sprintu do zkušebního kopce v Plzni byla teplota v sacím potrubí na 90 stupních.Jinak to ale jede moooc pěkně a u nás na zkušebním vršku se mi zvedla maximálka ze 195 na 210. Jedinýco mi to začalo dělat je ,že při 2000 až 2500 ot. a plném plynu v motoru mírně vibruje a pak při prudkém přidání plynu něco zaskřípe jako když šoupnu pixlou od rybiček po betonu.Dneska jsem nacpal všude kde by mohlo něco o sebe klepat molitany ,ale žádnej efekt. Jinak jsem s čipováním nadmíru spokojen a je možný ,že tyto dvě závady s tím vůbec nesouvisí protože to začalo až druhej den.
Napsal: 16 črc 2006, 22:39
od Germi
Kolik tam teď s těmahle komponentama máš Kw ? Byl si na brzdě ?

Napsal: 17 črc 2006, 09:15
od FISHkaa
RS má obecne poddimenzované silnetbloky motoru - když je v pr... tak je to sice jinej zvuk, ale třeba...

Napsal: 17 črc 2006, 12:36
od Andre
Ty vibrace jsou silentblokama, bud jsou načaté, nebo ten krouták prostě nepoberou, to skřípání možná setrvák...
Napsal: 17 črc 2006, 18:19
od Libor Hanzal
Na brzdě jsem nebyl ,ale až to odbrzdím tak to doplním.Odhad je mezi 180 190 koní.
Napsal: 17 črc 2006, 21:34
od thomasino
2Libor : A jakej, resp. jak velkej cooler se tam nacpal?
Napsal: 18 črc 2006, 06:42
od Libor Hanzal
vlastní chladící plocha je 580x360x35,ale jak už jsem psal jsou mouchy nalepený jen v 10 centimetrovým proužku dole.Budu muset přemístnit spz a zvětšit přístup vzduchu.
Napsal: 18 črc 2006, 21:38
od rbares
Tak už je to v chodu jo?
Napsal: 19 črc 2006, 19:46
od Libor Hanzal
no jak vidíš.Ještě vychytám ty neřesti co to má a pak se uvidí. Snad nějaký lepší turbo ,spojku a pak víc nafty.
Re: Fabia rs čip
Napsal: 21 srp 2006, 10:36
od fabiátor
Libor Hanzal píše:Tento týden mi Ríša vylepšil mojí hapinu.Ještě pred tím jsem tam dal od Andreho turbo 150 ,výfuk nerez vnitřek 66 mm a col. velkej jako je vodní chladič.Je to sice docela nanic, protože ho víc jak z poloviny zakrejvá nárazník a po 6 sprintu do zkušebního kopce v Plzni byla teplota v sacím potrubí na 90 stupních.Jinak to ale jede moooc pěkně a u nás na zkušebním vršku se mi zvedla maximálka ze 195 na 210. Jedinýco mi to začalo dělat je ,že při 2000 až 2500 ot. a plném plynu v motoru mírně vibruje a pak při prudkém přidání plynu něco zaskřípe jako když šoupnu pixlou od rybiček po betonu.Dneska jsem nacpal všude kde by mohlo něco o sebe klepat molitany ,ale žádnej efekt. Jinak jsem s čipováním nadmíru spokojen a je možný ,že tyto dvě závady s tím vůbec nesouvisí protože to začalo až druhej den.
mnooo vzhledem k tomu ze mam taky hapinu

by me docela zajimalo, jak si tam naprasil ten vetsi IC, pac ten original je schovanej v pravym podbehu a tezko se tam vejde neco jinyho
Napsal: 21 srp 2006, 11:52
od Rybízek
Dal ho totiž před ostatní chladiče víš

Napsal: 21 srp 2006, 12:53
od fabiátor
Rybízek píše:Dal ho totiž před ostatní chladiče víš

to znamena ale preprasit predni naraznik ne ? jako fakt je ze nejaky misto tam je no
Napsal: 21 srp 2006, 18:17
od Libor Hanzal
Nárazník zůstal tak jak je,ale z chladičový stěny zůstal jen ten horní plech a lehce plastu kolem světel.
Napsal: 22 srp 2006, 07:01
od Jindra
nemáš foto? z čeho je ten ic?
Napsal: 22 srp 2006, 20:15
od Libor Hanzal
Je to citroen xsara 2.5.To skřípání jako pixlou od rybiček dělal stabilizátor,kterej při zatížení škrtal o sací potrubí.