Stránka 1 z 1

Kontrolka žhavení audi A6

Napsal: 20 črc 2006, 17:50
od FOS
Zkuste prosím někdo poradit.Mám A6 2.5TDi quatro 132kw,2001.Začala mi za jízdy blikat konntrolka žhavení a pak přestala.Druhý den začala blikat hned po startu a po ujetí cca 3 km motor zhasnul a už nešel natočit.
Po připojení na počítač píše snímač malého množství paliva 1441 g210. Mechanik řekl ,že je to čerpadlem,koupil jsem nové,vyměnili ho a chyba je tam stále a auto se nedá natočit.Nemáte někdo ponětí co tomu je? Díky za každý podnět. (wallbash)

Re: Kontrolka žhavení audi A6

Napsal: 20 črc 2006, 19:22
od frantacech
FOS píše:Zkuste prosím někdo poradit.Mám A6 2.5TDi quatro 132kw,2001.Začala mi za jízdy blikat konntrolka žhavení a pak přestala.Druhý den začala blikat hned po startu a po ujetí cca 3 km motor zhasnul a už nešel natočit.
Po připojení na počítač píše snímač malého množství paliva 1441 g210. Mechanik řekl ,že je to čerpadlem,koupil jsem nové,vyměnili ho a chyba je tam stále a auto se nedá natočit.Nemáte někdo ponětí co tomu je? Díky za každý podnět. (wallbash)
Kontrolka predzhavování K29 plní dva úkoly:
– signalizuje predzhavování, po dobu predzhavování svítí
– upozornuje na vzniklou závadu, blikáním
Na závadu je upozornováno jen v prípadì, kdyz hrozí
nebezpecí, ze nebude mozno pokracovat v jízdì.

Kontrolka je aktivována rídicí jednotkou motoru jestlize
je systém predzhavování v provozu, nebo vyskytla-li se závada
na následujících dílech:
– snímac zdvihu jehly G80
– snímac otácek motoru G28
– snímac polohy regulacního ¹oupátka G149
– snímac polohy pedálu akcelerace G79
– spínac brzdových svìtel F nebo spínac brzového pedálu F47
– nastavovac mnozství paliva N146
– ventil pocátku vstriku N108

Pokud snimac mnozstvi nafty v nadrzi mysli ze neni nafta, blika a pripadne i ecu vypne motor jako ochranu cerpadla.

Cislo chyby?

Napsal: 21 črc 2006, 06:48
od FOS
Číslo chyby na VAGu píše 1441 - snímač malého množství paliva g210

Napsal: 21 črc 2006, 07:15
od frantacech
FOS píše:Číslo chyby na VAGu píše 1441 - snímač malého množství paliva g210
No, tipuju ze bud mas malo nafty nebo mas vadne cidlo v nadrzi a mysli si ze mas malo nafty.

A6 maji problem s plovaky. Na budicich ma jeste 1/4 nadrze a je prazdna.

To je zavada - malo nafty. :)

Pokud jsi dojel na nulu, je to pak dost problem nastartovat, kdyz je to zavzdusnene. nestartovat dele nez 15s - jinak znicis cerpadlo. Musis rucne zapnout palivovou pumpu a odvzdusnit to.

Odvzdušňování
– Demontovat kryt motoru.
– Sevřít hadicovými svorkami -MP 7-602- zpětné palivové
vedení na následujících místech:
♦ mezi filtrem a palivovou nádrží
♦ mezi filtrem a vstřikovacím čerpadlem
A20-0098
V.A.G 1348/3-2

23
– Stáhnout na vstřikovacím čerpadle zpětné palivové
vedení od vstřikovacích trysek pravé řady válců ke
vstřikovacímu čerpadlu.
– Nasunout na volné hadicové hrdlo vstřikovacího čerpadla
průhlednou hadici a zavést ji do vhodné nádoby
(např. kanystru).
– Tisknout spínač dálkového ovládání dokud hadicí nezačne
odtékat palivo bez vzduchových bublin.
– Připojit zase zpětné palivové vedení na vstřikovací
čerpadlo.
– Odstranit hadicové svorky -MP 7-602- na zpětném
palivovém vedení.
Před prvním startem po odvzdušnění je třeba dálkovým
ovládáním aktivovat elektrické čerpadlo paliva.
– Stisknout dálkové ovládání -V.A.G 1348/3A- s vodičovým
adaptérem -V.A.G 1348/3-2- (držák pojistky
č. 28, plus pól akumulátoru) za současného startování
motoru.
– Po nastartování motoru je třeba nadále ještě po dobu
asi 30 sekund držet stisknuté dálkové ovládání. Vypnout
nakonec motor a odstranit dálkové ovládání.
– Nasadit zase pojistku č. 28.
– Znovu nastartovat motor a provést pohledovou kontrolu
palivové soustavy na těsnost.



