Stránka 1 z 2
jízda v "nouzáku",muže to uškodit?
Napsal: 26 lis 2008, 14:58
od octavie81
nazdar chlapi,začíná mi ted padat auto do nouzáku,když je ráno pod nulou,ale lopatky se budou čistit až za 3týdny,ted mechoš nemá čas.Muže to nějak uškodit motoru?Nechce se mi ráno znovu zastavovat,vypínat motor a zase jet.Jedná se o trasu 15km.S regulací už se nedá skoro hýbat,že bych to rozhýbal manuálně,stejně to přes noc zatuhne,nejhuř,když auto dva dny stojí
Napsal: 26 lis 2008, 15:03
od chosepm
ne...softwarová věc.
Napsal: 26 lis 2008, 15:13
od Bugs.Bunny
Krátkodobě to uškodit nemůže. Zastavovat nemusíš.

Stačí sundat nohu z plynu a zapalování off/on.
Napsal: 26 lis 2008, 15:23
od chosepm

dlouhodobě by to snad ani nikoho nebavilo. Je to spíš opruz pro řidiče než pro motor
Napsal: 26 lis 2008, 15:28
od Bugs.Bunny
Není nic vyjímečného, když někdo jezdí třeba s prohnilou regulací turba třeba rok. Někdy vyfotím hromádku sazí která zůstane ležet na silnici po rozjezdu s funkčním turbem.

Napsal: 26 lis 2008, 15:42
od chosepm
Napsal: 26 lis 2008, 16:31
od tomiisp
myslim ze pri funkcii nudzoveho rezimu ratali s tym ze servis nebude hned za prvym rohom

Napsal: 26 lis 2008, 16:41
od oktáf
řek bych že proto se ECU přepne do nouzáku, aby se nic nedomršilo.
Napsal: 26 lis 2008, 17:09
od MirekX
Bugs.Bunny píše:Krátkodobě to uškodit nemůže. Zastavovat nemusíš.

Stačí sundat nohu z plynu a zapalování off/on.
hlavně za jízdy nevytahovat klíček.
ale taky jsem takhle jezdil a pak už jsem "resetoval" i vedle náklaďáku při předjíždění......

Napsal: 26 lis 2008, 18:56
od RomanB
nejvíce to škodí nervům řidiče

Napsal: 26 lis 2008, 20:43
od octavie81
to je v poho,místo 110koní mám sdíčko,ale chvilku to překousnu,stejně už jsou ráno cesty namrzlé...
Napsal: 26 lis 2008, 22:25
od squirrrel

to je pravda

Napsal: 27 lis 2008, 10:07
od l3030
octavie81 píše:to je v poho,místo 110koní mám sdíčko,ale chvilku to překousnu,stejně už jsou ráno cesty namrzlé...
Náááhodou! Víš jakou má sdíčko výhodu?? nedá se pokutovat za velké překročení rychlosti

Napsal: 27 lis 2008, 10:12
od Bugs.Bunny
l3030 píše:octavie81 píše:to je v poho,místo 110koní mám sdíčko,ale chvilku to překousnu,stejně už jsou ráno cesty namrzlé...
Náááhodou! Víš jakou má sdíčko výhodu?? nedá se pokutovat za velké překročení rychlosti

Přikrmené TDi se také špatně pokutuje.

Napsal: 27 lis 2008, 10:52
od borelli
Opravdu nevidím důvod proč dlouhodobě jezdit s autem které padá do nouzového režimu. Jde totiž mimochodem i o to, že čas od času je nutné předjet pomalejšího řidiče před vámi. Jednou se mě stalo, že předjíždím dva kamiony. Ještě jsem ani nepředjel první kamion a najednou nouzák, za mnou už taky vyjeli a předjížděli, do protisměru se začalo blížit další auto. Výkon auta se kterým počítáte byl pryč. Málem jsem se tehdy skoro po*ral a ještě ten den jsem dal auto do servisu. Tehdy to bylo fakt o fous.