Stránka 1 z 1

A6 81kW TDI pada od 4tis ot. v zatahu do nouzaku

Napsal: 06 čer 2009, 13:31
od no-fosil
i po vymene vahy pada od 4tis v zatahu do nouzaku, studeny nechce startovat resp. trva mu to dlouho (zhavicky i vstriky jsou v poradku) nevite co by to mohlo jeste byt dalsiho ? Logy z jizdy jsem sem daval uz davno... bohuzel bez odezvy

predem dik za nejake nasmerovani

Napsal: 06 čer 2009, 19:17
od cippis
1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady

2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT

3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2. (LOL)

Napsal: 06 čer 2009, 22:19
od no-fosil
cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady

2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT

3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2. (LOL)
Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....

Napsal: 07 čer 2009, 00:17
od norok86
no-fosil píše:
cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady

2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT

3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2. (LOL)
Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....
Po nastartovani ti musi vijet regulacni tycka az nahoru, kdyz vyjede tak zkus rukou zda-li se nekde neseka ;)

Napsal: 07 čer 2009, 08:58
od cippis
no-fosil píše:
cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady

2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT

3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2. (LOL)
Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....
použij tlačítko "hledej", řešilo se to tady asi milionkrát, každý týden alespoň 7X (rofl)

hledej co ?

Napsal: 07 čer 2009, 11:52
od no-fosil
cippis píše:
no-fosil píše:
použij tlačítko "hledej", řešilo se to tady asi milionkrát, každý týden alespoň 7X (rofl)
hledej jasne... ale hledej CO ? (LOL)

Napsal: 07 čer 2009, 14:34
od cippis
padání do nouzáku, AFN.......

jo a jeste mi to nechce studene startovat

Napsal: 07 čer 2009, 22:31
od no-fosil
cippis píše:padání do nouzáku, AFN.......
je pravda ze studene se mu moc nechce startovat, nevim jestli to s tim souvisi...

Napsal: 08 čer 2009, 09:10
od jordee_23
no-fosil píše:
cippis píše:1. startování může souviset s předvstřikem - zkontroluj Vagem nebo špatný startér nebo vyběhaný čerpadlo - zkus zvýšit startovací dávku a nebo všechno dohromady

2: padání do nouzáku je na 99% způsobeno zatuhlýma lopatkam ana turbu, na log jsem se nedíval, ale je to nejčastější na VGT

3: Je to úplně něco jiného, pak neplatí body 1 a 2. (LOL)
Jo predvstrik byl trosku rozhaseny. Budu ale delat brzo rozvody takze ho necham nastavit najednou. Zatuhly lopatky nebo zatuhla regulace? Regulace je totiz v poradku, abych nenechaval rozdelavat turbo zbytecne....
predvstrek ked za niekym skocis co ma vag nastavis rychlo, staci potocit trocha cerpadlom. pretoze je mimo ti to zrejme aj tazsie startuje. padanie do nudzaku = treba pozerat kolko to turbo tlaci a ako dlho, zrejme 1,5 a nezreguluje to dole a bude to asi seknute. ale to chce na vaga a podla toho.