Pozor!
Neprovádět startovací pokusy déle než 15 sekund.
Pokud motor nenaskočí, opakovat odvzdušňovací
proces.
– Nechat motor běžet nejméně 5 minut ve
volnoběžných otáčkách (pro úplné odvzdušnění palivové
soustavy).

Napsal: 21 črc 2006, 09:09
od váha
Já myslel že když TDI dojde nafta ať 1,9 nebo 2,5 takže si to samo natáhne naftu a nemusí nic dělat?Né jak u starejch dýzlaku pumpovat pumpičkou naftu :D Jestli to je tak jak řikáš tak nevím proč tam nedali pumpičku :P
frantacech píše:
FOS píše:Číslo chyby na VAGu píše 1441 - snímač malého množství paliva g210
No, tipuju ze bud mas malo nafty nebo mas vadne cidlo v nadrzi a mysli si ze mas malo nafty.

A6 maji problem s plovaky. Na budicich ma jeste 1/4 nadrze a je prazdna.

To je zavada - malo nafty. :)

Pokud jsi dojel na nulu, je to pak dost problem nastartovat, kdyz je to zavzdusnene. nestartovat dele nez 15s - jinak znicis cerpadlo. Musis rucne zapnout palivovou pumpu a odvzdusnit to.

Odvzdušňování
– Demontovat kryt motoru.
– Sevřít hadicovými svorkami -MP 7-602- zpětné palivové
vedení na následujících místech:
♦ mezi filtrem a palivovou nádrží
♦ mezi filtrem a vstřikovacím čerpadlem
A20-0098
V.A.G 1348/3-2

23
– Stáhnout na vstřikovacím čerpadle zpětné palivové
vedení od vstřikovacích trysek pravé řady válců ke
vstřikovacímu čerpadlu.
– Nasunout na volné hadicové hrdlo vstřikovacího čerpadla
průhlednou hadici a zavést ji do vhodné nádoby
(např. kanystru).
– Tisknout spínač dálkového ovládání dokud hadicí nezačne
odtékat palivo bez vzduchových bublin.
– Připojit zase zpětné palivové vedení na vstřikovací
čerpadlo.
– Odstranit hadicové svorky -MP 7-602- na zpětném
palivovém vedení.
Před prvním startem po odvzdušnění je třeba dálkovým
ovládáním aktivovat elektrické čerpadlo paliva.
– Stisknout dálkové ovládání -V.A.G 1348/3A- s vodičovým
adaptérem -V.A.G 1348/3-2- (držák pojistky
č. 28, plus pól akumulátoru) za současného startování
motoru.
– Po nastartování motoru je třeba nadále ještě po dobu
asi 30 sekund držet stisknuté dálkové ovládání. Vypnout
nakonec motor a odstranit dálkové ovládání.
– Nasadit zase pojistku č. 28.
– Znovu nastartovat motor a provést pohledovou kontrolu
palivové soustavy na těsnost.



Pozor!
Neprovádět startovací pokusy déle než 15 sekund.
Pokud motor nenaskočí, opakovat odvzdušňovací
proces.
– Nechat motor běžet nejméně 5 minut ve
volnoběžných otáčkách (pro úplné odvzdušnění palivové
soustavy).

Napsal: 21 črc 2006, 09:33
od frantacech
Kdyz je tam vzduch, tak cerpadlo jaksi nema co tahat. Proc tam neni pumpicka se musis zeptat u soudruhu z NDR.

Napsal: 21 črc 2006, 10:12
od FOS
Díky za radu,předal jsem to týpkovi co to zpravuje.Jak to rozběhne tak dám vědět co tomu podle něj bylo.

Napsal: 21 črc 2006, 18:14
od spacak
mrkni na spinac cerpadla nafty z prave do leve nadrze spina ho tusim cidlo tlaku oleje pokud nejde tak dusledkem je:

leva nadrz ma naftu a prava ne v prave je i ventil proti uplnemu vyjeti stavy

nejdriv zane blikat zhaveni a pak to zdechlo

Napsal: 24 črc 2006, 12:40
od FOS
Tak už to jede.Kontrolka žhavení prý opravdu signalizovala závadu na vstřikovacím čerpadle.Chyba byla v tom,že po výměně čerpadla opomněl mechanik odvzdušnit a tak to nechtělo nastartovat.Diky Frantatechovi za rady.

Napsal: 25 črc 2006, 10:08
od ACEMajky
To je rizek, po vymene erpadla zapomnel odvzdusnit, asi to nedela moc casto :)

Napsal: 25 črc 2006, 10:52
od frantacech
FOS píše:Tak už to jede.Kontrolka žhavení prý opravdu signalizovala závadu na vstřikovacím čerpadle.Chyba byla v tom,že po výměně čerpadla opomněl mechanik odvzdušnit a tak to nechtělo nastartovat.Diky Frantatechovi za rady.
No jestli to zkousel dost dlouho na sucho, tak zacni setrit na nove cerpadlo. To bude brzo.