Stránka 1 z 1

A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Napsal: 28 úno 2010, 10:18
od Pajko
Neporadil by mi niekto prosím? Mám problém s autom nejak prestalo ťahať a pri asi 2 200 ot./min sa začne nejak divne triasť. Ak chcem predbiehať musím ísť zo 6-tky až na 4-rku, aj to úplne záťah o ničom. Naftový filter som menil, ale žiadna zmena. Čo je zaujímavé občas ide normálne a začalo mi to robiť, keď mi prestal ukazovať tachometer, ale aj ten občas ukazuje. Môže to mať spolu nejaký súvis? Zdá sa mi to blbosť a náhoda. Za pomoc vopred ďakujem.

A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Napsal: 01 bře 2010, 07:29
od Pajko
Chlapi nikto nič?

Napsal: 01 bře 2010, 10:33
od Obi
Ten tachometr určitě vyřeš,mě když cukala za jízdy 80tka tak po odpojení tachometru přestala a jelo se normálně.Závada v čidle tachometru nebyla,byla v elektryckým vršku čerpadla.Třeba to má i utýhle nějakej vliv,když se ti to stalo zároveň s tím tachometrem.

A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Napsal: 01 bře 2010, 11:15
od Pajko
Obi píše:Ten tachometr určitě vyřeš,mě když cukala za jízdy 80tka tak po odpojení tachometru přestala a jelo se normálně.Závada v čidle tachometru nebyla,byla v elektryckým vršku čerpadla.Třeba to má i utýhle nějakej vliv,když se ti to stalo zároveň s tím tachometrem.
U teba to bolo opačne. Ako si odpojil, išla normálne, ale u mňa keď neukazuje, ide zle. Avšak ďakujem a skúsim sa aj na to pozrieť.

Napsal: 01 bře 2010, 12:00
od Obi
To je jedno,ale vidíš,že je to zamotaný s elektrikou,třeba to je jen to čidlo na převodovce :?

Napsal: 02 bře 2010, 01:20
od tomiisp
u 100iek po-face C3 rado blbnu kontakty priamo v palubke (aj tacho) takze ak to nebude cidlo na prevodvke tak rozobrat pristrojovku a prepajkovat obidva konektory (cierny a hnedy) + piny kde je napojene tacho na dosku a ak tam mas palubny tak zrovna aj tie konektory prepajkovat :)

A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Napsal: 02 bře 2010, 18:36
od Pajko
tomiisp dík. Pozrel som na to a zistil, že tam už niekto s pájkou bol. Cez víkend na to pozriem lepšie a skúsim to ešte raz ja. Ďakujem ti za tip.

Re: A 100, motor 2,5TDI , typ 1T - pomoc

Napsal: 02 bře 2010, 19:57
od tomiisp
Pajko píše:tomiisp dík. Pozrel som na to a zistil, že tam už niekto s pájkou bol. Cez víkend na to pozriem lepšie a skúsim to ešte raz ja. Ďakujem ti za tip.
klasicka najbeznejsia pricina nefungujuceho tacho, zblbnuteho autochecku alebo pohasinania palubky :)