Stránka 1 z 1
Felicia 1.9D
Napsal: 31 říj 2009, 10:16
od Direkt
Zdravím Vás pánové.
Přečetl sem to tady ulně všechno,ale skoro nikdo tady nejezdíte s feldou.
V létě sem vyjezdil pár nádrží na 1:1 s naftou a semtam trocha benzinu.Auto jelo v pohode,ale zastudena to trochu cukalo...jako kdyby vynechaval válec(trysky mám měněné v březnu) no a ted jak uz je zima to cukalo víc i při poměru 2nafty:1olej.
Proto sem se rozhodl udělat si vlastní předehřev a mám to vymyšleno takto:
2m nerez krku průměr 8mm smotat do spirály a zavařit do plechovky od barvy do které povedu vodu. Tento předehřev dám před čerpadlo.
Další výměník chci udělat před palivovým filtrem a to tak,že jednoduše omotám nerez krk kolem výfuku.
Do kufru bych přidělal 25l kanistr a hadice bych vyhříval taky na jízdu v zimě, tak jak tady popisoval dvorky1(vázací drát z obi stočit do spirály a připojit na něj elektriku.
Přepínání bych si udělal zatím manuální.
Jaké jsou Vaše názory?
Napsal: 31 říj 2009, 10:56
od milda64
Dřív než začneš tam cpát spoustu výměníků na které tam není místo,vyměň čerpadlo.Mě pokusy stály dva lucasy.Pak bosch a klid.Osobně jsem tam dal z trojky golfa i s držákem a trukami.Výměník bych dal jeden,ale deskový.
Napsal: 31 říj 2009, 11:59
od Direkt
Není náhodou čerpadlo z IIIG s turbem?
Bavil jsem se o tom s automechanikem a říkal mi,že když ho tam dám,takk to bude líné jako prase.
4erpadlo bych rád vyměnil,ale nevím z čeho.
Rád dám na tvou radu,když to bude v pohodě.
Jaké čerpadla bosche pasují do feldy?
polo?
Dík
Napsal: 31 říj 2009, 16:12
od slovacek.milos
Direkt píše:Není náhodou čerpadlo z IIIG s turbem?
Bavil jsem se o tom s automechanikem a říkal mi,že když ho tam dám,takk to bude líné jako prase.
4erpadlo bych rád vyměnil,ale nevím z čeho.
Rád dám na tvou radu,když to bude v pohodě.
Jaké čerpadla bosche pasují do feldy?
polo?
Dík
všechno jsi přečetl ale asi málo
já jezdím s 1.9 feldou bez jakýchkoliv úprav nic mi necuká ani na olej ani vyfrit a jezdím nejvíc metylester
zájímá mě
máš tam nějakou oblbovací věc která do řídící jednotky hlásí malou teplotu a žhavení pořád žhaví i za tepla?
jaký máš počátek vstřiku? motor ti chytne za tepla bez žhavení? po startu lehce zaklepe, nebo je tichý a líný?
a co snímač zátěže jak máš nasteven na čerpadle najdeš ho vgem na adrese 41 v bloku měřených hodnot a bez plynu je tam 0.4V a na plný postupně 4.7 tam je velký problém s cukáním že se ti hádá zátěžák s mechanikou lucas není obyčejné čerpadlo má řídící jednotku
miloš
Napsal: 31 říj 2009, 18:33
od deflector
slovacek.milos píše:Direkt píše:Není náhodou čerpadlo z IIIG s turbem?
Bavil jsem se o tom s automechanikem a říkal mi,že když ho tam dám,takk to bude líné jako prase.
4erpadlo bych rád vyměnil,ale nevím z čeho.
Rád dám na tvou radu,když to bude v pohodě.
Jaké čerpadla bosche pasují do feldy?
polo?
Dík
všechno jsi přečetl ale asi málo
já jezdím s 1.9 feldou bez jakýchkoliv úprav nic mi necuká ani na olej ani vyfrit a jezdím nejvíc metylester
zájímá mě
máš tam nějakou oblbovací věc která do řídící jednotky hlásí malou teplotu a žhavení pořád žhaví i za tepla?
jaký máš počátek vstřiku? motor ti chytne za tepla bez žhavení? po startu lehce zaklepe, nebo je tichý a líný?
a co snímač zátěže jak máš nasteven na čerpadle najdeš ho vgem na adrese 41 v bloku měřených hodnot a bez plynu je tam 0.4V a na plný postupně 4.7 tam je velký problém s cukáním že se ti hádá zátěžák s mechanikou lucas není obyčejné čerpadlo má řídící jednotku
miloš
Milosi, ja si myslim, ze tam bude mit uz horsi palivovy filtr..Podle me by vynema stacila..
