Stránka 1 z 4
chytrá diagnostika??
Napsal: 13 čer 2009, 18:24
od Smajda
Zdravím pánové, chtěl bych se zeptat, zda tento kabel je opravdu tak super na všechny auta, nebo je to kec. Jelikož za tu cenu se mi to zdá nějaký divný. Diky za odpovědi
http://aukro.cz/item659009939_univerzal ... y_dar.html
a ještě se chci zeptat, jestli s obyčejným KKL kabelem, když si na něj koupím redukci na nějakyho pežota nebo citroena tak jestli mi to povalí nebo ne? mě se zdá že to bude chtít hexcan
díky
Napsal: 13 čer 2009, 18:29
od Package
pocuj nic v zlom ale prestuduj si toto forum..je tu toho tolko o ELM327 ze je mi z toho az na bliti..ako vidim ze diagnostike nerozumies ani za macny mak tak radsej nevymyslaj a nechaj to tak..alebo zacni studovat o tom nieco..
co je to napriklad OBD diagnostika,ake protokoly sa pouzivaju atd...lebo ziadne redukcie ti nepomozu na diagnostikovanie napr pegeota ...vzdy potrebujes bud origo diag, alebo multiznacku...
Re: chytrá diagnostika??
Napsal: 13 čer 2009, 18:36
od pett
Smajda píše:Zdravím pánové, chtěl bych se zeptat, zda tento kabel je opravdu tak super na všechny auta, nebo je to kec. Jelikož za tu cenu se mi to zdá nějaký divný. Diky za odpovědi
http://aukro.cz/item659009939_univerzal ... y_dar.html
a ještě se chci zeptat, jestli s obyčejným KKL kabelem, když si na něj koupím redukci na nějakyho pežota nebo citroena tak jestli mi to povalí nebo ne? mě se zdá že to bude chtít hexcan
díky
Ten je tak akorád super přetáhnout s tím někoho po zádech ,jestli chceš zažít hodiny pokusů a zklamání ,kup to.

Re: chytrá diagnostika??
Napsal: 13 čer 2009, 18:37
od Package
pett píše:Smajda píše:Zdravím pánové, chtěl bych se zeptat, zda tento kabel je opravdu tak super na všechny auta, nebo je to kec. Jelikož za tu cenu se mi to zdá nějaký divný. Diky za odpovědi
http://aukro.cz/item659009939_univerzal ... y_dar.html
a ještě se chci zeptat, jestli s obyčejným KKL kabelem, když si na něj koupím redukci na nějakyho pežota nebo citroena tak jestli mi to povalí nebo ne? mě se zdá že to bude chtít hexcan
díky
Ten je tak akorád super přetáhnout s tím někoho po zádech ,jestli chceš zažít hodiny pokusů a zklamání ,kup to.

