BMW X5 3.0d automat problem
Napsal: 23 úno 2010, 12:18
Zdravim ve spolek, mam takovy maly problem a spoustu otazek s timto autem. Je to rok 02, najeto 240 tkm, a stav spise horsi, nez prumerny, asi nejhorsi koupe, co jsem kdy udelal.......,
pri nastartovani a studenem motoru trva cca 2 sekundy nez se auto rozjede, repsektive otacky vylezou na 2.000, pak uz to jede, ten samy problem je ikdyz je ato zahrate, jenze to neni tak znatelne...., pokud uz jsem nad 2.000 otacek, jede to celkem slusne...., ale zase uz se mu moc nechce nad 3000 otacek, hlavne pri nejakem stoupani...., tak nevim - problem s motorem, nebo prevodovkou?
to byl ten problem a ted otazky....., muze klouzat automaticka prevodovka? v podstate pri rezimu manualniho razeni jasne vidim, jak jdou otacky nahoru a auto pomalu zrychluje..., jako treba babeta, pri automatickem modu to nejde asi tak moc poznat, ale urcite to bude to same, v podstate obcas na 5 se "zamkne menic" pokud je to ten spravny vyraz....., melo by to delat pri kazde ryclosti?
Dalsi hloupa otazka - pri podrazovani, mely by otacky jit nahoru jako u manualu? pripadne kdy by se mely psadnout na volnobeh?
Dalsi vec, neprijde mi to nejak extra silne, nedavno me vezl kolega v jeho 330d a malem jsem se "pos..." muze mit takovy vliv vaha auta?
Diky moc za jakoukoli radu....
pri nastartovani a studenem motoru trva cca 2 sekundy nez se auto rozjede, repsektive otacky vylezou na 2.000, pak uz to jede, ten samy problem je ikdyz je ato zahrate, jenze to neni tak znatelne...., pokud uz jsem nad 2.000 otacek, jede to celkem slusne...., ale zase uz se mu moc nechce nad 3000 otacek, hlavne pri nejakem stoupani...., tak nevim - problem s motorem, nebo prevodovkou?
to byl ten problem a ted otazky....., muze klouzat automaticka prevodovka? v podstate pri rezimu manualniho razeni jasne vidim, jak jdou otacky nahoru a auto pomalu zrychluje..., jako treba babeta, pri automatickem modu to nejde asi tak moc poznat, ale urcite to bude to same, v podstate obcas na 5 se "zamkne menic" pokud je to ten spravny vyraz....., melo by to delat pri kazde ryclosti?
Dalsi hloupa otazka - pri podrazovani, mely by otacky jit nahoru jako u manualu? pripadne kdy by se mely psadnout na volnobeh?
Dalsi vec, neprijde mi to nejak extra silne, nedavno me vezl kolega v jeho 330d a malem jsem se "pos..." muze mit takovy vliv vaha auta?
Diky moc za jakoukoli radu....