Stránka 1 z 2
Kde přesně je N109?
Napsal: 25 zář 2009, 18:36
od ladinek90
dobrý den.vag mi zobrazil chybu 17946 - odpojovaci ventil paliva N109 - přerušení/zkrat na kostru.něco jsem již hledal,že stačí ten ventil pročistit,a že to jde zvládnout lehce,ale problém je,že nevím,kde přesně hledat ten ventil.mohl by mi někdo poslat přesný obrázek nebo fotku,kde v motorovém prostoru je?děkuji
Napsal: 25 zář 2009, 18:39
od Fantik
Je na rozdělovací hlavě vstřikovacího čerpadla.
Napsal: 25 zář 2009, 18:45
od ladinek90
jo,ale já jsem bez obrázku marnej případ

,a obrázek kde je to vstřikovací čerpadlo byl by možný?
Napsal: 25 zář 2009, 18:52
od ladinek90
už vím.našel jsem to v nějakém pdf souboru o TDi motoru

... mohl bych ješte poprosit co všecko budu potřebovat za nástroje?
Napsal: 25 zář 2009, 18:57
od koco
Napsal: 25 zář 2009, 19:04
od ladinek90

přesně co jsem chtěl.dík...jinak teda klíč asi 7 nebo 8 a pročistit jo?
Napsal: 25 zář 2009, 19:46
od nogis
Osmičkou tak povolíš ten kabel, ale nezlob se na mě, když nevíš ani kde je čerpadlo, tak spíš něco dodrbeš...

Napsal: 25 zář 2009, 21:15
od ladinek90
hele v klidu joo

teď už to vím a nějak začít musím ne

Napsal: 25 zář 2009, 21:55
od misoVW
chcel som napisat presne to iste ako Nogis. Drzim palce, len aby si potom nezhanal nove cerpadlo.
Napsal: 25 zář 2009, 21:59
od TDI tech
ladinek90 píše:
přesně co jsem chtěl.dík...jinak teda klíč asi 7 nebo 8 a pročistit jo?
Neviem ci to pomoze. Ale naozaj v tvojom pripade by som tam radsej pazury nepchal.
Napsal: 04 pro 2009, 14:19
od ladinek90
zdravím.ten starý ventil jsem vyčistil a vrátil zpět,nepomohlo to,chybu to házelo pořád,tak jsem koupil nový dal ho tam a tak měsíc a půl v klidu,ale teď to háže chybu na vagu znova.je možný,že i ten nový ventil N109 je po tak krátké době špatný?nebo čím jiným to může být?na co se mám podívat? děkuji
Napsal: 04 pro 2009, 16:02
od slovacek.milos
ladinek90 píše:zdravím.ten starý ventil jsem vyčistil a vrátil zpět,nepomohlo to,chybu to házelo pořád,tak jsem koupil nový dal ho tam a tak měsíc a půl v klidu,ale teď to háže chybu na vagu znova.je možný,že i ten nový ventil N109 je po tak krátké době špatný?nebo čím jiným to může být?na co se mám podívat? děkuji
a jak se jmenoval ten nový ventil jaká značka a kolik stál, jestli to byl jen ventil tak ti vydržel docela dlouho
a taky jsi nenapsal jaký máš problém nemůžeš vůbec nastartovat nebo jen řešíš pamět závad

miloš
Napsal: 04 pro 2009, 16:16
od ladinek90
viz. celé tohle téma

...ventil N109 cena 380,- na skoda-dily a jedná se pouze o sporadickou chybu přerušení/zkrat na kostru
Napsal: 05 pro 2009, 14:01
od notobi
ladinek90 píše:viz. celé tohle téma

...ventil N109 cena 380,- na skoda-dily a jedná se pouze o sporadickou chybu přerušení/zkrat na kostru
kouknul bych na dráty co k němu vedou
Napsal: 05 pro 2009, 15:22
od Ondrus84
já měl na ventu TDi to stejné. 4x jsem yměnil ventil a pak stejně přišlo na řadu čerpadlo..nakonec to byl nějakej bordel v nádrži,měl jsem tam během 3měsíců 3čerpadla.Tak jsem to celé vypustil, na spodek fouknul 5l rostliného oleje dolil do plna naftou a pak už byl klid. Mechanik říkal,že to vypadalo na nějaké odmašťovadlo nebo něco takovýho.