Stránka 1 z 2
Problém 3 cestne ventily nefunguji
Napsal: 19 zář 2006, 17:34
od Tkevlar
Zdravím. Už mám vše hotový celý natěšený sednu do auta s tím že to projedu na olej, a ha nejde. Za prvé jeden ventil vubec nefunguje. Po sundani a strceni prstu do pistku aby se odlepil, fungoval namontuju zpet do auta a zas nejde. (takze reklamace). To bych nejak prezil.
Ted to horsi druhy funguje, ale po prepnuti motor nechcipne a ani nenasava olej, proste porad brumla dal (sice vynechava), ale brumla. Takze ventil nedokaze radne utesnit

Dejte mi nejak vedet jak to mate vy se stejnym ventilem. Je z europeconu (tzv. PEvEKo).
Díky
Napsal: 19 zář 2006, 19:23
od paty
bohužel ja stale otevíram kapotu při přepínaní
Napsal: 19 zář 2006, 21:40
od bobyd
tek tak koupil sem laboratorni pet stovek sic musim otevrit kapotu ale funguje 100%

Napsal: 19 zář 2006, 22:19
od KUK
,,...Dejte mi nejak vedet jak to mate vy se stejnym ventilem. Je z europeconu (tzv. PEvEKo)..."
Mě fungují bezvadně, tos měl asi nějakou smůlu. Máš je správně zapojené?
Napsal: 19 zář 2006, 22:39
od Radim205D
bobyd, paty vs. prepinani
obycejne dveřní serva z centralu by vam ulehcila praci

ne ?
Kevlar: ja bych se taky mrknul na to zapojeni
Napsal: 20 zář 2006, 00:09
od Tkevlar
Zapojení by mělo být dobre. Jsou tam tři koncovky, Využívám jen 2 (ta na krajích). Jedine takto zapojené mi "fungovali". Mám to špatně?
Napsal: 20 zář 2006, 07:37
od Zdenda
motor ti nechcípne? Za jízdy, nebo na volnoběh? Z vlastní zkušenosti vim, že i když zavřeš vstupní ventil, tak to trvá na volnoběh dost dlouho, než to zdechne, myslim, že přes minutu klidně.
Jinak to neotvírání - přeměř si přímo na ventilu napětí - jestli je tam 12V a nemaká, je to chyba ventilu. Může ale bejt, že to máš někde blbě napojený (Studenyho spoj nebo Waklyho kotakt = pod zátěží velkej úbytek napětí

) a ventil to neotevře, přitom na sundaným drátku naprázdno to těch 12V má...
3 kontakty = jeden směr, druhej směr, kostra, ne? Já bych řek, že bys měl použít všechny, ale tenhle ventil nemam, tak možná kecam blbosti...
.
Napsal: 20 zář 2006, 09:54
od radluk
Napsal: 21 zář 2006, 21:27
od Tkevlar
Tak, jsem natahl nove kabely, a byl problem v dodavce proudu. Mel jsem to pripojeny na kabel co jde k vstrik cerpadlu a ten to neutahnul, kdyz to dam na baterku tak to jde. Ale bohužel, mi to nekde prisava vzduch

takze to vubec nenatahne olej, ani trochu

Musim na to nejak prijit kde mi to prisava.
Napsal: 21 zář 2006, 21:46
od bobyd
radim 205 u 205ky uz nepredpokladam ze to bude jinak servo nepomuze rad se do motoru podivam a prepinam vseho vsudy jednou denne takze me to zas tak moc nezatezuje je to experimentalni vozitko dalsi auto uz bude mit peveko 20 deskovi ohrivac atd ale tady to nema cenu
tkevlar doporucuju pruhledne hadice krasne je videt kde este jo a kde uz ne
Napsal: 21 zář 2006, 22:47
od Radim205D
bobyd: jasnacka !!!

vsak ses kluk sikovnej a vim ze bys do budoucna u manualniho ovladani nezustal.
Napsal: 26 zář 2006, 14:51
od Radim205D
Pro ty z Ostravska co nechteji a nebo nemuzou tolik investovat do 3cestnych ventilu, u nas v Havirove v jednom zelezarstvi se vali kopa novych mechanicky ovladanych 3cestnych ventilu na hydrauliku. Vnitr. zavity jsou 3/8" ceny od 100,- viz. na obrazku

.
Napsal: 26 zář 2006, 16:35
od radluk
Napsal: 27 zář 2006, 07:54
od Pavel
Mechanicky ovládaný ventil je asi jako šlapací auto

Napsal: 27 zář 2006, 08:16
od Radim205D
Ne kazdy jako Pavel ma na Peveka nebo Sirae
