Stránka 1 z 6

PD alebo CR?

Napsal: 30 srp 2009, 18:58
od mj
PD alebo CR - co by ste doporucili do novej octavky?

(udrzba, spolahlivost...)

Napsal: 30 srp 2009, 19:07
od Huml
CR, ono totiž krom 2,0l 103kW už je všechno mám pocit CR, už ani stará dobrá1,9 77kW se nevyrábí

Napsal: 30 srp 2009, 19:25
od zizuzidan
CR pomalu,ale jistě vytlačuje PD,takže pokud chceš jít s dobou tak CR.
Mimochodem,není nad starou rotačku,klasické TDI 81KW

Napsal: 30 srp 2009, 19:29
od TDI tech
Jednoznacne CR

Napsal: 30 srp 2009, 19:32
od Tomas.cz
P.S. nevíte kdy vyjela poslední rotačka? ;)

Napsal: 30 srp 2009, 19:42
od TDI tech
Ak sa nemylim tak do 8/05 :?

Napsal: 30 srp 2009, 21:03
od pasa
Jestli se jedná o nový tak CR jestli o starší tak PD ,CRka jsou hezký ale většinou po 200t jsou už po smrti.

Napsal: 30 srp 2009, 21:40
od mj
a co motory TSi? vydrzia?

Napsal: 30 srp 2009, 22:11
od Huml
to se uvidí časem, jak u těch CR, aspoň u koncernu, u ostatních značek se ukazuje, že náchylnost vstřikovačů na poškození vlivem špatné nafty je vysoká, jediná výhoda koncernu je ta, že tady toho jezdí tolik a proto není takovej problém s dílama

Napsal: 31 srp 2009, 07:36
od pasa
Tsi není špatnej motor ale aby to fungovalo tak do toho musíš lejt plnotučnčnej ,jinak to nehomogenní spalování nefunguje.U CR je problém že musí odolávat extrémním tlakům,vstřikování dělají čtaři firmy a záleží od koho to výrobce bere u Boscee se dají vyměnit jenom vstřikovače a dokonce snad už to někdo umí repasovat ,u Delphy a Siemense se to musí vyměnit komplet i s potrubím,nicméně ani samotnej motor není nic moc např u D4D je většinou po 150t vylágrovanej celej motor.U koncernu se to ještě ukáže ,tam je to ještě hodně krátká doba co to začali dávat do aut.

Napsal: 31 srp 2009, 09:27
od Marek77
U prvních motorů CR byly opravdu neuvěřitelné problémy s poruchovostí vstřikovačů, zejména vlivem horšího paliva (kterého je u nás víc než toho kvalitního - mohl bych vyprávět...). S nástupem piezzovstřikovačů třetí generace se však poruchovost systémů rapidně snížila (viz Ford a jeho nové Mondeo versus staré Mondeo). Takže pokud bych dnes kupoval nový koncernový vůz, jednoznačně bych volil CR.

Systém PD nebyl technologicky špatný, ale disponoval některými konstrukčními nedostatky fatálního charakteru (například O-kroužky na tělesech vstřikovačů, tandemové čerpadlo, náchylnost na kvalitu olejů a některé další neduhy). Mnoha lidem například vadil i akustický projev PD motoru - takové to jeho tvrdé rachtání (nicméně třeba mně ten zvuk imponuje).

Napsal: 31 srp 2009, 10:21
od TDI tech
pasa píše:Jestli se jedná o nový tak CR jestli o starší tak PD ,CRka jsou hezký ale většinou po 200t jsou už po smrti.
Preco kecas hluposti? Mozno to plati o licencne vyrabanych CR systemov od Delphi a Denso.

Ale CR od BOSCH su nesmrtelne. Vynimku tvory koncern PSA kedze ten ako spravny francuz nemoze mat nic spravene normalne a CR od BOSCHa kombinuje z Delphi a kedecim inym.

Uvidime ako to bude s CR systemamy od SIEMENS, ale prognozy su optimisticke. Moj osobny nazor je taky ze to bude dobre, kedze je to vlastne BOSCH v obleceny kabate SIEMENS s drobnymi vylepseniamy a zmenami.
(Iba pre zaujimavost BOSCH a SIEMENS su jedna firma)

Koncern FIAT montuje CR uz od roku 97 a okrem regulatoru tlaku paliva ktory sem tam zvykne zlostit sa prakticky malo kedy vyskytne nejaky vacsi p problem. Nieje ziadna zriedkavost ze motori IVECO s CR od BOSCHa maju nahonene aj po 1500.000km a fachcia bez vacsich problemov. To je jasny argument. Vlastnim FIAT Ducato 2.3JTD (motor IVECO) mam cez 400.000km a ziaden problem so vstrekovanim CR som nemal (okrem toho co som si ho sam vlastnou vynou vyrobil (wallbash) )

Napsal: 31 srp 2009, 11:14
od pasa
Možná máš jiný zkušenosti ale např 3.0 TDI od audi má CR BOSCH a mají neustálé problémi s vysokotlakýma čerpaslama např.další prblémi jsou s odlupováním materiálu z povrchu vysokotlakého potrubí a ucpávání vstřiků které se objevuje i u těch novejch 2.0TDI atd.Jo záleží na tom na co kdo narazí stejně jako to platilo vždycky.

Napsal: 31 srp 2009, 11:42
od Huml
známej má na 2,8JTD 750000km a opravdu jediný co jsme měnili byl ten regulátor tlaku, teď to nějak začlo blbnout a zjistil jsem, že mu v nádrži plave něakej sliz, za 100km to bylo schopný totálně ucpat palivovej filtr, ale jinak to pořád jede ;)

Napsal: 31 srp 2009, 11:49
od fabiátor
Mozna budu vypadat jako exot, ale sel bych zase do PD, protoze CR od VW je moc mladej na to, abych jim delal lacinyho pokusnyho kralika. Ale jinak proti CR nic nemam.