Stránka 1 z 3
Klepání volantu při brždění - kotouče?
Napsal: 29 srp 2009, 08:07
od Lummar
Už delší dobu pozoruju šílené klepání volantu a s tím spojené rány od kol, ale kotouče mám cca 2-3 měsíce úplně nové a poloosy jsem dával starší, ale měly by bejt dobrý...
Dělá to tak od 80 a výš, když brzdim a nejedu do těch 80ti, tak to skoro vůbec neklepe, spíš bych řekl, že vůbec, ale když brzdím tak ze 140ti, tak jsou to hrozný rány a volant se nedá skoro ani udržet a to nemluvim o vyšších rychlostech..
Nemáte někdo nějakej "recept", jak zjistit na 100%, co to vlastně je?
Díky za radu
Napsal: 29 srp 2009, 08:19
od zizuzidan
Zkontroluj vůle v ložiskách a házivost nábojů,pokud O.K. tak stoč nebo vyměn kotouče.
Napsal: 29 srp 2009, 08:20
od fabiátor
Měl jsem ten samej problém, cca od 90km vibrace při brždění, byly to zkroucený kotouče, po výměně OK.
Napsal: 29 srp 2009, 09:21
od Lummar
Ok, jim řeknu ať zkontrolujou ty ložiska.. A je možný, že by se mi za jeden tejden zkroutili kotouče? Neměly by to bejt žádný šmejdy, mechanikovi to fakturovali za +-3200, viděl jsem fakturu, tak nevim.. :/
Ale je mi divný, že to při nižších rychlostech nedělá, protože mladá má nový Polo a tam se jí taky zkroutili (možná sem je já zkroutil

) a to dělá jenom při menších rychlostech a při vysokejch rychlostech to není moc znát.. Ale já když brzdim s mým, tak to sou neuvěřitelný rány, jak kdyby někdo mlátil kladivem do kola

Napsal: 29 srp 2009, 09:35
od este
mužeš je zkroutit i za den

mě osobně se na bejvalím mazlíkova zkroutily brembo max za 10 dni ani nevim kde byla chyba ale nechal sem je stočit a pohoda
Napsal: 29 srp 2009, 10:13
od Lummar
No já je zkusim nechat stočit a uvidim, jestli to pomlže, nebo né.. Ale díky za rady

Napsal: 29 srp 2009, 10:37
od Roman 101
je to fak divné já jsem zvlnil kotouče ATE reklamaci neuznávají a o nečem levnějším ani nemluvím protechnik haže hned jak ho nasadíš

Napsal: 29 srp 2009, 10:40
od Slajchy
Já mám ATE přes rok a max. spokojenost. Nemyslim si, že je to jen o kotoučích!!!
Napsal: 29 srp 2009, 11:03
od 1pavel
mě se kotouče zvlnili vždy po prudkém brždění , teť naposled 288 mm kotouče když jsem brzdil z 180 na 90 abych nepředjel policii

Napsal: 29 srp 2009, 11:06
od Tomas.cz
este píše:mužeš je zkroutit i za den

mě osobně se na bejvalím mazlíkova zkroutily brembo max za 10 dni ani nevim kde byla chyba ale nechal sem je stočit a pohoda
Pravděpodobně nebyla litina dostatečně vyzrálá a jak si jí zahříval a následně chladla tak se proces ukončil a tím stočením si se vlastně dostal na vyzrálou vrstvu materiálu.
Napsal: 29 srp 2009, 13:15
od Deivid
Mám zimmermany a taky jsou lehce zvlněné,někdy dokonce nehází po ostřejší jízdě...
Napsal: 29 srp 2009, 13:26
od misa.89
i kotouče se musej zajíždět, je to týden co jsem dával na reklamaci ferodo. pochybuju že to uznaj, ale najel jsem na nich tak 500km opatrně, když jsem viděl, že už to trošku brzdí, tak jsem tomu začal dávat víc, žádnou krizovku jsem neměl, ale stejně se zvlnily....

najeto na nich tak 3000km s tím že minimálně 1200km jsem brzdil s pocitem, že je nesmím vyhřát:-)
d
Napsal: 29 srp 2009, 15:05
od 3copsi3
ahoj ja som mal tiez takyto problem na octave a chybou bolo ze prvy raz po vymene kotucov nebolo riadne vycisteny naboj a po asi 2 tyzdnoch to zacalo riadne kopat dlho som sa stym trapil lebo prvy krat to robil asi daky magor

tak som dal nove kotuce a naboje riadne vycistil boli take zhrdadzavene ze boli normalne vyzrate a podla mna to bol problem riadne vycistit namazat a sup nove kotuce a parada auto beha v pohodke
Napsal: 29 srp 2009, 15:48
od Roman 101
Jaká je povolená max. házivost nabojů.
Napsal: 29 srp 2009, 15:52
od adi
ja jsem nekde cetl a to se stalo i me,ze kdyz se ti poradne zahrejou kotouce od brzdeni a najedes do kaluze vody a prudce se ti zchladi tak se zkrouti