Stránka 1 z 1

1.9 dTi ztraci vykon

Napsal: 01 bře 2009, 21:51
od ratas
Zdravím všechny,
mám dotaz - na Laguně I se absolutně náhodně rozsvěcuje kontrolka motoru a motor ztratí výkon, skoro jako by chcípl, po nějaké době se znovu rozběhne. Někdy ztratí výkon aniž by se rozsvítila kontrolka. Zároveň se mi zdá, že nepíská turbo, jak by mělo. Motor je vyměněn a závada se projevovala před i po výměně.

Dík moc za odpovědi.

Napsal: 03 bře 2009, 20:31
od Michal99
Předvstřik

Napsal: 03 bře 2009, 21:06
od origoš
Jestli by to nechtělo dát na diagnostiku.

Napsal: 03 bře 2009, 21:54
od ratas
No ze by to dělal předvstřik mi přijde jako nesmysl - někdy se to neprojevi 200 km a pak to dělá co deset a hlavně motor se dal nastrojený, takže i s druhým čerpadlem. A s diagnostikou to taky nějak nejde vyřešit, nic nenašla.

Napsal: 05 bře 2009, 13:06
od J_Design
Mel jsem ten samej problem.....u me to delal imobilizer ktere z niceho nic uzavrel palivo a pak to zase jelo......motor nemel zavadu a resili jsme tzo na diagnostice a byli dve reseni....bud kompletni vymena vsech soucasti imobilizeru a nebo jej v ridici jednotce odpojit elektronicky coz me vyslo na nakych 10tkc.auto je ted jako bez imobilizeru ale jede porad. U renaultu s tim byvaji caste potize

Napsal: 05 bře 2009, 14:13
od stefi
no 10 litrov to je dost za immo off :o

Napsal: 05 bře 2009, 21:02
od Mike76
J_Design píše:Mel jsem ten samej problem.....u me to delal imobilizer ktere z niceho nic uzavrel palivo a pak to zase jelo......motor nemel zavadu a resili jsme tzo na diagnostice a byli dve reseni....bud kompletni vymena vsech soucasti imobilizeru a nebo jej v ridici jednotce odpojit elektronicky coz me vyslo na nakych 10tkc.auto je ted jako bez imobilizeru ale jede porad. U renaultu s tim byvaji caste potize
no povedal by som ze to je nezmysel ....

Napsal: 05 bře 2009, 21:03
od Mike76
diagnostika ...to v prvom rade, inak tapas v oblakoch

Napsal: 05 bře 2009, 22:25
od chosepm
nebo pokud je to po výměně motoru a dělalo to před i po, zkus se poohlídnout po podtlakovejch hadičkách a el. zapojení ventilů ovládání EGR a turba...

Napsal: 18 kvě 2009, 21:59
od michalc
ahojte podla mna sa ucpava privod nafty alebo chyta niekde vzduch co je dost caste u renaltu

Napsal: 06 črc 2009, 08:40
od sniper--
soused ma ten samej problem...straci mu vykon..ted jsem to s nim resil a zda se mi jak je turbu ta regulace,tak pri pridani treba az do plnej otacek motoru se ani nehne....to by dle me mela nebo se pletu?

Napsal: 07 črc 2009, 19:32
od Zdeněk M
sniper-- píše:soused ma ten samej problem...straci mu vykon..ted jsem to s nim resil a zda se mi jak je turbu ta regulace,tak pri pridani treba az do plnej otacek motoru se ani nehne....to by dle me mela nebo se pletu?
Ja bych dal novou vahu a hned uvidis jak potahne Renault jeden z.......j.

Napsal: 29 črc 2009, 18:22
od ESOX
Čau chlapi ,mám podobnej problém tak nechci zakládat další topic tak to napíšu sem když dovolíte, můj problém je takový,za jízdy mi problikává kontrolka SERVICE a VSTŘIKOVÁNÍ motor zvadne ale netáhne byl sem na diagnostice a tam mi to napsalo toto ,,senzor šoupátka lineárního řadiče'' číslo chyby 1114
cca 70km najeto a probliklo mi to asi 6x.Nevíte náhodou co to je a kde to je?Díky za rady :?

Napsal: 30 črc 2009, 14:33
od ESOX
ESOX píše:Čau chlapi ,mám podobnej problém tak nechci zakládat další topic tak to napíšu sem když dovolíte, můj problém je takový,za jízdy mi problikává kontrolka SERVICE a VSTŘIKOVÁNÍ motor zvadne ale netáhne byl sem na diagnostice a tam mi to napsalo toto ,,senzor šoupátka lineárního řadiče'' číslo chyby 1114
cca 70km najeto a probliklo mi to asi 6x.Nevíte náhodou co to je a kde to je?Díky za rady :?
Tak už sem to zjistil co to je, pomocný snímač otáček(řídící vstřik)

Napsal: 30 črc 2009, 16:16
od gargamelc
odmerat cidlo otacok :D