Stránka 1 z 2
Jaký setrvák a turbo do Leona 1P 1.9 tdi 77 kw +chip BXE
Napsal: 04 led 2010, 22:49
od jawettar
ahoj,má to najeto 135 tis a na volnobeh se to klepe jako stará mrcha a občas to má i takovej divnej zvuk, mám podezření na setrvák ?, mám tam dát jednohmotu, nebo klasiku ? z čeho tam pásne jednohmota ? + lamela a přítlak ?
Druhá otázka je jakou turbínu tam naroubovat ,neveřím že tahle vydrží dlouho- takže jakou silnější tam bez problémů dostanu abych toho nemusel moc upravovat.
Díky
Napsal: 04 led 2010, 22:59
od Ladas
set ATD 1Z

Napsal: 04 led 2010, 23:03
od jawettar
vydrží to i s čipem ?
Napsal: 04 led 2010, 23:04
od Ladas
s organikou na lamele jo a můžeš mít i dost krutu

Napsal: 04 led 2010, 23:13
od jawettar
co znamená ta Organika ? kdo to dělá, jak to vypadá , to je nová lamela nebo stará obložeá ?
Napsal: 04 led 2010, 23:51
od Huml
pokud nemáš DPF, tak tam můžeš naroubovat VA ze 130k nebo VB ze 150k, na výfuku se jen převaří příruba
Napsal: 05 led 2010, 18:44
od jawettar
Huml píše:pokud nemáš DPF, tak tam můžeš naroubovat VA ze 130k nebo VB ze 150k, na výfuku se jen převaří příruba
z čeho to jsou turba a kde se dají sehnat ?
Napsal: 05 led 2010, 19:52
od Huml
třeba G4 130 nebo 150k
Napsal: 10 led 2010, 12:46
od jawettar
muže mi prosím nikdo napsta konkrétní číslo toho turba ?
a zkontrolovat mi čísla té spojky ?
setrváku je 028 105 269B
lamela 028 141 035 C
přítlačák 074 141 025 B
ložislo ??
Děkuju
Napsal: 10 led 2010, 15:48
od Huml
kontaktuj andrého, určitě ti najde turbo podle tvých požadavků

Napsal: 10 led 2010, 15:54
od jawettar
a ta spojka ?
Napsal: 10 led 2010, 16:35
od Tomas.cz
dyť ti to psal Ladas ne
Napsal: 10 led 2010, 20:22
od toby66kw
Stačí na kat navařit 3dír přírubu a VB turbo je doma. P.huml to nestíhá fotit
Ale lepší je dat ten obal pryč na VB ta bylo OK na hybridu to hučelo, ale mám i kuchlej zadní tlumič.
Spojka zde
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=135

Napsal: 10 led 2010, 22:42
od jawettar
toby dekuju za foto, a koukal jsem že jsi ten setrvák nechával stočit , je to nutný ?
Napsal: 10 led 2010, 22:57
od Huml
je to lepší, u těchto motorů je setrvák blíž plechu co je mezi motorem a převodovkou a jak se to ohřeje a ten plech se tam pravděpodobně trošku prohne, tak to tak šustí, když se na to vyprdneš, za čas to přestane, tím stočením se tomu předejde