Stránka 1 z 2
Stěrače (ne)stírají)....
Napsal: 18 črc 2006, 08:47
od vlagik
Zdary,
mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?
Díkes.
Re: Stěrače (ne)stírají)....
Napsal: 18 črc 2006, 09:11
od váha
vlagik píše:Zdary,
mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?
Díkes.
Tipoval byhc to na klasicky něco přidřený,táhlo nebo hřídelka bo tak něco,zkus namazat jináč výměna
Re: Stěrače (ne)stírají)....
Napsal: 18 črc 2006, 09:19
od Hokr
váha píše:vlagik píše:Zdary,
mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?
Díkes.
Tipoval byhc to na klasicky něco přidřený,táhlo nebo hřídelka bo tak něco,zkus namazat jináč výměna
Jak pise Váha, mam s tim pomerne cerstvou vlastni zkusenost. Je to sice Toledo II, ale mohlo by to byt podobne. Take mi sly sterace hrooozne pomalu az jednu mi zustaly viset uprostred skla.
Nezbylo nez vyndat cely mechanismus z auta, a pokusit se rozhybat hridelky na kterych jsou sterace upevnene v jejich pouzdrech. Ale protoze to bohuzel slo jen u jedne, tak sem musel tahla odstroubovat od motoru steracu, sundat pojistne krouzky, ktere jisti hridelky steracu v pouzdrech, vyndat gumove tesneni, kterym sou chraneny ty kluzny loziska co tam sou (to na te zasekle ose bylo totalne rozpadly). Pak vytahnout tu stranu, ktera se mohla hybat a postupne rozhybat a vytahnout tu zaseklou stranu. No a pak vycistit, namazat, dat novy tesneni a dat dohromady a sterace fungujou jak novy.
Re: Stěrače (ne)stírají)....
Napsal: 18 črc 2006, 11:20
od váha
Hokr píše:váha píše:vlagik píše:Zdary,
mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?
Díkes.
Tipoval byhc to na klasicky něco přidřený,táhlo nebo hřídelka bo tak něco,zkus namazat jináč výměna
Jak pise Váha, mam s tim pomerne cerstvou vlastni zkusenost. Je to sice Toledo II, ale mohlo by to byt podobne. Take mi sly sterace hrooozne pomalu az jednu mi zustaly viset uprostred skla.
Nezbylo nez vyndat cely mechanismus z auta, a pokusit se rozhybat hridelky na kterych jsou sterace upevnene v jejich pouzdrech. Ale protoze to bohuzel slo jen u jedne, tak sem musel tahla odstroubovat od motoru steracu, sundat pojistne krouzky, ktere jisti hridelky steracu v pouzdrech, vyndat gumove tesneni, kterym sou chraneny ty kluzny loziska co tam sou (to na te zasekle ose bylo totalne rozpadly). Pak vytahnout tu stranu, ktera se mohla hybat a postupne rozhybat a vytahnout tu zaseklou stranu. No a pak vycistit, namazat, dat novy tesneni a dat dohromady a sterace fungujou jak novy.
Protože Golf IV,Octa,Toledo II jsou "stejný auta" takto je to samí,to je normlní že se to zadírá
Napsal: 18 črc 2006, 11:32
od laurin.clement
Tak s těma stěračema je to úplně stejný i na moji Alhambře, už jsem jsem je taky dělal,je to asi velká slabina těchto vozů vyrobených ve skupině VW.Naštěstí to není ani moc náročný jak na práci tak finančně,stačí být jenom trochu zručný.To zjistíš hned jak to odpojíš táhla od motorku co se vlastně přihodilo.
Napsal: 18 črc 2006, 11:52
od avatar
i na audi sem to delal nedavno taky slabina((
Napsal: 18 črc 2006, 11:55
od vlagik
Díky moc...
Myslel jsem si něco o zadření.
Díky hlavně za tipy jak to opět rozchodit....

Napsal: 18 črc 2006, 18:21
od váha
tka koukám že se to netýká jen golfu IV a jeho klonu ale ostatních koncernových aut

Napsal: 18 črc 2006, 20:09
od ROMEK
daj si to rychle do poradku ja sem delal cordobu taky ten problem az na to ze sa sterace uplne zadreli musel sem vyhodit cely mechanizmus a v tych klubuch kde sa ramena otaceji byla total rez ze s tym neslo pohnut ledva sem to vytlacil stahovakem po ocisteni a namazani sli ramena jako nove ale co bylo horsi rotor motorka zacal odberat velky prud az sa uhliky priskvracili
myslel sem ze bude muset it novy motor ale mala generalka mu prospela nastasti nebylo chytle vynuti tak si to daj radsi do poradku nez sa ti stane neco podobneho
Napsal: 18 črc 2006, 20:26
od 1L7
To samé u Octavie
Napsal: 18 črc 2006, 21:16
od kevino
hosi nechem vas strasit ale PHAETON 2003 a A8 a A6 2002 to iste takze nezalezi ake drahe auto si kupite. stierace su v koncerne naprd. esteze sa daju rozbehat a potom na tom ryzujeme nie ?
Napsal: 24 črc 2006, 14:47
od ajdl
Loni jsem stěrače rozhýbával na Oktávce,bohužel došlo k nevratným destrukcím,takže asi za 1200,- nový mechanismus.V Auto-Kelly už moc dobře věděl,o co jde - prý nemoc Oktávek.Od té doby nechám občas stěrače proběhnout i v období sucha naprázdno

Napsal: 24 črc 2006, 20:17
od Batistuta
Dělal jsem to v Sobotu na svým autě taky. Úplně zarezlé. Chce to trochu prohřát hořákem,krásně to povolí,pak to rozebereš,očistíš,pořádně namažeš a je to.
Napsal: 02 srp 2006, 23:08
od Matrix
Tak to se mi teď zrovna stalo taky, nejdřív sem myslel že to bude relé... Ale když jsem si tohle přečetl, půjdu rovnou k mechanizmu... jen je problém, že mi nejdou sundat ramínka stěračů

ať s tím dělám co s tím dělám držej i po prostříknutí uvolňovačem jako divý. Tak budu muset asi do servisu
P.S. - nemáte někdo tip na zlepšovák na sundávání těch ramínek ???
Napsal: 04 srp 2006, 20:37
od Kornout
Batistuta píše:Dělal jsem to v Sobotu na svým autě taky. Úplně zarezlé. Chce to trochu prohřát hořákem,krásně to povolí,pak to rozebereš,očistíš,pořádně namažeš a je to.
Tak, tak, když nejdou, tak lehce ohřát autogenem a je to venku hned.