Stránka 1 z 1

Motory passat B5 (2001-2005)

Napsal: 07 kvě 2009, 21:17
od jjtech
Zdravim panove,

nemohl by zde nekdo zverejnit podrobny prehled motoru, ktere jsou v passatech rv. 2001 az 2005?

Jde mi predevsim o naftove motory.
Poradte, ktery motor tomuto autu sedi nejlip (myslim tim spolehlivost, spotreba, vykon atd.). Moc dik.

Napsal: 07 kvě 2009, 21:18
od misoVW
Ked prehliadnem to B6, tak k tomu najlespie sedi 1.9TDI-PD, 96kW ;)

Napsal: 07 kvě 2009, 21:27
od kajakgsxr
Souhlasím,zatím jsem se nesetkal se zásadním problemem u těchto motorů.

Napsal: 07 kvě 2009, 22:09
od jjtech
Omlouvam se, samozrejme jde o passata pate generace tady B5. Uz jsem opravil i nazev tematu.

V techto letech se vyrabely uz jen pouze se vstrikovanim PD nebo jsou jeste nejaky verze s "obycejnym" TDI?

Da se pri koupi tohoto auta nejak poznat, ze uz to ma motor za sebou nebo je to risk?

Napsal: 08 kvě 2009, 06:38
od misoVW
Robili sa len PD, rotacka je jedine 2.5 TDI. Tazko poznat kolko ma motor za sebou. Zober niekoho zo sebou, co tomu rozumie, ked to pojdes kupovat.

Napsal: 08 kvě 2009, 09:01
od go.vojta
no tyhle passaty mají většinou dost najeto, ale dá se vybrat i pěknej kousek, je třeba vybírat.. je jich poměrně hodně takže to chce klid a vybírat. motor nemá zásadnější problém, spíš takové menší jako netěsnost EGR ventilu, netěsnost rychlospojek vedení stlačeného vzduchu, regulace turba, pravidelnost chodu.. spíš bych se zajímal o servisní historii a prověřil si skutečné km..

Napsal: 08 kvě 2009, 09:16
od fabiátor
go.vojta píše:no tyhle passaty mají většinou dost najeto, ale dá se vybrat i pěknej kousek, je třeba vybírat.. je jich poměrně hodně takže to chce klid a vybírat. motor nemá zásadnější problém, spíš takové menší jako netěsnost EGR ventilu, netěsnost rychlospojek vedení stlačeného vzduchu, regulace turba, pravidelnost chodu.. spíš bych se zajímal o servisní historii a prověřil si skutečné km..
netěsnost rychlospojek vedení stlačeného vzduchu muzu potvrdit z vlastni zkusenosti

otazka zni jak to vyresit ?

Napsal: 10 kvě 2009, 16:04
od tomáš karbus
pokud není nic rejplého, ani žvejklého, ani namoženého teplem tak dát nové kroužky s vyšší tuhostí

Napsal: 10 kvě 2009, 16:11
od autovtip
a čo hovorite na motor čo ma 77KW? ako sedi k tomuto autu?

Napsal: 10 kvě 2009, 16:40
od cupra
autovtip píše:a čo hovorite na motor čo ma 77KW? ako sedi k tomuto autu?
neviem naisto ale tusim sa tam ani nedaval...a ked tak az na konci jedine...ale inac je to super motor...

Napsal: 10 kvě 2009, 16:48
od autovtip
2005 ho určite ma ale mne sa zda byt slaby na take tažke auto a neviem čo to spravo zo spotrebou

Napsal: 10 kvě 2009, 17:05
od misoVW
neboj, po chipe pojde dobre ;)

Napsal: 10 kvě 2009, 19:05
od cupra
presne tak po chipe ide ako odtrhnuty...vobec by som sa ho nebal... ;)

Napsal: 10 kvě 2009, 20:03
od fabiátor
tomáš karbus píše:pokud není nic rejplého, ani žvejklého, ani namoženého teplem tak dát nové kroužky s vyšší tuhostí
A kde se daj sehnat ? Ty s vyssi tuhosti. Diky predem.