Stránka 1 z 6
Zkrácené řazení
Napsal: 17 srp 2009, 17:46
od devonrex
Zdravím vespolek,
tohle téma se tu snad ještě nerozebíralo a myslím, že v rámci vylepšování mazlíků bychom se na toto téma mohli pobavit. Rád získám jakékoli informace...třeba to někdo má na voze. Jinak já pojal úmysl, že si to pořídím a zjistil jsem toto:
1.
Forge Motorsport.... dělá Quick Shifter jak na zkrácení kulis řazení (vertikální pohyb), tak na zkrácení horizontálního pohybu (prostě máte 2.,4. a 6. RS blíže u sebe, stejně tak 1.,3. a 5. RS). Bohužel jsem zjistil, že to jde snad na každé auto vyjma Fabie, Ibizy, Pola a jakýchkoli koncernových 1.9 dieselových aplikací. Tudíž je to jen pro benzíňáky a pro majitele 2.0 TDI.
2. na
High performance parts prodávají něco obdobného, ale od jiného výrobce a tak to také není určeno pro 1.9 TDi.
3.
Neuspeed dělá Quick Shiftery za docela raketu a navíc to mají odstupňovaný po letech a ne po motorizaci, takže se v tom taky absolutně nevyznám.
Tudíž bych ocenil dobré rady, zkušenosti a případnou pomoc při možné koupi tohoto udělátka.

Napsal: 17 srp 2009, 19:34
od miš
Napsal: 17 srp 2009, 21:07
od eazy20
ja co som pozeral,tak na 1,9tdi 6kvalt sa to da bezne zohnat,ale na 5kvalt som este nevidel
Napsal: 17 srp 2009, 21:40
od devonrex
tak první dvě fotky neznám, ta třetí je Forge a není určen pro 1.9 TDI motorizace. Čtvrtá a pátá je sice zkrácení řízení, ale zkrácením řadící páky a to se mi moc nezamlouvá.
Jinak kdo má, nebo ví o nějakém takovém udělátku pro 1.9 TDI 6kvalt, nechť dá odkaz...ale nejlépe ať je to internetový obchod.

Napsal: 17 srp 2009, 21:49
od Huml
ty píšeš, že není pro 1,9, ale nikde nerozlišuješ jestli 5q nebo 6q, podle mě jestli tam nemaj chybu, s tou 1,9 a není to spíš 5q, když píšeš, že to pasuje na 2,0 TDI to je 6q, někde jsem viděl na škodaforu, že se dá ta páka na zkrácení řazení sehnat v originále, mělo by to být z TT, je to na 6q
Napsal: 17 srp 2009, 21:53
od Huml
tady to máš, tak na to mrkni, nevím jestli ti to něco vyřeší, teď jsem to znova nečetl
http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=44324
Napsal: 17 srp 2009, 22:06
od devonrex
k tomu 5kvaltu nic nevím. Mám 6kvalt, tak mne zajímá spíše ten. Tady je odkaz:
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... uct=FMVWQS
Je tam seznam vozidel koncernu, na které to jde a pod ním je napsáno.
Ve spodní části je napsáno: Please note:
this does not fit the Skoda Fabia/ VW Polo / Seat Ibiza
or 1.9 diesel applications". To znamená již mnou několikrát uvedené tvrzení, že to není určeno pro 1.9 TDI. Nevím, do jaké míry jsou si podobné 6kvalty u dvoulitrů a např. mého ASZ. Možná díky Vašim zkušenostem se dozvím, že to tam jde také.
For Huml..na ten odkaz se kouknu. Tak jsem na to koukal a vypadá to na super řešení a za pár kaček (než dávat bůra za Neuspeed)

Napsal: 20 srp 2009, 09:04
od grim
tak jsem si to trošku nastudoval na škodahome a je to celkem jednoduché. i ten díl z tt není drahý. v tomto odkazu
http://www.vwgolfclub.it/forum/lofivers ... 5-900.html mrkněte na poslední obrázek. je tam srovnání origo dílu a dílu, který dodává eip.
myslím, že by šel upravit i stávající díl - posunout díru pro čep - a nemělo by to dělat problémy. kulisa 8J0 711 046B (tt) to má posunuté jen o několik mm, ten díl od eip to má posunuté o poznání víc.
..protože co se na to tak dívám, tak, ať je to od forge, nebo od někoho jiného, tak se posouvá jen ten čep.
Napsal: 20 srp 2009, 09:53
od devonrex
já vyzkouším to pro TT/S3 a uvidím...už ho mám objednané, tak snad do týdne bude v autě. Pak dám vědět.

Napsal: 20 srp 2009, 10:21
od grim
ok. kolik to aktuálně stojí a je to i s tím jedním štelovákem nebo jen kus kovu?
Napsal: 20 srp 2009, 18:27
od mcsolle
staci posunut koliky, ja tak mam asi rok a ziadne problemy...
http://www.seatcupra.net/forums/showthr ... rt+shifter
Napsal: 20 srp 2009, 20:26
od miš
Nad tím jsem taky přemýšlel, když jsem porovnával různý varianty těch "kulis"... a rozdíl? Teď budu dělat spojku, že byh taky zkusil
Je to videt tady:
par vterin ve photoshopu a tady je videt jak to jen rizli a posunuli kolik...

Napsal: 20 srp 2009, 20:41
od Slajchy
miš píše:
Nad tím jsem taky přemýšlel, když jsem porovnával různý varianty těch "kulis"... a rozdíl? Teď budu dělat spojku, že byh taky zkusil
Je to videt tady:

Mišo na kolik to tak vyjde?
Napsal: 20 srp 2009, 20:47
od miš
Slajchy píše:miš píše:
Nad tím jsem taky přemýšlel, když jsem porovnával různý varianty těch "kulis"... a rozdíl? Teď budu dělat spojku, že byh taky zkusil
Je to videt tady:

Mišo na kolik to tak vyjde?
Mrkni výš doplnil jsem jeden pokus a je to fakt jen fikly a posunuty ma pravdu mscolle

Napsal: 20 srp 2009, 21:29
od grim
ano, je to úplně stejné. rozteč "čep-střed" je u gti 65mm, u tt 59mm a eip ma 34mm. eip je, jak je vidět i z fotek trošku seřízlé. v podstatě stačí vyvrtat díru o "kousek blíž" k ose otáčení - to je nejlevnější varianta, ale nezadá si s několikatisícovýma investicema za díl od renomovaných tuningových firem..
