Stránka 1 z 2
Octavia 2 furt běží ventilátor
Napsal: 14 kvě 2009, 13:57
od autoelektrika
Nevíte někdo co může být za závadu,když po vytažení klíčku ze zapalování se rozjede vpředu sahara,běží asi tři minuty,pak na minutu vypne a zase běží?Je to do vybití baterie...... .Vše bez závad.klima,motor,can gateway,centr. elektronika atd..Děkuji
neboli
Napsal: 14 kvě 2009, 14:15
od dream7000
menene vetraky? ze su rovnake som si myslel aj ja a ten samy problem som mal, kym som ich nevymenil za take ako boli, ale zavada moze byt aj na snimaci teploty na chladiči vody....
Napsal: 14 kvě 2009, 14:36
od Ashley
Mam ten isty problem na touranu (2,0 tdi azv). Toci sa stale maly vetrak - ked motor bezi, aj ked je vypnuty.
Vag neukazal nic. Nepomohla ani vymena velkeho vetraku, v ktorom je riadiaca jednotka.
skus
Napsal: 14 kvě 2009, 14:40
od dream7000
odpojit ten snimac na chladici je niekde nalavo dolu
Napsal: 14 kvě 2009, 15:37
od autoelektrika
No jenomže on se zapíná až po vypnutí klíčku.Myslím,že kdyby bylo čidlo,tak to dělá i při zaplém klíčku.Zapíná se pouze ten velkej.Nezapne se hned naplno,ale pomalu se rozebíhá a po 3min. zase pomalu dobíhá a takto to je až do vybití baterky.
tak
Napsal: 14 kvě 2009, 15:39
od dream7000
bude v prdeli ten velky vetrak, ma v sebe riadiacu elektroniku......ale najlepsie je to vyskusat
Napsal: 14 kvě 2009, 18:01
od cosby
Měl jsem tu samou závadu.Bylo vadné čidlo na chladiči.Vag neukazoval nic,VAS na čidlu -50
Napsal: 14 kvě 2009, 19:36
od Huml
přesně tak, je to tím čidlem, na Touranu běžely, když bylo odpojený
Napsal: 14 kvě 2009, 19:38
od Ladas
ko čidlo nebo pojistka tam kde nemá být v osazení pojistkovnice v motorovém prostoru stačí aby bylo odpojený čidlo venkovní teploty nebo motoru a vrtule se vrtí!!!
Napsal: 14 kvě 2009, 19:38
od cosby
jj,když ho odpojíš,běží.Musí se vyměnit.Když jsem na to najeli Vasem v měřených hodnotách čidlo nebylo,až v řízených funkcích.Pakoši ho do měřených hodnot nedali.
Napsal: 14 kvě 2009, 20:08
od autoelektrika
Takže čidlo na chladiči?Nebo venkovní,díky.
Napsal: 19 kvě 2009, 08:30
od pokornasek.pepan
nejdriv koukni jeste na svorkovnice na ventilatory docela casto do nich zatejkalo a jk se zmenil odpor tak se sepli
Napsal: 19 kvě 2009, 16:05
od Richard Šurek
Na O1 jsem měl stejný problém . I za mrazu se u studeného motoru rozjely ventilátory po vypnutí klíčku a běžely přesně dvě minuty . Bylo vadné čidlo teploty chladící kapaliny pro ŘJ ( pozor , je tam ještě jedno pro teploměr na palubce , to bylo ok).V zimě bys to bezpečně poznal podle toho , že žhavení prakticky nežhaví , jenom problikne jako v létě , i když je venku pod nulou . To čidlo totiž hlásí zahřátý ( přehřátý motor) a proto nač žhavit . Teď v létě to ovšem asi nepoznáš .
Napsal: 19 kvě 2009, 18:13
od JirkaJ
Nedostala se ti voda do jednotky s pojistkama v motorovém prostoru?Skus ji vytáhnout a vysušit.Já jsem tento problém už řešil.
Napsal: 19 kvě 2009, 20:06
od autoelektrika
OK,zítra ráno to jdu dělat.Díky všem za rady