Stránka 1 z 3
Už opravdu nevím
Napsal: 13 bře 2009, 09:53
od Pavel2
Zdravím všechny
Měl jsem klasický problém, padalo turbo kolem třech tisíc otáček. Přečetl jsem si tady na fóru, že to jsou zatuhlé lopatky. Klasika. Vyndal vyčistil (potom ještě vzápětí jednou, protože jsem měl otočený ovládací prsten v turbu. ) Po téhle procedůře všechno v pořádku auto jelo jak mělo ještě jsem zaslepil egr, protože se mi zdálo sání pěkně zahnojené a kolem 1800 ot. cukalo po tom egru to zmizelo no prostě paráda.
Teď po asi 500 stech kilometrech opět drc a stále nouzák. Přečetl jsem tu na fóru vše co se dalo : plechovka ok ( vycucnu hubou a drží bez problémů ), turbo po odpojení plechovky jde páčka naprosto volně dolů skoro spadne sama. Na hadičky jsem měl půjčenou vakuovou pumpičku vše ok. Jo a ventil N 75 mám už třikrát jednou uplně nový a dva starší ale fungující.
Chyba na vagu stále stejná a jediná plnící tlak regulační odchylka
Nevíte prosím někdo na co se ještě podívat asi znovu vysápu ven turbo mechanici mi říkají že je turbo v háji, ale co tam může být v háji olej to od výměny do výměny nežere a lopatky se hýbou. Já myslel že turbo je v háji když se za autem vyvalý oblak kouře.
Všecny zdraví zoufalec
Octavia 81kw 11/98 najeto 195 000
Napsal: 13 bře 2009, 10:25
od Rybízek
co třeba čidlo
Napsal: 13 bře 2009, 10:37
od martas2
Napiš číslo té chyby!!
Napsal: 13 bře 2009, 10:39
od misa.89
přesně tak, může to být čidlo, jestli máš turbo ok, jako že to vypadá že jo, tak bych se zaměřil na něco jinýho
Napsal: 13 bře 2009, 10:39
od midnight_man
00575. regulacna odchylka nie? to pise aj mne....sprav LOG na Vagu, a isto sa ti niekdo na to pozre, moze to byt kopu veci.
Napsal: 13 bře 2009, 11:46
od Pavel2
Chyba na vag je regulační odchylka. Chyba č. 1550.
Zapomněl jsem napsat, že snímač tlaku jsem zkoušel vyměnit také.
Teď jsem vyndal plechovku. Podtlak drží, ale zdá se mi že uvnitř je rez a padají z odvzdušňovací dirky na plechovce nečistoty. Také z ní vytekla rezavá voda. Zkusím ji ještě vyčistit a rozhýbat a uvidím.
Napsal: 13 bře 2009, 11:52
od Ivo
Pavel2 píše:Chyba na vag je regulační odchylka. Chyba č. 1550.
Zapomněl jsem napsat, že snímač tlaku jsem zkoušel vyměnit také.
Teď jsem vyndal plechovku. Podtlak drží, ale zdá se mi že uvnitř je rez a padají z odvzdušňovací dirky na plechovce nečistoty. Také z ní vytekla rezavá voda. Zkusím ji ještě vyčistit a rozhýbat a uvidím.
Rozhýbať ?? Podľa mňa s ňou moc nenarobíš. Videl som tu obrázky ako to ktosi šikovne odsústružil a tak vyčistil( ten falc) ale neviem si predstaviť ako ju chceš rozhýbat poskladanú. Väčšinou tie šuplaty hrdze prederavia membránu a je to netesné.
Napsal: 13 bře 2009, 16:46
od Pavel2
Tak jsem vyměnil: váhu vzduchu, snímač tlaku , a ještě ventil n75 ( moje přivezla z práce octavku tak sem ji vrakoval všechno povyměnil a nic pořád padá. Plechovku jsem prostříknul a hubou jí proháněl sem a tam ta drží bez problémů podtlak. Ovládání na turbu znova zkontroloval pohybuju sním pomalu to ani necítím že na tu páčku mačkám. Mám v noťasu v háji baterku tak nemůžu za jízdy nic zkoušet a kámoš co ho má není doma prosím jaký kanál mám nalogovat aby bylo vidět co se tam sere. Jo a v garáži jsem prásknul plynem až na doraz a když motor spadnul na volnoběh tak se chvilku klepal jak drahej pes jako by šel na tři ale hned se srovnal. Už nevím co stojím v garáži a čumím na to
Nebo není tu někdo ze středočeskýho kraje kolem Benešova kdo by to prosím omrknul já by se tam s tou hemelou doplazil?
Díky a zdravý zoufalec Pavel

Napsal: 13 bře 2009, 17:38
od robuch
ja mam vw B5 81 kw a robi mi presne to co tebe....vsetky cidla som vymenil,hadicky tiez,turbo bolo na repase a lopatky sa nezadrhavaju,no stale nudzak....je vsak zaujimave ze do nudzaku neskoci vzdy. ked mo pomaly pridavam,trocha uberiem a zas pridam tak ide ok,ale ked mu naraz pridam a drzim tak je v nudzaku.....ja asi skusim este vymenit tie hadice na saniiii tie hrube co idu do turba a z turba....snad len falosny vzduch pri narazovom pridani
Napsal: 15 bře 2009, 10:22
od martas2
Zkus toto nalogovat.

Napsal: 15 bře 2009, 18:12
od Tono
Kontroloval si sanie na netesnost?? Od turba. Možno ti to niekde prefúkne.
Napsal: 15 bře 2009, 18:18
od Pavel2
Zdravím
Váhu vzduchu jsem vyměnil z jiné octávie a chyba se stále opakovala. Scénář neustále stejný.
Už jsem vyměnil všechna čidla (do konce jsem zpátky otevřel EGR) ale vše bez výsledku.
Vag píše stále stejnou chybu: regulační odchylka.
Auto padá stále do nouzového režimu mezi 2800 až 3000 otáček na 5ku.
Ještě se chci zeptat. Je ventil N75 ovládán přímo řídící jednotkou nebo přes nějaké relé? Nemohlo by to způsobovat to??
Za odpovědi moc díky..
Pavel
Napsal: 15 bře 2009, 18:53
od Pavel2
Netěsnost tam snad žádná není to by bylo slyšet ale hlavě mě to tlačí moc! Je tam moc velký tlak. Proto to padá.
Vrtá mi hlavou stále ten ventil N75. Když nastartuju páčka sjede dolů a vše se zdá O.K.. Akorád při velké zátěži prostě neomezí a hrne to stále naplno.
Napsal: 15 bře 2009, 19:22
od skramo
Mel jsem podobný problém s regulací předvstřiku, kdy už jsem vyměnil a vyzkoušel vše možné a závada pořád stejná, a nevěděl už kudy kam, tak jsem se rozhodl, že vyměním čerpadlo. Když jsme to připojili na VAG tak turbo tlačilo taky moc a i po výměně čerpadla to bylo pořád stejný, Nakonec to byla řídící jednotka, tu jsi ještě neměnil, takže, jestli máš možnost, vyzkoušej jinou ŘJ možná by to mohlo být tím.

Napsal: 15 bře 2009, 19:29
od misoVW
skus skontrolovat snimac atmosferickeho tlaku. Pozri aku hodnotu dava na Vagu.