Stránka 1 z 2

renault 1.5 dci

Napsal: 14 čer 2009, 11:12
od stefi
Ake skusenosti mate z repasovanymi vstrekmy delphi? zatial som daval len nove oplatia sa repasi-zivotnost,chod motora na volnobeh

Re: renault 1.5 dci

Napsal: 07 črc 2009, 19:46
od Zdeněk M
stefi píše:Ake skusenosti mate z repasovanymi vstrekmy delphi? zatial som daval len nove oplatia sa repasi-zivotnost,chod motora na volnobeh
Repas vychazel vetsinou draž než origo renault, navic nektery se musí dokodovat do jednotky. U tuteh motoru vstrik životnost- max. 100000km vetsinou klekaj kolem 80000km, tocí teple dyl, houpe volnobeh a jeto. Das 40000kc za sadicku a mas chvilku klid no.

Napsal: 08 črc 2009, 21:27
od stefi
stastne sny renault....aka (LOL) , (LOL) normalne nemam chut riesit mindraky okolo vstrekov (LOL)

Napsal: 18 črc 2009, 21:59
od gargamelc
uz som menil vstreky na aute co malo 16000km :?

Napsal: 19 črc 2009, 08:17
od Okura
něco na tom bude že patří diesel do traktoru (noteeth) (noteeth)

Napsal: 19 črc 2009, 20:07
od zizalak
Kolega s Quaskhaiem 1.5 Dci po 42 000 km výměna vstřikovače? Díky bohu záruka.

Napsal: 19 črc 2009, 20:16
od bjukemen
...stale nerozumiem prečo tam aj nadalej davaju mizerné Delphi

Napsal: 19 črc 2009, 23:06
od Peete
Delphi neni mizerny, jen je citlivy na kvalitu nafty

Napsal: 20 črc 2009, 20:41
od Zdeněk M
Peete píše:Delphi neni mizerny, jen je citlivy na kvalitu nafty
Je to tou naftou unas, BMW v rajchu 300000km a kleknou vstriky, u nas tak 120000km plus 30000km a konec, Je jich treba na 3litru sest, to mas 6krat 20000kc kus to mas 120000kc , bomba 1km s BMW te vide 1000kc :D Je to palivem a taky tou kvalitou vstrikovacu. Na vseh railech se ty vstriky serou, až na AUDI,ty nový raily, audi v cechah 220000km a na vstrik nikdo nesah. Zas ma motor jiny bolistky. Nejlepsí je klasickej primovstrik TDI, ty nabehaj 300000km v klidu. ;) pokud netankujes nakej hnuj nebo naftu u JZD.

Napsal: 21 črc 2009, 06:12
od gargamelc
ked som menil vstreky po 16000 km tak sa daval robit rozbor nafty a nafta bola ok a pokial bolo auto v zaruke tak sa to robilo na vsetkych autach a iba na jednom bol problem s naftou inak bola v pohode takze celkom to tou naftou nebude.
Preco potom HDi drzia a maju cez 300000

Napsal: 21 črc 2009, 22:06
od Zdeněk M
gargamelc píše:ked som menil vstreky po 16000 km tak sa daval robit rozbor nafty a nafta bola ok a pokial bolo auto v zaruke tak sa to robilo na vsetkych autach a iba na jednom bol problem s naftou inak bola v pohode takze celkom to tou naftou nebude.
Preco potom HDi drzia a maju cez 300000
Na teh 1,5dci je to tema vstrikama Delphi, sou to ksunty,na 1,9dci sou bosche a tam klekne první vetsinou po prekrocení 100000km, kde držej tak sou 2,2dci, akorat pak nechtej ven,kort na Mastreh. Jinak 1,5dci sou srace, když stím jezdej lidi rychlejc a honí to,tak utavěj písty,klekaj vstriky,dve sady vstriku a odejde vacka,normalne je kulata,problem s rozvodama,s vysokotlakým cerpadlem no se vsím. Ženska koupila fungl Clio 1,5dci, za pet let 210000km, behem tý doby, tretí sada vstriku, jedna sada 45000kc to mas krat 2 a vacka k tomu ta stala 30000kc tj. 120000kc za pet let a to se vyplatí mít Renaulta, to ani neprojezdí co se nasype do udržby. Taky už v živote nechce diesla a kort renault, a ani se nedivím.

Napsal: 22 črc 2009, 09:35
od gargamelc
a to sa este tie delphi rozdelovali podla farbyna vstrekoch ale nikto nam neprezradil aky je rozdiel, az na to ze modrych mam v zbierke najviac

Napsal: 22 črc 2009, 22:22
od Zdeněk M
gargamelc píše:a to sa este tie delphi rozdelovali podla farbyna vstrekoch ale nikto nam neprezradil aky je rozdiel, az na to ze modrych mam v zbierke najviac
Sou podle barev no,lisí se prumerem trysky a uhlem rozstriku, taky se nekerý musí kodovat do jednotky motoru. Na novýh 1,5 udelal renault upgrade za piezo vstriky,slibovaly delsí životnost a onohovno -klekly rychlejc než ty starý.

Napsal: 23 črc 2009, 17:20
od gargamelc
asi malii malu navstevnost servisov tak sa ju snazili zvysit :D :D

Napsal: 23 črc 2009, 21:25
od Laco19
Zdeněk M píše:
gargamelc píše:ked som menil vstreky po 16000 km tak sa daval robit rozbor nafty a nafta bola ok a pokial bolo auto v zaruke tak sa to robilo na vsetkych autach a iba na jednom bol problem s naftou inak bola v pohode takze celkom to tou naftou nebude.
Preco potom HDi drzia a maju cez 300000
Na teh 1,5dci je to tema vstrikama Delphi, sou to ksunty,na 1,9dci sou bosche a tam klekne první vetsinou po prekrocení 100000km, kde držej tak sou 2,2dci, akorat pak nechtej ven,kort na Mastreh. Jinak 1,5dci sou srace, když stím jezdej lidi rychlejc a honí to,tak utavěj písty,klekaj vstriky,dve sady vstriku a odejde vacka,normalne je kulata,problem s rozvodama,s vysokotlakým cerpadlem no se vsím. Ženska koupila fungl Clio 1,5dci, za pet let 210000km, behem tý doby, tretí sada vstriku, jedna sada 45000kc to mas krat 2 a vacka k tomu ta stala 30000kc tj. 120000kc za pet let a to se vyplatí mít Renaulta, to ani neprojezdí co se nasype do udržby. Taky už v živote nechce diesla a kort renault, a ani se nedivím.
Ani u 2.2dci nevydrzia naveky, okolo 150t km zacinaju odchadzat a jeden 2.2dci (myslim ze G9T 710) mal vadnu seriu vstrekovacov.