Stránka 1 z 2

1.9TDi PD 96kW AVF smrdí jak AVIA

Napsal: 06 led 2010, 21:15
od magion
Nevíte někdo čím je způsobeno, že za studena jde z mého passata modro-bílý kour a smrad jak z Avie, ale jak se zahreje, tak OK, na emisich jsem byl a v pohode. Spotřeba a výkon taky v pořádku, dělá mi to zhruba už 10tkm. :?
Díky za rady ;)

Napsal: 06 led 2010, 21:21
od misoVW
zhavenie ok?

Napsal: 06 led 2010, 22:43
od magion
Startuje ted v mrazech nic moc, ale smrdi treba i po 10min co jde na volnobeh, tak si myslim ze zhavenim to byt nemuze...a delalo to i v lete, kdy zhaveni jen probliklo.

Napsal: 07 led 2010, 11:24
od DOLPH
typuju katalyzátor OF.

Napsal: 07 led 2010, 22:32
od magion
Nějaké další nápady?

Napsal: 07 led 2010, 23:39
od pafka
nápadů dost , ale od Tebe hodně málo info, měř. hodnoty, tlaky válců atd ;)

Napsal: 13 led 2010, 00:22
od magion
A které hodnoty mám změřit? 3,4,11??

Napsal: 11 úno 2010, 16:05
od magion
Tak místo Vagu jsem měřil hladinu oleje a za 13tis mi to sezralo tak 0,8l, takže jsem dolil litr a hladina byla přesně na max.
Problém bude tedy asi zde. najeto to má mít ted 99.000km.
Dost oleje je v tlakových trubkách od turba, někdo mi ale tvrdil že je to normální, že tam trochu oleje je...

Napsal: 11 úno 2010, 16:27
od TDI tech
Skontorluj uhol vstreku resp. rozdiel synchronizacie vacka-kluka. Zakladne nastavenie, kanal 004, hodnota v poli 4. Ked je prilis neskory uhol vstreky tak potom to zvykne stipat oci ako Avia.

Napsal: 11 úno 2010, 23:37
od magion
Ok, diky, mrknu na to a pak to jsem kdyztak dam...a ten olej to je normalni?

Napsal: 11 úno 2010, 23:57
od Marek_A4
ten olej je uplne v pohode, 0,8l medzi vymenami je OK...trochu oleja sa tam dostava aj z odvetrania vika ventilov

Napsal: 12 úno 2010, 13:48
od magion
TDI tech píše:Skontorluj uhol vstreku resp. rozdiel synchronizacie vacka-kluka. Zakladne nastavenie, kanal 004, hodnota v poli 4. Ked je prilis neskory uhol vstreky tak potom to zvykne stipat oci ako Avia.
Tak jsem na to koukal a kdyz dam zakladni nastaveni, kanal 4, tak se zvednou otacky na 1100, zacne blikat zhaveni a motor do dilny...3.políčko ukazuje cca +6, čtvrté cca -2,5

tady kdyztak log:
http://www.ulozto.cz/3961137/log-01-004-003-011.csv
druhý z měřených hodnot
http://www.ulozto.cz/3961146/log-01-004-xxx-xxx.csv

Napsal: 12 úno 2010, 15:31
od TDI tech
jj, tie otacky a "motor do dilny" to je v poriadku, takto to robi v zakladnom nastaveni. No podla toho ten uhol vstreku nieje nastaveny spravne. Nastav to idealne na 0 alebo asopn v rozsahu od -0.5 po 0.5. Okamzitu spotrebu na volnobeh ti teraz ukazuje kolko? meral si to pri teplom motore? Zabudol som ti napisat ze je to treba kontrolovat pri teplom motore.

Napsal: 12 úno 2010, 16:02
od sharik4x4
Musíš tam dát měřené hodnoty,kanál 04.4 a ne základní nastavení!!!!

Napsal: 12 úno 2010, 16:45
od magion
TDI tech píše:jj, tie otacky a "motor do dilny" to je v poriadku, takto to robi v zakladnom nastaveni. No podla toho ten uhol vstreku nieje nastaveny spravne. Nastav to idealne na 0 alebo asopn v rozsahu od -0.5 po 0.5. Okamzitu spotrebu na volnobeh ti teraz ukazuje kolko? meral si to pri teplom motore? Zabudol som ti napisat ze je to treba kontrolovat pri teplom motore.

Měřil jsem to při teplem motoru, po 100km jizdy, na volnoběh to žere cca 0,8l bez zapnutých světel, výhřevu atp.
Jak tam nastavim jiny uhel?