Stránka 1 z 2

Peugeot 406 2,0hdi problem

Napsal: 29 led 2010, 10:48
od kunas
Zdravím mám motor2,0hdi 80kw.Auto občas nechce nastartovat a když nastartuje rožne se kontrolka motoru.Když jsem jej dal třikrát do autorizovaného servisu nikdy na nic nepřišli.Kontrola elektroinstalace nové palivové čerpadlo,ventilek turba,rele čerpadla.Tyto tři závady se vždy načtou.Po vymazání auto den jezdí a druhý den po několikátém nastartování opět nejde.Pak zas jezdí a oběví se to samé...Nemáte někdo nějakou zkušenost s tímhle problémem??Děkuji a přeji krásný den........

Napsal: 29 led 2010, 15:32
od jericho-3
A které čerpadlo se měnilo,hlavní nebo to v nádrži?Jinak doteky na snímačích..

Napsal: 29 led 2010, 16:32
od kunas
Měnilo se čerpadlo v nádrži jinak nevým jaké dotyky na snímačích máte na mysly....

Napsal: 29 led 2010, 17:26
od dhfool
Může být vadný vstřikovač.

Napsal: 29 led 2010, 17:40
od kunas
To je to právě že............Auto prostě když se vymažou závady bude celý den jezdit v pohodě a pak z ničeho nic nejde nastartovat.Po dlouhém startování chytne a rozsvítí se kontrolka motoru. Po pár dalších startech zhasne ............

Napsal: 29 led 2010, 17:49
od dhfool
Taky často zlobí regulátor talku paliva na VT čerpadle. Divím se, že se na to v servise nazaměřili.

Napsal: 29 led 2010, 17:59
od kunas
řešili to že na 406 zlobí elektrika prošli všechny svazky a nic nenašli pak řešili relatko od čerpadla ventilek turba a čerpadlo v nádrži.To vše na tři pokusy s tím že to už nedělá...Ale problém se objevil znovu.Výpis závad z ř.j.byl kolem těhdle tří věcí.....

Napsal: 29 led 2010, 18:10
od dhfool
Když to zase nepůjde nastartovat, tak se zaměř, na to, jestli ti bzučí čerpadlo v nádrži. Mělo by fungovat už při zapnutí klíčku na 2. polohu.
Pokud bzučí, tak bych to hledal v regulátoru tlaku. Bazmek, tuším, za 4000kč.

Napsal: 29 led 2010, 18:24
od kunas
čerpadlo bzučí.Mysleli si že se přidírá tak ho vyměnili....

Napsal: 29 led 2010, 19:32
od Pavlucha
taky bych se podíval na ten DRV ventil,jak je psáno výš

Napsal: 29 led 2010, 22:30
od Peete
dhfool píše:Když to zase nepůjde nastartovat, tak se zaměř, na to, jestli ti bzučí čerpadlo v nádrži. Mělo by fungovat už při zapnutí klíčku na 2. polohu.
Pokud bzučí, tak bych to hledal v regulátoru tlaku. Bazmek, tuším, za 4000kč.
jsou dve varianty, jedno je drahy i s plovakem, druhy se da koupit samostatne kolem 1500,-

Napsal: 29 led 2010, 23:02
od dhfool
Peete píše:
dhfool píše:Když to zase nepůjde nastartovat, tak se zaměř, na to, jestli ti bzučí čerpadlo v nádrži. Mělo by fungovat už při zapnutí klíčku na 2. polohu.
Pokud bzučí, tak bych to hledal v regulátoru tlaku. Bazmek, tuším, za 4000kč.
jsou dve varianty, jedno je drahy i s plovakem, druhy se da koupit samostatne kolem 1500,-
Já myslel ten regulátor, né čerpadlo :)

Napsal: 30 led 2010, 10:16
od conti
Tohle chce na diagnostiku a kontrolovat živý data. A taky někoho kdo ví, vo co go.
To může být reg. ventil, snímač tlaku, ale taky jen kontakt.

Napsal: 06 led 2011, 16:56
od tRpaslik
Ahoj,
take bych potreboval poradit ohledne HDIcka. Typ motoru myslim RHZ. Kamaradovo Xantie prestala zniceho nic startovat. Jeden den prijel a rano uz nenastartoval. Auto stalo venku a bylo cca -19.
Starter toci ale z vyskotlakeho cerpadla neleze nic. Sem tam neco kapne. Podavaci cerpadlo z nadrze tlaci. Je mozne ze by se neco v cerpadle (jestli zamrzlo) ustrihlo? Co ma jeste vliv na to jestli cerpadlo tlaci? Necha se nejakym zpusobem odzkouset DRV ventil? Je mozne ze by pres nej vse proteklo zpet? Auto mel i na dagnostice a udajne ma byt vadny vysokotlak? (Je divne ze pred tim jezdilo auto bez problemu) Co ma jeste vliv na to aby z cerpadla lezl tlak. Nemam lexii tak bych potreboval spis co kde zmerit nebo odzkouset.

Diky.

Napsal: 06 led 2011, 18:29
od HonzaZ
Jak vypadá palivový filtr? Není ucpán parafínem ze zmrzlé nafty?