Stránka 1 z 3
Klapani v motoru
Napsal: 02 pro 2009, 12:17
od Red
Zdravim,
mam problem, po vymene vstriku jsem dal pri zahratym motoru golfovi trosku kour a poradne jsem ho prohnal (cca 170km/h do kopce, pri toceni 3500 ot.)....tak poradne ze jsem po prijeti pred barak zjistil ze zacal pekne klapat

neni to klapot dieslu ale neceho co tam urcite klepat nema, nevim ventily? Podotykam ze motor tahne stale skvele, zadny cukani nic co se tyce zmeny jizdnych vlastnosti, jen tenhle klapot kterej je slyset az do kabiny. Pri pridani plynu se klepani stupnuje...je mi jasny ze bude muset jit na opravu a tak trochu si rikam ze to nebude levna zalezitost

nenapada vas neco co by to mohlo bejt, lajcky bez mrknuti??
je to Golf III - 1.9 TDI, 95, 1z s cipem a 81kw vstrikama...diky
Napsal: 02 pro 2009, 12:45
od turdy VW
Stalo se mi to samé ale na passatu.Prohnal jsem ho a začal klepat hydroštel a znělo to jako by jsi klepal kladívkem do hliníku...

Jestli to vychází z hlavy tak by to mohlo být ono..Potom je ještě mnoho věcí které by to mohly zapříčinit(ventil,vstřik,pístní čep atd. směrem dolů...)

Napsal: 02 pro 2009, 12:49
od Red
turdy VW píše:Stalo se mi to samé ale na passatu.Prohnal jsem ho a začal klepat hydroštel a znělo to jako by jsi klepal kladívkem do hliníku...

Jestli to vychází z hlavy tak by to mohlo být ono..Potom je ještě mnoho věcí které by to mohly zapříčinit(ventil,vstřik,pístní čep atd. směrem dolů...)

jj nakej takovej zvuk byh k tomu taky priradil

je to vec s kterou se da jezdit nebo radsi odstavit auto a potom na servis? Kolik kostuje ta vymena hydrostelu bajvoko, asi bych nechal udelat vsechny

dik
Napsal: 02 pro 2009, 12:53
od slovacek.milos
mně se to stalo taky už jsem si nevěděl rady tak jsem se vytočil
a motor vytočil několikrát na doraz a klepec

hadroštel

a ještě se to zhoršovalo
nadal jsem si do deb....ů nechal jsem motor půl hodiny klápat na volnoběh a klepec zmizel

miloš
Napsal: 02 pro 2009, 12:55
od Red
slovacek.milos píše:mně se to stalo taky už jsem si nevěděl rady tak jsem se vytočil
a motor vytočil několikrát na doraz a klepec

hadroštel

a ještě se to zhoršovalo
nadal jsem si do deb....ů nechal jsem motor půl hodiny klápat na volnoběh a klepec zmizel

miloš

to mi chces rict ze si ho vodrovnal uplne? nebo je moznost ze nak sklidnil sam??

Napsal: 02 pro 2009, 13:20
od Rob
original hydrošel u VW stojí podle ETKY cca 1.100,-

, a řekl bych, že jich tam máš 8.
Hydroštel FEBI stojí v autokelly 214,-
Vyměnit to zvládneš asi i sám, akorát si tím rozhodíš rozvody..
Napsal: 02 pro 2009, 13:50
od Red
Rob píše:original hydrošel u VW stojí podle ETKY cca 1.100,-

, a řekl bych, že jich tam máš 8.
Hydroštel FEBI stojí v autokelly 214,-
Vyměnit to zvládneš asi i sám, akorát si tím rozhodíš rozvody..
Ty mede to je pecka

no tak autokelly to asi jisti a ze necham udelat vsechny si taky asi rozmyslim...ale zase za bajvoko 1700,- se to jeste da a rovnou zkontrolovat rozvody a snad dobry....ted jenom si prat aby to bylo opravdu ,,jen tohle,,
predpokladam ale ze to asi budou hydrostely kdyz to tak tady ctu
to by se vlastne po vymene moch ztisit i motor hm?
Napsal: 02 pro 2009, 14:04
od slovacek.milos
Red píše:slovacek.milos píše:mně se to stalo taky už jsem si nevěděl rady tak jsem se vytočil
a motor vytočil několikrát na doraz a klepec

hadroštel

a ještě se to zhoršovalo
nadal jsem si do deb....ů nechal jsem motor půl hodiny klápat na volnoběh a klepec zmizel

miloš

to mi chces rict ze si ho vodrovnal uplne? nebo je moznost ze nak sklidnil sam??

