Stránka 1 z 2
new Passat, rozdily v motoru
Napsal: 01 kvě 2009, 19:53
od jack91
Zdravim
protoze se mi v new Passatu (B7) zda 77Kw TDi slaba, premyslim o 2L Tdi ale asi ten 8V, protoze 16V se moc nepovedli.
Chci se zeptat, je zaklad toho 8V 2l TDI stejni jako osvetcena vychytana 1,9 PD Tdi.
Jake jsou tam rozdily? Drzi stejne jako 1,9 PD?
Passat B7 jaky na nej mate nazor? + a -
Jedine co me vadi kdyz v tom jedu je ta el. rucni brzda:)
dekuji za vase postrehy, infa
Napsal: 01 kvě 2009, 20:42
od Huml
o B7 nevím, ale pokud by se jednalo o B6, tak si kup CR, jinak možná bych si radši koupil 16V než s DPF a k tý brzdě, řešení je Superb, tam je pořád páka

Napsal: 01 kvě 2009, 20:59
od tuner
B7 třeba zasilka z budoucnosti co ty víš
Napsal: 01 kvě 2009, 21:04
od jack91
jasen B6, bude to ojetina, ale jaky motor zvolit
Napsal: 01 kvě 2009, 21:08
od Power156
tuner píše:B7 třeba zasilka z budoucnosti co ty víš
tak já nevim jak to je s těmama B6 a B7, když to dám do netu tak B7 je novej passat 2005 výš, jsem z toho zmatený

Napsal: 01 kvě 2009, 21:20
od chiptuning
Power156 píše:tuner píše:B7 třeba zasilka z budoucnosti co ty víš
tak já nevim jak to je s těmama B6 a B7, když to dám do netu tak B7 je novej passat 2005 výš, jsem z toho zmatený

nechte toho skatulkovani , stejne nemate pravdu ani jeden

Napsal: 02 kvě 2009, 07:28
od jack91
odpovi nekdo na otazku:
"Chci se zeptat, je zaklad toho 8V 2l TDI stejni jako osvetcena vychytana 1,9 PD Tdi. "
dik
Napsal: 02 kvě 2009, 08:07
od go.vojta
no dá se říct že ano.. má to jednu vačku a stejný systém hlavy a blok jako 1.9. je tam akorát zvětšený objem.. a co chceš za rok?? u těch novějších už s 16v nebyli takové problémy..
Napsal: 02 kvě 2009, 19:27
od jack91
spis nez rok, chci neco do 320tis Kč:) a nema ten 2l 8V nejake promenne casovani ventilu
ü tech 16V
jeste dost odchazi ty vyvazovaky ktere jsou spojene s klikou
praskaly hlavy, vstriky nedrzely, turba padala....
docela spatne jmeno si VW s TDi ted dela, zlate dobre casy TDi ted zastinil problem s 2l TDi, skoda
asi to dopadne tak ze kpoupim Passata B5 PD 96kW:) ale ten novy se mi libi vzhledove vic:) nebo koupit noveho 77kW a po case tam hodit motor PD 96kW:)
Napsal: 04 kvě 2009, 21:16
od jack91
up
Napsal: 05 kvě 2009, 03:46
od lubomt
jack91 píše:spis nez rok, chci neco do 320tis Kč:) a nema ten 2l 8V nejake promenne casovani ventilu
ü tech 16V
jeste dost odchazi ty vyvazovaky ktere jsou spojene s klikou
praskaly hlavy, vstriky nedrzely, turba padala....
docela spatne jmeno si VW s TDi ted dela, zlate dobre casy TDi ted zastinil problem s 2l TDi, skoda
asi to dopadne tak ze kpoupim Passata B5 PD 96kW:) ale ten novy se mi libi vzhledove vic:) nebo koupit noveho 77kW a po case tam hodit motor PD 96kW:)
tie vyvazováky boli vyriesene od r.2007,konce kluky zosilnili a je pokoj. Rok 2006 nekupuj
Napsal: 05 kvě 2009, 07:55
od jack91
Chtel bych asi ten 2.0 TDI 8V, jestli je zaklad stejny jako 1,9, jen jiny vlozky, tak to musi fungovat dobre, ne
Jede to stejne dobre jako 1,9 96kW? Spotraba podobna?
dekuji
Napsal: 05 kvě 2009, 21:25
od fabiátor
ASZ (1.9) jede lip to rozhodne a pocitej ze i na spotrebu bude lepsi. Limitem BMM (2.0 8v) je hlavne filtr pevnych castic DPF.
Napsal: 07 kvě 2009, 11:05
od jack91
fabiátor píše:ASZ (1.9) jede lip to rozhodne a pocitej ze i na spotrebu bude lepsi. Limitem BMM (2.0 8v) je hlavne filtr pevnych castic DPF.
kdyz oni 1,9 do B6 davaji jen 77KW a ne 96kW
a ten 2L TDi stoji za hov..
tak si pockam az budou CR motory za 350tis v Passatu, nebo se naseru a pujdu do BMW 3.0 D

u VW me uklidnuje levny domaci servis a dily vsude kolem me, coz u BMW nemam
Napsal: 10 zář 2009, 22:34
od dist01
sel bych do bmw nez do novýho passatu zajed jsi z E90 330D