Stránka 1 z 3
chip a vypínání turba
Napsal: 04 črc 2009, 14:18
od Strny
Zdravim
Mám jeden dotaz ... Nedávno jsem si nechal přečipovat auto na nějakých 100kw a od té doby mi mezi 190-200km/h vypíná turbo ... Když vypnu motor a znovu zapnu vše zas ok ... turbo běží ... Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?
Mám VW Golf V 1.9 TDI 105PS/77kW
Napsal: 04 črc 2009, 14:20
od pafka
ten pán je hodný , když má takovou péči o Tvůj motor a turbo

Napsal: 04 črc 2009, 14:26
od Strny
pafka píše:ten pán je hodný , když má takovou péči o Tvůj motor a turbo

Hm ... chápu že to bude asi nesmysl ale mohl by jsi napsat trošku duchaplnější reakci ... ?

Re: chip a vypínání turba
Napsal: 04 črc 2009, 14:51
od TDIfun
Strny píše:Zdravim
Mám jeden dotaz ... Nedávno jsem si nechal přečipovat auto na nějakých 100kw a od té doby mi mezi 190-200km/h vypíná turbo ... Když vypnu motor a znovu zapnu vše zas ok ... turbo běží ... Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?
Mám VW Golf V 1.9 TDI 105PS/77kW
Ano ochrana ale pokud to predtim nedelalo tak to asi bude problem v programu co tam pan nahral. Evidentne vedel co dela, kdyz mu neposloucha regulace turba. Urcite delal i diagnostiku pred upravoua po uprave a nenasel zadnej problem..

doporucuji reklamovat a at vrati originalni obsah zpet, vymaze zaznam o flaschovani a na chiptuning jedte jinam. Nejlip tam kde je moznost vyuzit pri uprave mereni vykonu na brzde.

Napsal: 04 črc 2009, 15:02
od Strny
Díky za odpověd TDIfun
No čipnutý to mám od:
http://www.cartechnic.cz
Než jsem do toho šel tak jsem si vyslechl nějaké reference od lidí co už čip maj od této firmy a všichni si to pochvalovali tak snad to bude jen ojedinělý případ a nějak se domluvíme ...

Napsal: 04 črc 2009, 22:11
od Forest
Dej vedet, jak se na to tvaril - zajimala by me jeho reakce a postup pri reklamaci. A hlavne vyzaduj vymazani zaznamu o chipovani RJ:
Napsal: 05 črc 2009, 08:35
od fabiátor
pafka píše:ten pán je hodný , když má takovou péči o Tvůj motor a turbo

pán evidentně optimalizoval mapy na český silnice, proto to padá do nouzáku ve 190km/h

Napsal: 05 črc 2009, 10:01
od Slavkov
Napsal: 05 črc 2009, 19:31
od Pája 19
Já bych tu firmu hned neodsuzoval. Co když regulace vázla jen lehce a před zvýšením tlaku se to prostě neprojevilo nouzákem. Sám Strny píše, že mu to padá až ve 190ti, což podle mě není nijak brutální zatuhnutí. A když před čipem nebylo v paměti závad překročení plnícího tlaku, tak mu to tam prostě nalili a hotovo. Je pravda, že je určitě lepší to nalogovat a odbrzdit před i po, ale kdo to dneska dělá?
Napsal: 05 črc 2009, 19:37
od Strny
Forest píše:Dej vedet, jak se na to tvaril - zajimala by me jeho reakce a postup pri reklamaci. A hlavne vyzaduj vymazani zaznamu o chipovani RJ:
No sám jsem zvědavej ... nevím jestli mám požadovat vrácení peněz nebo úpravu ... Řek bych že při první možnosti se asi bude cukat ... :-/
Napsal: 05 črc 2009, 20:00
od Obi
Ja bych na ně hned tak nevyjížděl,aby si neměl opravdu závadu v regulaci či hadici a nebyl pak za blba.
Napsal: 05 črc 2009, 20:07
od pafka
lehce přidřená regulace může být , ale argument:Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?
to není to pravé ořechové
Napsal: 05 črc 2009, 20:10
od Strny
Obi píše:Ja bych na ně hned tak nevyjížděl,aby si neměl opravdu závadu v regulaci či hadici a nebyl pak za blba.
Ale jo,já to chci vyřešit v klidu ... jak jsem psal,ohlasy v mém okolí jsou na tuto firmu dobré ... ještě jsem si nechával upravit "teplý start" ... byl jsem spokojený s cenou i s jednáním tak snad se to vyřeší ...

Napsal: 05 črc 2009, 20:24
od Obi
pafka píše:lehce přidřená regulace může být , ale argument:Chlápek co mi to dělal říká že je to normální,že je to ochrana abych turbo "neutavil"... Je to pravda ?
to není to pravé ořechové
No tohle na ně moc dobrýho světla nehází,to je fakt.
Napsal: 05 črc 2009, 20:56
od MirekX
kolik to má najeto?