Stránka 1 z 3
reference k firmě
Napsal: 17 bře 2009, 22:19
od Ripper
Máte někdo zkušenosti s touto firmou co se týká chiptuningu?
http://www.ass.cz/Tcenter.htm
Napsal: 17 bře 2009, 22:24
od Ladas
no asi bych důvěřoval prověřeným....
www.dieselpower.cz

Napsal: 18 bře 2009, 17:08
od Forest
... asi tak, nehlede na to, ze co lze ocekavat od firmy, ktera ma stranku
www.prdel.cz/ (prelozeno)
Ne, ted vazne - DieselPower ma zkusenosti, trvanlivost, refence a seriozni pristup k podnikani - jak z hlediska puvodu SW, tak i HW apod.
Napsal: 18 bře 2009, 17:49
od Ripper
Asi nebyla pochopena otázka. Máte někdo zkušenosti s touto firmou? Já vím, že Dieselpower jsou profíci

. O nich jsem toho slyšel již mnoho. Proto se ptám na tuto firmu, kterou mnoho lidí nezná. Mám od nich čipované auto z doby, kdy jsem o jiných firmách nevěděl a proto chci vědět zda jsem tenkrát udělal dobře. Auto jede krásně. Chci jen reference. Díky
Napsal: 18 bře 2009, 17:56
od Ladas
osobně ne ani o nikom nevím kdo by něco od nich měl...
Re: reference k firmě
Napsal: 18 bře 2009, 18:41
od reesha
Ano, prasárna na entou, nevim kde berou úpravy..
Dnes jsem po nich předělával auto, pán se divil, že už zničil druhé turbo. Přitom to nebylo v žádném případě vyšponované na maximum co se týče výkonu. Jen jim zcela unikají souvislosti.
Napsal: 18 bře 2009, 18:45
od reesha
Ještě mám od nich jeden email, kde se pravděpodobně snažili vyšvihnout svou fundovanost v oboru. Bohužel dost přestřelili s odpovědí na jednoduchou otázku a věřte mi, že by se zde na foru nad tím leckdo dobře zasmál.
Napsal: 18 bře 2009, 19:15
od Forest
[quote="reesha"]...[quote]
Tak to musi byt uz neco, kdyz to jindy slusneho Reeshu dohnal k pouziti takovych terminu
Gimmi some fresh blood

Napsal: 19 bře 2009, 07:09
od Ripper
Tak to jste mě docela vyděsili. Jezdím s jejich čipem již cca. rok a půl, najezdil jsem cca 20tis km. a mám pocit, že auto jede dobře. Možná by stálo za to aby se mi na to Reesha podíval a řekl svůj názor

. možná jsem se tenkrát ukvapil. Dal jsem na typ od jedné firmy tady u nás v Litvínově. Oni jezdí soutěže a nechávají si od něj čipovat auta. On se mě tenkrát ptal, jestli to chci našponovat aby to "trhalo asfalt"

, nebo jestli chci auto používat na běžný provoz. Volil jsem druhou variantu. Co na to Reesha

. Když bych přijel jseš ochoten se v tom projet a možná Ti to bude stačit aby jsi si udělal obrázek. Potom bych to řešil dál podle toho co řekneš.
Napsal: 19 bře 2009, 07:24
od reesha
Asi by to bylo nejlepší. Takto se bavíme o ničem, a jestli nabízí více variant, tak mají třeba také více dodavatelů úprav. Je možné, že dodavatel jménem "Cédéčko z EBAYe" dělá bezpečnější úpravy než dodavatel "Trhač asfaltu".
Auto se kterým jsem měl tu čest dělal právě "Trhač asfaltu", a můžu říct, že tam řádil jak černá ruka

Napsal: 19 bře 2009, 09:33
od Forest
Cozpak asfalt, ten ani tolik ne, ale turba, ty trhal doslova na kousky

Napsal: 19 bře 2009, 09:38
od subz3ro_tdi
Tak poznam ludi, co tvrdia ze turbo a spojka je spotrebny material... a pritom su v obore peeeeekne dlho, mozno viete o kom hovorim

Napsal: 19 bře 2009, 09:42
od Forest
Mvool? Spotreba na 1000km: 70l nafty, 25l oleje, 2 spojky a 5 turbin?
Nevim, zda se do toho oboru opravdu nekdy dostal - je velky rozdil mezi tim, co clovek chce a co dokaze. Mam duvod se domnivat, ze clovek, ktery chce "byt v oboru", tak by mel vyvijet a to on nikdy (az na svoje powerboxy) nic nevymyslel, jen vzdy vy/zneuzival potencial okoli a tyto informace a tyto poznatky nezridka nasledne predstavovat jako vlastni. Ostatne jeho byvali "kolegove" by mohli povidat sve

Napsal: 19 bře 2009, 10:18
od subz3ro_tdi
Forest: nie, jedna sa o nemenovanu slovensku firmu (vlastne dve) so superlativom v mene

Napsal: 19 bře 2009, 10:43
od TDIfun