Stránka 1 z 1
1.9 SDi ASY nemá výkon
Napsal: 01 led 2009, 20:08
od Toledak
Zdravím, mám takový problém, kamarád mi dal na opravu Fabii 1.9SDi kod motoru ASY, auto je bez výkonu, ale jakože úplně, na rovince s větrem v zádech 100 km/h.Diagnostika nic neukázala, žádná chyba, auto startuje na brnk, motor má normální chod, najeto 207000.Váhu vzduchu to nemá, EGR ventil chodí a chodí i klapka v sání.Napadá mě už jen čerpadlo.
Je někdo stejného názoru?Jinak už nevím, ten motor je tak jednoduchej, tam není moc co měnit.
Napsal: 01 led 2009, 20:11
od misoVW
filtre, vzduch, nafta, O.K?
Napsal: 01 led 2009, 20:18
od Toledak
misoVW píše:filtre, vzduch, nafta, O.K?
hadici od vzduchového filtru jsem měl dole a jelo to stejně špatně.Palivový filtr mě napadnul též, ale že by to až tak nejelo?
Napsal: 01 led 2009, 20:19
od misoVW
je to mozne, vymen ho a potom to ries dalej.
Napsal: 01 led 2009, 20:22
od pafka
na filtr boxu je čidlo teploty nas. vzduchu, to zkontroluj, a vedení k němu, a egr ventil
Napsal: 01 led 2009, 20:23
od slovacek.milos
jak ti píše mišo palivový filtr, dej tam mann nebo si můžeš nadělat velké problémy,
pokud auto hulí a cuká tak odpoj klapku, i přes to že vidíš že chodí
a nakonec si kup flašku na čistění diesel soustav a vstřikování, pokud nemáš bordel v nádrži a v čerpadle zabere

miloš
Napsal: 01 led 2009, 21:55
od beli
čau nedávno jsem dělal něco podobného taky stejný typ motoru ale v cadyně , diagnostyka mlčela , filtr taky nepomohl, nakonec byl upně ucpaný kat a výfuky taky. odpoj to u motoru a pokud máš dvojítý konec na zadním dílu výfuku jeden ucpy třeba rukou a zkus to profouknout pusou musí to jít lechce.
Napsal: 01 led 2009, 21:57
od Toledak
beli píše:čau nedávno jsem dělal něco podobného taky stejný typ motoru ale v cadyně , diagnostyka mlčela , filtr taky nepomohl, nakonec byl upně ucpaný kat a výfuky taky. odpoj to u motoru a pokud máš dvojítý konec na zadním dílu výfuku jeden ucpy třeba rukou a zkus to profouknout pusou musí to jít lechce.
výfuk je úplně nový, od předu až do zadu, byl rozpadlý kat, tak mu v servise měnili komplet.
jinak motor necuká, nekouří.Chová se úplně normálně, jen nemá výkon.
Napsal: 01 led 2009, 22:00
od Toledak
pafka píše:na filtr boxu je čidlo teploty nas. vzduchu, to zkontroluj, a vedení k němu, a egr ventil
čidlo jsem zkoušel, odpojil jsem ho a vyskočila chyba, EGR funguje, odpojil jsem hadičku a znovu za chodu motoru připojil, měnil se při tom zvuk motoru.A když jsem odpojil podtlakovou hadičku bylo slyšet dosednutí ventilu.
Napsal: 01 led 2009, 22:04
od Toledak
a mohlo by to být tím vstřik. čerpadlem?
Napsal: 01 led 2009, 22:31
od misa.89
to víš, že určitě jo:-)
Napsal: 01 led 2009, 22:35
od pafka
kontroloval jsi za jízdy všechny důležité hodnoty v měřených hodnotách?egr zaslep raději na zkoušku plechem , a jak psali ostatní, jdi po dodávce nafty, a zkontrouj ještě výfuk , jestli není někde ucpaný
Napsal: 02 led 2009, 10:56
od slovacek.milos
ještě jsem si vzpoměl odpoj vratku od čerpadla a nech ji protékat do flašky jestli se tam ta nafta sotva protláčí je ucpaný ventil na horním deklu čerpadla
v tělese čerpadle roste tlak a snižuje se výkon pomáhá to chem.čistění
taky jsem měl u sdi že se mi přibrzdovala přední kola dostat auto přes kilo celkem nemožné a zničeho nic po rovince dvojka

, pak to zas jelo

miloš
Napsal: 02 led 2009, 19:07
od Toledak
slovacek.milos píše:ještě jsem si vzpoměl odpoj vratku od čerpadla a nech ji protékat do flašky jestli se tam ta nafta sotva protláčí je ucpaný ventil na horním deklu čerpadla
v tělese čerpadle roste tlak a snižuje se výkon pomáhá to chem.čistění
taky jsem měl u sdi že se mi přibrzdovala přední kola dostat auto přes kilo celkem nemožné a zničeho nic po rovince dvojka

, pak to zas jelo

miloš
přibržďování kol bych pozanl, ale tu spátečku když tak zkusím, respektive budu tlumočit dál.Protože už si auto vzal, že ho potřebuje.