tak na to je velmi dobry...xixixi...som sa dobre pobavil...taketo vyuzitie ma este nenapadlo
Napsal: 13 čer 2009, 19:10
od Pepa1
Nejprve prostudovat fórum a pak septát - už se ta větička opakuje mockrát.
Tvůj dotaz - s kabelem KKl jde ledasco, ale kromě koncernu to jsou jen náznaky diagnostiky.
S HEX CAN uděláš nejen koncern, ale i motorové jednotky vozů, které splňují OBD diagnostiku (většinou benzíny od r.v.2000 a diesel od 2002).
Ale opravdu jen motory.
Pokud se chceš diagnostice věnovat profi, pak na začátek je skvělá volba KTS 502 - zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=kts
Možná ti to přijde dost peněz, ale věř, že se brzy vrátí.
A navíc Joe (prodejce KTS502) je na KTS opravdu odborník.
Napsal: 13 čer 2009, 19:17
od Package
Pepa1 píše:Nejprve prostudovat fórum a pak septát - už se ta větička opakuje mockrát.
Tvůj dotaz - s kabelem KKl jde ledasco, ale kromě koncernu to jsou jen náznaky diagnostiky.
S HEX CAN uděláš nejen koncern, ale i motorové jednotky vozů, které splňují OBD diagnostiku (většinou benzíny od r.v.2000 a diesel od 2002).
Ale opravdu jen motory.
Pokud se chceš diagnostice věnovat profi, pak na začátek je skvělá volba KTS 502 - zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=kts
Možná ti to přijde dost peněz, ale věř, že se brzy vrátí.
A navíc Joe (prodejce KTS502) je na KTS opravdu odborník.
lenze tu je ten problem...ked nevie co je OBD diagnostika myslis ze mu to pomoze ked mu povies auta ktore splnuju OBD dignostiku...
a za dalsie naco mu je KTS ked nevie co su merane parametre,akcne cleny a podobne..radsej nech studuje a potom nech kupuje..usetri kopec penez a casu...
Napsal: 13 čer 2009, 19:45
od Pepa1
Package, nic ve zlým, ale hrubý popis, která auta umí OBD píšu v závorce.
Navíc když má KKL, tak předpokládám, že VAG už zná - tzn. live data, akční členy....
Nevím - možná jsi k vědomostem přišel tím, že jsi študoval a pak jsi teprve uváděl poznatky do praxe.
Já to měl jinak - jsem vyučenej elektrikář, ale už asi 15let dělám auta a asi 12 let už jen autoelektriku. Vše co dnes umím jsem si sám naštudoval všude možně, ale nejvíc mě pomohlo to, že jsem něco dělal, a když jsem tomu nerozuměl, tak jsem si to naštudoval. Tím jsem si alespoň nezanes mozek teoretickejma poučkama, které většinou v praxi ani nepotřebuješ, ale učil jsem se vždy jen to, co praxe vyžadovala.
Nic proti teoretice, ale vždy je to potřeba ihned převézt do praxe - jinak se ti to vykouří. Jak to má ale převézt do praxe s holejma rukama?
Napsal: 13 čer 2009, 19:58
od Package
Pepa1 píše:Package, nic ve zlým, ale hrubý popis, která auta umí OBD píšu v závorce.
Navíc když má KKL, tak předpokládám, že VAG už zná - tzn. live data, akční členy....
Nevím - možná jsi k vědomostem přišel tím, že jsi študoval a pak jsi teprve uváděl poznatky do praxe.
Já to měl jinak - jsem vyučenej elektrikář, ale už asi 15let dělám auta a asi 12 let už jen autoelektriku. Vše co dnes umím jsem si sám naštudoval všude možně, ale nejvíc mě pomohlo to, že jsem něco dělal, a když jsem tomu nerozuměl, tak jsem si to naštudoval. Tím jsem si alespoň nezanes mozek teoretickejma poučkama, které většinou v praxi ani nepotřebuješ, ale učil jsem se vždy jen to, co praxe vyžadovala.
Nic proti teoretice, ale vždy je to potřeba ihned převézt do praxe - jinak se ti to vykouří. Jak to má ale převézt do praxe s holejma rukama?
naprosto s tebou suhlasim..ja som na tom nejako podobne...niesom vystudovany automechanik ale elektrikar..auta som zacal robit lebo ma to bavilo a tak som tam kde som..ale musis uznat ze take zakladne veci ako co vie tento kabel ELM327 a podobne uz je skoda rozoberat..ja sam tu mam o tom tolko prispevkou ze az..
preto pisem nech si to najskor nastuduje nieco vyskusa a ked mu to nepojde alebo nebude vediet ako dalej nech sa pyta..a to ze ma KKL kabel este neznamena ze s tym vie aj robit..poznam vo svojom okoli tucet majstrov co maju diagnostiku a nevedia ani zakladne nastavenie na nej spravit..takze mat nieco neznamena aj vediet..
Napsal: 13 čer 2009, 20:15
od Pepa1
I já s tebou souhlasím.
V čem je mezi náma rozdíl?
Já, když píše, že má KKL, předpokládám (bezdůvodně), že s tím umí.
Ty, když píše, že má KKL, předpokládáš (bezdůvodně), že s tím neumí.
Víš, mám takový životní krédo - "mám rád chytrý lidi, ale nesměj ze mě dělat blbce".
Proto spíše i u druhých předpokládám, že uměj, i když k tomu nemám důvod, do té doby, dokud mě nepřesvědčí o opaku.
Napsal: 13 čer 2009, 20:24
od Package
ja som predpokladal ze to nevie z nasledujucej vety:
a ještě se chci zeptat, jestli s obyčejným KKL kabelem, když si na něj koupím redukci na nějakyho pežota nebo citroena tak jestli mi to povalí nebo ne? mě se zdá že to bude chtít hexcan Zmatený
podla toho sudim ze to nevie..teda ak ma nepresvedci o opaku...
ja som zase toho nazoru ze cakam radsej horsie ,lebo potom ked sa ukaze ze to tak nebolo som milo prekvapeny ako opacne keby som mal bit sklamany..
Napsal: 13 čer 2009, 20:33
od Pepa1
A o tom to celé je.
Takhle to vypadá, když se sejde optimista s pesimistou.
Jinak si ale myslím, že by jsme si celkem rozuměli.
Vždyť imanželku jsem si vzal pesimistku (asi se opravdu protiklady přitahují).
Co si ale z našeho hovoru odnese Smajda, to teda nevím.
Zatím se měj skvěle a......(trocha optimismu by neškodila)