Napsal: 31 říj 2009, 19:48
od milda64
GIII 1.9D ne TD je to mechanické čerpadlo jede to stejně,jen jen nemá omezovač tak jede místo 160km 170km.Konektor k čerpadlu jsem ustřihnul a jeden drát na bosch. Polo má lucas.
Napsal: 01 lis 2009, 11:51
od slovacek.milos
Milosi, ja si myslim, ze tam bude mit uz horsi palivovy filtr..Podle me by vynema stacila..[/quote]
třeba jo no já měl zrovna nedávno jednu feldu co cukala, snímač zátěže vadný signál v bloku měřených hodnot 000, nastavil jsem zátěžák a OK, ucpaný filtr se mi projevuje tak že prostě dosáhnu určité rychlosti a ztráta výkonu nebo nejde přejíždět,
jako je zde pár článků jak vyhřívání pomohlo na cukání ale u feldy bych si dal tyto věci do pořádku, snímač zátěže, teplota motoru a počátek vstřiku aby startovala za tepla bez žhavení a pak bych se věnoval dvounádrži s vyhříváním miloš
Napsal: 01 lis 2009, 23:51
od Direkt
TO Miloš....ano,vím,že ty jezdíš s feldou,jen sem tu nenašel tolik praxe jako u ostatních aut.
Tu oblbovací věc tam asi mám,ptž mi to žhaví pořád,ikdyž je motor zahřátý.
Se vstřikem nemám páru, ale motor chytne za tepla i bez žhavení jen se dýl točí.
Motor určitě tichý není, klepe.
No a zastudena zní jako když do něj práskáš kladivem a je líný než se zahřeje, ale to je normální.
Snímač zátěže vůbec nevím co je.
Napsal: 02 lis 2009, 18:51
od slovacek.milos
Direkt píše:TO Miloš....ano,vím,že ty jezdíš s feldou,jen sem tu nenašel tolik praxe jako u ostatních aut.
Tu oblbovací věc tam asi mám,ptž mi to žhaví pořád,ikdyž je motor zahřátý.
Se vstřikem nemám páru, ale motor chytne za tepla i bez žhavení jen se dýl točí.
Motor určitě tichý není, klepe.
No a zastudena zní jako když do něj práskáš kladivem a je líný než se zahřeje, ale to je normální.
Snímač zátěže vůbec nevím co je.
ta oblbovačka na teplotu paliva ti bude hlásit pořád třeba -20 pak budeš mít dlouho zaplý předsuvník a můžeš cukat, to je lepší si dát tlačítko na relé žhavení,
ten zátěžák je nahoře na čerpadle a jeho špatné nastavení třeba i cuká,
a počátek vstřiku se dá zvětčit tak že ti tepká motor chytne bez žhvení miloš
Napsal: 05 lis 2009, 02:02
od Direkt
Miloši, rád se s tebou domluvím ať se mi na to podíváš, to určitě ano.
Jen mě spíš zajímá co všichni říkáte na ten způsob předehřevu.
Děkuju!
Napsal: 05 lis 2009, 08:30
od slovacek.milos
Direkt píše:Miloši, rád se s tebou domluvím ať se mi na to podíváš, to určitě ano.
Jen mě spíš zajímá co všichni říkáte na ten způsob předehřevu.
Děkuju!
těch názorů a řašení je zde snad dost, zajímal bych se jen o délku spirály v té trubce,
napiš radlukovi na SZ už zde nedávno někdo řešil a radluk psal že trubka je krátktá a nestačí to miloš
Napsal: 05 lis 2009, 16:11
od Zdenda
Nerez krk omotaný okolo vejfuku podle mě není dobrej nápad. Při jízdě na naftu v něm nebude průtok a bude se to tam nejspíš různě spejkat...Vznikne všelijakej bordel, kterej nebude dělat dobře čerpadlu.