Stránka 1 z 6

meranie kompresie

Napsal: 01 led 2009, 14:00
od misoVW
Zhanam nejaky merac kompresie pre TDI, cez zhavic. Mate niekto nejaky tip, kde by sa dal za rozumnu cenu zohnat, alebo ako meriate vy? dik.
Nasiel som za dobru cenu, skoda ze je len do 21bar (wallbash)
http://www.naradiprofesional.cz/meric-komprese/

Napsal: 01 led 2009, 15:17
od slovacek.milos
já si to skouzlil ze starých žhavičů a svíček, jinak co znám kdo ho má tak platili asi 4000 kč, zkus univer brno diagnostika 1500 - 15.000 Sk miloš

Napsal: 01 led 2009, 15:33
od misoVW
slovacek.milos píše:já si to skouzlil ze starých žhavičů a svíček, jinak co znám kdo ho má tak platili asi 4000 kč, zkus univer brno diagnostika 1500 - 15.000 Sk miloš
Jaky tam mas tlakomer? Mas tam aj spatny ventil, aby ostala stat rucicka?

Napsal: 01 led 2009, 16:35
od TDI tech
Pouzi hladat ja som tu konkretne raz nafotil moj vlastny (made in doma) pristroj na meranie tlakov. spravil som ho za jeden vecer a par korun (teraz uz euro :D )

Napsal: 01 led 2009, 16:40
od TDI tech

Napsal: 01 led 2009, 18:13
od autovtip
ja použivam tlakovu skušku, tlačim vzduch do valca ked je piest v hornej uvrati a ventili su zatvorene a na budiku sledujem unik tlaku v percentach a hned viem či to unika cez niektori ventil, kružky alebo do vody. a zatial maximalna spokojnost

Napsal: 01 led 2009, 18:26
od tuner
A nebo ve Swiss Garage od Usagu s doživotní zárukou, podstatně levnější než v Univeru

Napsal: 01 led 2009, 19:18
od 1pavel
toto je můj výtvor na soustruhu , v mezikusu co se šroubuje místo žhaváku je zpětný ventilek Obrázek

Napsal: 01 led 2009, 19:21
od misoVW
Skoda, nemam sustruh, ani nikoho v okoli (wallbash) . Uz som sa rozhodol, vyrobim aj ja nieco. Predajne pytaju velke prachy, tie radsej investujem do motora. Dik vsetkym za tipy. ;)

mereni komprese

Napsal: 01 led 2009, 20:25
od embrojo
sory ze vam sem pisu ale kdyz uz jste to tady nacli tak jak se meri komprese u tdi je mi jasny ze zapojim merak pres zhavic ci vstrik ale kdyz budu "startovat" tak mi motor naskoci a bude to zkreslovat vysledky ne?? Musi se tedy odpojit i privod paliva ci neco jineho??

Napsal: 01 led 2009, 20:29
od misoVW
Musis nieco odpojit, aby motor nenaskocil. Napr. napatie do STOP ventile na cerpadle, alebo napajanie RJ, alebo bez zapnuteho klucika priviest napatie na starter na cievku - kontakt c.50 ;)

Napsal: 01 led 2009, 20:33
od 1pavel
u PD stačí vytáhnout zásuvku z hlavy , po měření je ale potřeba smáznout chyby

Napsal: 01 led 2009, 20:34
od misoVW
1pavel píše:u PD stačí vytáhnout zásuvku z hlavy , po měření je ale potřeba smáznout chyby
jj, na PD som zabudol.

Napsal: 01 led 2009, 20:41
od misa.89
1pavel píše:u PD stačí vytáhnout zásuvku z hlavy , po měření je ale potřeba smáznout chyby
u rotečky stačí rozpojit konektor k čerpadlu, ale pak taky smáznpout chyby..

Napsal: 02 led 2009, 17:23
od misoVW
Dnes som to zostrojil zo ´suflikovych zasob´ :) Pouzil som brzdove hadicky a trubky - idu dobre zvarat COckom. Zajtra vytvor odfotim. :) Dik vsetkym!