Stránka 1 z 3
Rozdělovací vstřikovací hlava
Napsal: 01 čer 2009, 20:42
od Tom89
Chtěl bych se zeptat.Pujde do G2 GTD 51 KW JR vstřikovací rozdělovací hlava z TDI přímo na čerpadlo a z jakého motoru by to bylo nejlepší.´1Z nebo i ty další typy s rotačkou.A prosím kdo by mě napsal číslo dílu té hlavy.Děkuji
Napsal: 02 čer 2009, 21:27
od tomáš karbus
nepůjde
Napsal: 03 čer 2009, 04:34
od Tom89
a co bych tam měl dát jineho abych měl lepší tlak paliva nebo co to dělá
Napsal: 03 čer 2009, 12:16
od skoda
A jak teda davaji 10mm do cerpadla z 1.9 Td ,kdyz delaji MTDI vzdyt cerpadla jsou stejny né?
Napsal: 03 čer 2009, 14:16
od grim
nejsou stejné, ono to není jen o hlavě.. zkus se zeptat třeba přímo tomáše jak je to s těma čerpadlama.
Napsal: 03 čer 2009, 14:28
od Tom89
no to by mě taky zajímalo.1.9 td má taky 9 mm jak 1.6
Napsal: 03 čer 2009, 20:56
od Smoke
já to už taky někde viděl, 10mm na 1.6td a myslím si že vyměnit to jde, myslím...
Napsal: 03 čer 2009, 21:54
od tuner
měla by jit rozměry čerpadel jsou stejny,ale co na to pak řekne hlava to nevím bude se to přehřívat,když tomu pak budeš davat sodu
Napsal: 04 čer 2009, 07:04
od Tom89
tuner píše:měla by jit rozměry čerpadel jsou stejny,ale co na to pak řekne hlava to nevím bude se to přehřívat,když tomu pak budeš davat sodu
Tak hlavu už mám prasklou na všech válcích

,no já mu dávám tak max.5 min,když se naháním s nějakym Passatem nebo Octávou nebo při rozjezdu jináč sem klidas.

Napsal: 04 čer 2009, 15:04
od Hanzek1
Tom89 : taky mam Audi 1.6 TD a hlavu motoru mam taky prasklou na vsech valcich. Je to takova konstrukcni chyba, jestli je to jenom mezi ventilama, neni to do vody, coz vecinou neni. Vubec bych si s tim nelamal hlavu.
Napsal: 04 čer 2009, 15:37
od Tom89
Hanzek1 píše:Tom89 : taky mam Audi 1.6 TD a hlavu motoru mam taky prasklou na vsech valcich. Je to takova konstrukcni chyba, jestli je to jenom mezi ventilama, neni to do vody, coz vecinou neni. Vubec bych si s tim nelamal hlavu.
Tak je pravda,že mě ubivala voda,ale abych měl expansku od oleje tak ne.Ale za 12 000 km co jsem odjel tak sem tam nalil skoro 4 litry

oleje.Mám jet pro druhý motor,ale bojím se at nekoupím zajíce v pytli
Napsal: 04 čer 2009, 16:57
od tuner
Tak pokud nesundaš na motoru hlavu nic moc nepoznaš.když praskne hlava tak malokdy do oleje většinou do vody.Pokud to žere olej tak bud přez kroužky,těsnítka ventilu nebo přez turbo. 1l oleje na 1000km je v normě podle DP
Napsal: 04 čer 2009, 19:57
od turbo kamna power
tuner píše:Tak pokud nesundaš na motoru hlavu nic moc nepoznaš.když praskne hlava tak malokdy do oleje většinou do vody.Pokud to žere olej tak bud přez kroužky,těsnítka ventilu nebo přez turbo. 1l oleje na 1000km je v normě podle DP
jeden litr na 1000km

spíš 1l na 10.000 km
Napsal: 04 čer 2009, 20:27
od tuner
Kdepak 1 na 1000
Napsal: 04 čer 2009, 20:35
od stevocz
tak to mam potom dobry motor 1.6 TD na golfe 2, ked dolejem 0,5l od vymeny po vymenu tak to je vela.
1L na 1000km sa mi zda dost vela