Stránka 1 z 1

Octavia II 1.9 TDI (BKD) Netopí

Napsal: 16 čer 2009, 17:37
od Power156
Ahoj, řeším problém na octávce II motor BKD MR2006 najeto 60tis, netopí, na vagu jsem závady nenašel. Hadice do radiatoru horky že na tom ruku neudržim ale když jsem povytáhl radiator tak je studenej, jinak když zvednu otáčky motoru tak se lehce ohřeje chvíli topí než se ochladí ventilátorem, co by tomu mohlo být ??? Auto se nepřehříva

Napsal: 16 čer 2009, 17:50
od Huml
jestli je vodní pumpa ok, tak radiátor

Napsal: 16 čer 2009, 18:52
od Power156
Huml píše:jestli je vodní pumpa ok, tak radiátor
taky mám podezření na pumpu. Díky

Napsal: 16 čer 2009, 21:34
od karel4
To by asi vařilo,ne?

Napsal: 16 čer 2009, 21:48
od Huml
nedávno jsem řešil jednu pumpu a vrtulka jen prokluzovala a asi se občas i chytla, stačí to prohnat chvilku ve vyšších točkách s VAGem a uvidíš hned jak leze nebo neleze teplota

Napsal: 17 čer 2009, 08:10
od zizuzidan
Huml píše:nedávno jsem řešil jednu pumpu a vrtulka jen prokluzovala a asi se občas i chytla, stačí to prohnat chvilku ve vyšších točkách s VAGem a uvidíš hned jak leze nebo neleze teplota
Přesně tak,taky sem to nedávno řešil a vrtulka se ve vyších točkách protáčela na hřídelce.

Napsal: 17 čer 2009, 17:59
od Power156
na volnoběh to ukazovalo 90,9 stupenů a když jsem tomu šlápl a podržel tak teplota lezla nahoru někam k 95 st. a pak se rozbehli i vetráky.

Napsal: 17 čer 2009, 18:49
od karel4
Pokud se teplota začla zvedat,a větráky se rozběhly v teplotě kolem 98st. tak vodní pumpa musí fungovat,ne?Kdyby kolabovala,tak horkou vodu nedotlačí ani do chladiče.Vidím to spíš na těsnění pod hlavou,že se zavzdušnuje,nebo přicpaný radiátor.

Napsal: 17 čer 2009, 19:04
od Huml
pokud se to bude při jízdě chovat podobně s tou teplotou nebo líp díky náporu vzduchu, vypadá to na ten radiátor, těsnění poznáš pokud by to tlakovalo ;)

Napsal: 19 čer 2009, 09:08
od kačer
Teď jsem to řešil u passata pumpa , OK nakonec zanesenej radiátor ve VW to nějakou chemií vyčístili a je klid. Auto topí jako blázen!!! Meli by to znát i u škodovky. ;)

Napsal: 19 čer 2009, 13:06
od karel4
Nejjednodušeji to vyzkoušej,tak že odpojíš obě hadice od radiátoru a vodou to proplachuj oběma směry.

Napsal: 20 čer 2009, 15:56
od slza
Asi jak říká Huml radiátor+kontrola klapek míchání vzduchu.Zůstane trochu pootevřená ,větrák to nežene přez rad. jen málo a výsledek je vlahý výstup.