Stránka 1 z 2

bmw e30 s motorem M50 - elektrika

Napsal: 25 led 2009, 22:04
od Dan_O799
prosím o radu m50 byl přenán z e36 do e30,motor chytne a hned chcípne,nevím kde je chyba, potřeboval bych el. schéma na motor m20 i m50,nebo aspon jak ty kabely zapojit,barvy ani počet nesedí...
dík za každou radu

Napsal: 25 led 2009, 22:33
od bombastiq
jestli to chceš tak napiš obsah motoru , rv, a Kw

v bmw se neviznám ale schéma ti najdu ;)

navíc nevim jakou má řídící jednotku ???

pokud si myslíš že ECU pasuje na stejnej obsah
z e30 na e36 tak seš asi vedle

Napsal: 25 led 2009, 23:44
od go.vojta
a co immo?? za jakého roku máš ten motor co jsi tam dával?? a to jsi dával i s řídící jednotkou??

Napsal: 26 led 2009, 11:12
od Dan_O799
bombastiq píše:jestli to chceš tak napiš obsah motoru , rv, a Kw

v bmw se neviznám ale schéma ti najdu ;)

navíc nevim jakou má řídící jednotku ???

pokud si myslíš že ECU pasuje na stejnej obsah
z e30 na e36 tak seš asi vedle


tak e30 je rok 91,motor 2.0i 95kw

M50 je tak rok 94 s vanosem 141kw,jestli je z e36 nebo e34 to nevim
jinak na řj. je z m5O motronic

něco je na www.e3O.de -- 325 24v - Elektrische Anschaltung ale moc se v tom nevyznám,nějaky kabely mi chyběj a naky přebejvaj... :?

Napsal: 26 led 2009, 11:15
od Dan_O799
go.vojta píše:a co immo?? za jakého roku máš ten motor co jsi tam dával?? a to jsi dával i s řídící jednotkou??


immo tak to nevim,je to možný,jednotka je z m50

Napsal: 26 led 2009, 11:24
od M3POWER
ahoj co e30 forum?

Napsal: 26 led 2009, 20:55
od go.vojta
jo tam ti poradí dost,, bmw v těch letech už immo měli..

Napsal: 26 led 2009, 22:27
od bombastiq
E30

Obrázek
Obrázek

Napsal: 26 led 2009, 22:32
od bombastiq
to schéma je na tu e 30 na tu 141Kw nemám

ale asi máš problém protože pokud je to 2,0i 141kw
tak ten motor je z e30 ale je to iso čili 24 ventil :(

Napsal: 26 led 2009, 22:38
od oldaf
bombastiq píše:to schéma je na tu e 30 na tu 141Kw nemám

ale asi máš problém protože pokud je to 2,0i 141kw
tak ten motor je z e30 ale je to iso čili 24 ventil :(

V e30 nikdy žádnej 24V nebyl ;) Jedině 16V
Model e30 320iS je absolutně nesehnatelnej, je vzácnějsí než e30 M3. Samotnej motor do 320iS jsem viděl na prodej v čechách jen jednou a cena byla okolo 100tisíc

Napsal: 27 led 2009, 11:36
od Dan_O799
je to 2.5 24v vanos...
chytne a hned chcípne :(

Napsal: 27 led 2009, 12:40
od Mireck
Dan_O799 píše:je to 2.5 24v vanos...
chytne a hned chcípne :(
V E30 si mal motor s rozdelovacom na hlave a kably k svieckam na 24V su inducky na kazdu sviecku zvlast. Takze predpokladam ze si menil ECU z toho 24V s vanosom. Problem budes mat v tom ze teraz mas ECU bez Immo boxu a tym padom sa blokne po nastartovani tak ako keby si startoval neprisposobenym klucom. Inac co sa tyka tych schem nieco pohladam. Bez korektneho zapojenia ti to nepojde.

Dufam ze si ten motor tam dal s vsetkym co k motoru patri vsetky cidla snimace lambda sonda vaha vzduchu atd. su z toho 2,5 24V.

Napsal: 27 led 2009, 22:19
od bombastiq
počkej ty chceš zkombinovat

6 válec 2,0 -elektroinstalaci

s 6valec 2,5 24ventil motorem ??? :o

to asi nepůjde

Napsal: 28 led 2009, 18:46
od Mireck
bombastiq píše:počkej ty chceš zkombinovat

6 válec 2,0 -elektroinstalaci

s 6valec 2,5 24ventil motorem ??? :o

to asi nepůjde
Co by neslo niekde na nete som videl do E30ky napchat 5 litrovi 12 valec, ale nieje to iba o pospajani konektorov. Je potrebne prehodit ECU aj s kabelazou a upravit (dorobit) kabelaz na tej E30ke. Ak pouzil ECU s auta kde bol imobilizer tak tam dat aj ten spolu so spinackou alebo ho vyradit s cinnosti. Motor s Vanosom sa zacal montovat od septembra 1992 takze velka pravdepodobnost je ze tam immo bude.

Napsal: 03 úno 2009, 22:49
od zahy