Stránka 1 z 2
Hlaska z VAG 19586
Napsal: 26 úno 2010, 19:13
od forgacl
Ahoj,
prosím o pomoc pri vyriešení problému. Z ničeho nič sa rozsvietila kontrolka motora a hláška "EMISE - DO DILNY". Po kontrole Vag:
Nalezena 1 chyba:
19586 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - mez regulace prekrocena
P3130 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: 1 1 0 0 0
Pátek,26,Únor,2010,15:43:04:08252
VCDS verze: SVO 908.1
Verze dat: 20080309
Keď vymažem pamäť, tak je asi 20 km všetko O.K. no potom opäť hláška a kontrolka.
Je to SUPERB 1.9 TDI 96 kW chip na 122 kW.
Prosím pomoc čo s tým je, môže to byť LAMBDA SONDA?
Napsal: 26 úno 2010, 19:34
od chipmann
EGR ventil mrkni překontroluj
Napsal: 26 úno 2010, 19:45
od forgacl
chipmann píše:EGR ventil mrkni překontroluj
EGR ventil kompletne prečistený v 10/2009. Od čistenia najazdene cca 10 000 km.
Pri vypnutom motore VAG ukazuje otvorenie EGR ventilu na 6,4% môže to byť problém?
Napsal: 26 úno 2010, 19:54
od chipmann
Máš vše dobře zapojený mrkni na hadičky
Napsal: 26 úno 2010, 19:56
od forgacl
chipmann píše:Máš vše dobře zapojený mrkni na hadičky
pozrem, ale z ničeho nič. Išiel som domov z príce a bud svieti.
Ďakujem za radu pozrem, no auto ide bez najmenších problémov.
Napsal: 27 úno 2010, 05:18
od forgacl
forgacl píše:chipmann píše:Máš vše dobře zapojený mrkni na hadičky
pozrem, ale z ničeho nič. Išiel som domov z príce a bud svieti.
Ďakujem za radu pozrem, no auto ide bez najmenších problémov.
Trubky su zapojené O.K. Čo asi ďalej
Napsal: 27 úno 2010, 18:57
od forgacl
Nikto neporadí nič?

Napsal: 27 úno 2010, 23:55
od tomiisp
lambda asi tazko u diesla

inak skus vo vagu zakladne nastavenie egr a uvidis.
Napsal: 28 úno 2010, 07:50
od misoVW
moze to robit aj vaha vzduchu. ECU podla hodnoty vahy pozna ci je EGR otvoreny alebo zavrety. Skus to zakladne nastavenie ako pisal tomiisp.
Napsal: 28 úno 2010, 11:15
od forgacl
Ako urobím základné nastavenia cez VAG
Napsal: 05 bře 2010, 15:11
od forgacl
Ked robim akčne členy na ventil N18 nič netuka, ani sa nezapína. Môže byť N18 KO, alebo ako skontrolujem jeho funkčnosť, aby som nekupuval niečo čo je O.K. V ASKOFE stojí 150€ a to je dosť.
Napsal: 05 bře 2010, 17:36
od karel4
to ovládání EGR je těsné? Zkus dát jinou hadičku na EGR a nasát,jestli se hýbe.
Napsal: 05 bře 2010, 18:34
od forgacl
teraz som pozeral na EGR a je dosť z vonku zanesený olejom, skúsim ho dať von a vyčistiť. Na fore som sa dočítal, že tu niekto mal rovnakú hlášku a výmena ventilu N18 to spravila. Môže to byť aj v mojomm prípade?
Ďakujem
Napsal: 05 bře 2010, 19:03
od wakko
N18 a N75 by mohli byt take iste, skus prehodit (najskor skontroluj ze su naozaj rovnake) a uvidis...
Napsal: 24 lis 2010, 13:38
od netopier
wakko píše:N18 a N75 by mohli byt take iste, skus prehodit (najskor skontroluj ze su naozaj rovnake) a uvidis...
niesu