Stránka 1 z 2
Úprava turba
Napsal: 12 bře 2009, 19:18
od Mára.a4
Prosím mohli byste mi poradit jak upravit VNT turbo z 96 kw na přetlak u 1,9 td Diky
Napsal: 12 bře 2009, 20:08
od Tomas.cz
Musí se upravit baňka z podtlaku na přetlak, kontkatuj Andreho ten to umí.
Napsal: 12 bře 2009, 20:39
od misa.89
rozdělat baňku a přehodit pružinu? nebo zadělat dírku co je na podtlak a udělat dírku z druhý strany na tlak...?
Napsal: 12 bře 2009, 20:48
od Huml
to by ti utíkalo kolem hřídelky, pokud přehodíš jen pružinu, bude to tlačit asi 1,1 baru, na 96kW turbo je to vcelku málo, dá se přidat pomocí vhodnýho boostcontroleru nebo dát tvrdší pružinu, ale to je věc na experimentování
Napsal: 12 bře 2009, 21:25
od Mára.a4
JO JO díky já myslím že na aaz je 1,1 baru až až a ještě dotaz já chci hlavně aby to chodilo od spodu proto regulovaný turbo ale stačí mi tak 1,2 baru. Nebylo by potom lepší nějaký menší třeba 74, 81 nebo i regulovaný 66 jestli by neměli lepší náběh Díky
Napsal: 12 bře 2009, 21:54
od flekyc
Mára.a4 píše:JO JO díky já myslím že na aaz je 1,1 baru až až a ještě dotaz já chci hlavně aby to chodilo od spodu proto regulovaný turbo ale stačí mi tak 1,2 baru. Nebylo by potom lepší nějaký menší třeba 74, 81 nebo i regulovaný 66 jestli by neměli lepší náběh Díky
dej to 96kw a kup si za 800kc regulacni ventil jak rika Huml, je to nejlepsi volba, nema smysl setrit par korun
Napsal: 12 bře 2009, 22:11
od Huml
do 1,1-1,2 barů by mohlo stačit i 81kW turbo, bude se líp roztáčet
Napsal: 13 bře 2009, 10:30
od flekyc
ja jel v B3 mTDI 96kw turbo pri 1,2bar (seriova otocena pruzinka v bance) a spodek supr, hrabla si i trojka kdyz bylo vlhko. spis byl problem s vykonem od 3500ot. auto sme dal neresili, je to otrok na praci, nema to IC, serie trysky.ale dojem z prvniho svezeni byl urcite good. zas kdyz das 81kw, bude ve svodech a budes s tim mit vic prace.
Napsal: 13 bře 2009, 20:13
od Mára.a4
Ok dík chlapy tak asi uvidím podle toho co se naskytne a prosím ještě : když koupím to nedělený i se svodama bude pasovat na hlavu td? díky
Napsal: 13 bře 2009, 20:17
od Ladas
bude jen ne výfuk...
Napsal: 13 bře 2009, 21:50
od Mára.a4
ok dík
Napsal: 14 bře 2009, 13:45
od flekyc
Ladas píše:bude jen ne výfuk...
a co drzak motoru ? u TD neprekazi jako u TDI ?
Napsal: 14 bře 2009, 14:47
od tuner
Pokud je to G2,3 a pod ,tak zavazet bude
Napsal: 14 bře 2009, 15:09
od Ladas
flekyc píše:Ladas píše:bude jen ne výfuk...
a co drzak motoru ? u TD neprekazi jako u TDI ?
tak upravit flexa a 15 minut pasování mám to taky tak

Napsal: 14 bře 2009, 17:10
od flekyc
Ladas píše:flekyc píše:Ladas píše:bude jen ne výfuk...
a co drzak motoru ? u TD neprekazi jako u TDI ?
tak upravit flexa a 15 minut pasování mám to taky tak

ja to nemyslel jako výtku

jen me to zajimalo jestli je to stejny ...