čteš ne

nechal jsem klápat motor na volnoběh a klepec zmizel, ho nech klidně hodinu na volnoběh tě to vyjde 30 korun za naftu za pokus to stojí
hadroštel přijde k rozumu uvidíš

miloš
Napsal: 02 pro 2009, 14:22
od Fulltank
Red píše:Rob píše:original hydrošel u VW stojí podle ETKY cca 1.100,-

, a řekl bych, že jich tam máš 8.
Hydroštel FEBI stojí v autokelly 214,-
Vyměnit to zvládneš asi i sám, akorát si tím rozhodíš rozvody..
Ty mede to je pecka

no tak autokelly to asi jisti a ze necham udelat vsechny si taky asi rozmyslim...ale zase za bajvoko 1700,- se to jeste da a rovnou zkontrolovat rozvody a snad dobry....ted jenom si prat aby to bylo opravdu ,,jen tohle,,
predpokladam ale ze to asi budou hydrostely kdyz to tak tady ctu
to by se vlastne po vymene moch ztisit i motor hm?
nejaky clen tu prodal origa vsechny za 1000 mam je od nej taky. Jinak zkusil bych ten hydrostel treba odvzdusnit

nekde to psali v prirucce, ale nevim jak to presne znelo. Mel bys nekolik minut drzet motor kolem 3tis otacek, pak ho nechat klapat na volnobeh a opakovat..
Napsal: 02 pro 2009, 14:24
od Red
jo cist umim neboj

ok zkusim to jen mam strach jestli to nahodou neni neco jinyho abych jeste neco ne****ral

Napsal: 02 pro 2009, 14:26
od Red
Fulltank píše:Red píše:Rob píše:original hydrošel u VW stojí podle ETKY cca 1.100,-

, a řekl bych, že jich tam máš 8.
Hydroštel FEBI stojí v autokelly 214,-
Vyměnit to zvládneš asi i sám, akorát si tím rozhodíš rozvody..
Ty mede to je pecka

no tak autokelly to asi jisti a ze necham udelat vsechny si taky asi rozmyslim...ale zase za bajvoko 1700,- se to jeste da a rovnou zkontrolovat rozvody a snad dobry....ted jenom si prat aby to bylo opravdu ,,jen tohle,,
predpokladam ale ze to asi budou hydrostely kdyz to tak tady ctu
to by se vlastne po vymene moch ztisit i motor hm?
nejaky clen tu prodal origa vsechny za 1000 mam je od nej taky. Jinak zkusil bych ten hydrostel treba odvzdusnit

nekde to psali v prirucce, ale nevim jak to presne znelo. Mel bys nekolik minut drzet motor kolem 3tis otacek, pak ho nechat klapat na volnobeh a opakovat..
to zni zajimave a jednoduse ale jak jsem psal o prispevek vejs nerad bych neco.....
Napsal: 02 pro 2009, 14:38
od Fulltank
Red píše:Fulltank píše:Red píše:
Ty mede to je pecka

no tak autokelly to asi jisti a ze necham udelat vsechny si taky asi rozmyslim...ale zase za bajvoko 1700,- se to jeste da a rovnou zkontrolovat rozvody a snad dobry....ted jenom si prat aby to bylo opravdu ,,jen tohle,,
predpokladam ale ze to asi budou hydrostely kdyz to tak tady ctu
to by se vlastne po vymene moch ztisit i motor hm?
nejaky clen tu prodal origa vsechny za 1000 mam je od nej taky. Jinak zkusil bych ten hydrostel treba odvzdusnit

nekde to psali v prirucce, ale nevim jak to presne znelo. Mel bys nekolik minut drzet motor kolem 3tis otacek, pak ho nechat klapat na volnobeh a opakovat..
to zni zajimave a jednoduse ale jak jsem psal o prispevek vejs nerad bych neco.....
ses prazak

se tu domluv s nejakym prazskym kterej si to poslechne a rekne co to muze delat ..

Napsal: 02 pro 2009, 14:59
od Red

to jo ale zase nekoho obtezovat jen kvuli tomu aby si poslech motor to rovnou muzu na servis...slo mi jen co si myslite tady na foru...odpovedeli jste mi.....co treba zvukovou stopu sem zavesit

?
Napsal: 02 pro 2009, 15:16
od turdy VW
...teda,viděl bych to na tu půlhodinku volnoběhu jak píše Miloš a když se neumoudří tak servis...Sundat rozvody,vačku,vyměnit hydra a vše zpět+seřídit rozvody.Práce cca 1 den.(To mé hydro se neumoudřilo)

Napsal: 02 pro 2009, 15:26
od Rob
možná by pomohlo jenom je vyndat, a zmáčknout ve svěráku, ale tak, aby se nepoškodily.. Ale to nevím.
Zkus to prohnat těma otáčkama, byť podle mýho je to tak, že se to zachvilku objeví znovu - ale těžko říct..
Stejně tak bych měnil všechny, pokud nemáš nějakou divnou/křivou/divně sjetou vačku, jakožto že asi ne, tak je hydroštel pravděpodobně na konci své životnosti, což znamená, že ho asi budou následovat další.
Pokud teda předtím taky někdo neměnil jen některý štely
Oprava to ale fakt není náročná, myslím, že za půl den i s cigárkem je to hotový.