Napsal: 13 čer 2009, 20:34
od Smajda
omlouvám se všem, které jsem naštval mým dotazem není to jenom zde na fóře ale i na spoustu dalších fórech, že je dobré využívat tačítko hledat. já ho používám ale na todle mě to nenapadlo použít pardon.
fórum studuju dnes a denně protože je tu spoustu zajímavých věcí, ale jak říkáte teoreticky je to nanic, lepší je praxe. Jenže jsem hold student, tak musím studovat teoreticky, než začnu vidělávat a budu si moci dovolit KTS. A když tak nad tím přemýšlím, to není otom, že si pořídím KTS a jsem machr. musím se s ní nejdřív naučit dělat...
díky všem za vysvětlení, a omlouvám se, nějak začít musím

Napsal: 13 čer 2009, 20:56
od origoš
když tak nad tím přemýšlím, to není otom, že si pořídím KTS a jsem machr. musím se s ní nejdřív naučit dělat...
To se snadno naučíš, je to dobrá diagnostika. Než koupit nějaký klump, tak raději počkej a šetři.
S ELM se toho moc naučit nedá. Ono to z principu moc neumí. Je to lepší, než nic, ale doporučit to nemohu. Vyhozené peníze.
Napsal: 13 čer 2009, 21:02
od Package
Smajda píše:omlouvám se všem, které jsem naštval mým dotazem není to jenom zde na fóře ale i na spoustu dalších fórech, že je dobré využívat tačítko hledat. já ho používám ale na todle mě to nenapadlo použít pardon.
fórum studuju dnes a denně protože je tu spoustu zajímavých věcí, ale jak říkáte teoreticky je to nanic, lepší je praxe. Jenže jsem hold student, tak musím studovat teoreticky, než začnu vidělávat a budu si moci dovolit KTS. A když tak nad tím přemýšlím, to není otom, že si pořídím KTS a jsem machr. musím se s ní nejdřív naučit dělat...
díky všem za vysvětlení, a omlouvám se, nějak začít musím

omlovat se nemusis...staci ked si zoberies z tohoto co najviac a tak sa zlepsis...vela zdaru pri diagnostike
Napsal: 14 čer 2009, 07:52
od joe
Smajda píše:Jenže jsem hold student, tak musím studovat teoreticky, než začnu vidělávat a budu si moci dovolit KTS. A když tak nad tím přemýšlím, to není otom, že si pořídím KTS a jsem machr. musím se s ní nejdřív naučit dělat...
idealne by bolo, keby ministerstvo skolstva preplacalo KTS 502 ako skolsku pomocku

))
robit sa s nou naozaj treba naucit, ale zo vsetkych diagnostik, co som doteraz mal/videl (a uz toho bolo fakt dost

) ma KTS najlogickejsi a najprehladnejsi uzivatelsky interfejs, urceny (bez urazky) radovym automechanikom bez nejakeho IT alebo elektrotechnickeho vzdelania.
pre zaciatok, ak sa chces s KTS naucit robit, a nijaku nemas, zapni si v DDC simulacny rezim a vyskusaj si nasucho, ako sa s tym robi.
ak sa ti zapaci, rad ti jednu 502 dodam
