Stránka 1 z 2

Zly start ..........

Napsal: 08 led 2010, 16:45
od lock001
Passat.1.9TDI 96Kw 2001...po nastartovani auto ide na 3 valce a uplne nepravidelne
Vag napisal ..chyba,,,18076
16687
a este som askusal kanal 13 a hodnoty su ,,,-3,01 -1,72 2,99 1,48
a kanal 18.... vsetky 4 rovnako ......14,0
poradte co s tym a co vymenit dik

(LOL)

Napsal: 08 led 2010, 18:25
od Rob
teď zas nevím, esi kanál 13 sou tlaky, ale podle hodnot bych asi přetěsnil vstřiky. A pokud máš teda přístup k Vagu, tak koukni ještě na TDI graf, jak je na tom předvstřik, to taky může způsobovat tento problém.
R

Napsal: 08 led 2010, 18:34
od turdy VW
...nemyslim,že by předvstřik způsoboval běh na tři válce...,viděl bych to spíše na vstřik...co je to za chyby??chyba 16687 je vynechání zapalování 3.válce,tu druhou jsem neobjevil..myslim,že to bude vstřik... (LOL)

Napsal: 08 led 2010, 18:40
od Rob
U mě třeba to tak je, respektive prostě válce se hádaj, v nějakým to chytne, pak detonace, bílej bým, smrad nafty a tak, za cca 5 vteřin se to ustálí:-) Holt vysokej předvstřik, ale v tom sněžení na to prdím ještě:-)
turdy VW píše:...nemyslim,že by předvstřik způsoboval běh na tři válce...,viděl bych to spíše na vstřik...co je to za chyby??

Napsal: 08 led 2010, 18:50
od turdy VW
..tak samozřejmě,že pokud je to ihned po nastartování tak je to možné...ale to trvá pár sekund... ;)

Napsal: 08 led 2010, 18:59
od turdy VW
chyba 16687 je vynechání zapalování 3.válce což nejspíš
ukazuje na vstřik...nehledě k tomu,že se to tady dost řešilo s tím 3 vstřikem...myslim,že je to jisté vzhledekm k tomu,že je to pd 96kW...

Napsal: 08 led 2010, 19:04
od Rob
aha, já sem pochpil, že je to záležitost jen pár sekund, a s tím grafem sem to myslel jenom tak, pokud má u sebe Vag.

Ale máš asi pravdu, asi vstřik

Napsal: 08 led 2010, 19:23
od ČONR
Ahoj,také mi auto nějak špatně startuje. Když je od 0 do -4 auto nechytne na otočení,spíš to vypadá jak kdyby byla slabá baterie nebo špatný startér. Na druhé zastartování chytne v poho.Když je -5 a níž,auto chytne na brnk!
Nemá někdo zkušenost?

Napsal: 08 led 2010, 21:21
od turdy VW
...zkontroluj vagen čidlo teploty,to udává startovací dávku paliva v závislosti na teplotě...

Napsal: 08 led 2010, 21:45
od Huml
ČONR píše:Ahoj,také mi auto nějak špatně startuje. Když je od 0 do -4 auto nechytne na otočení,spíš to vypadá jak kdyby byla slabá baterie nebo špatný startér. Na druhé zastartování chytne v poho.Když je -5 a níž,auto chytne na brnk!
Nemá někdo zkušenost?
zkus si posunout dobu žhavení

Napsal: 08 led 2010, 22:30
od ČONR
Huml píše:
ČONR píše:Ahoj,také mi auto nějak špatně startuje. Když je od 0 do -4 auto nechytne na otočení,spíš to vypadá jak kdyby byla slabá baterie nebo špatný startér. Na druhé zastartování chytne v poho.Když je -5 a níž,auto chytne na brnk!
Nemá někdo zkušenost?
zkus si posunout dobu žhavení
To už jsem zkoušej,mám tam 32690:-(

Napsal: 09 led 2010, 06:42
od lock001
aha takze to poravim a nie len start ale stale to uz ide na 3 valce (wallbash)

Napsal: 09 led 2010, 08:47
od misoVW
v lepsom pripade len gumicky na vstrekoch, v horsom vstrek.

Napsal: 09 led 2010, 16:33
od cermakt
Ahoj, v 13.bloku naměř.hodnot má být rozmezí plus/minus 2,8mg/H(- válec výkonově silnější, + válec výkonově slabší), takže podle toho co píšeš, tak 1. a 3. tryska stříka nad dovolené hodnoty. Takže nejdříve změř kompres.poměr a poté i koukni na trysky. V 18.skupině má být požad.hodnota 0!!!

Napsal: 10 led 2010, 16:49
od lock001
uz je to ok stacilo len napruzit kontakty na vstrekovacoch a je to ;)