Stránka 1 z 2
jak na banku na turbu ???
Napsal: 02 bře 2010, 16:22
od rejmic89
lidi jakej je rozdíl mezi tím, když dávám nový turbo s geometricky naklápěnejma lopatkama na mtdi, mezi tím když ta banka je na pod tlak, a prej se to musí předělat na přetlakovou a nasadit na hadici do ic, ale nestačí to nasadit tu hadičku na sání, to je nenašteluje podlwe otáček ty lopatky na turbu pleas ??? ptám se jen že by to bylo jednoduší

mno
Napsal: 02 bře 2010, 16:32
od rejmic89
ale ted mi tak došlo že to že právě že když to nebude přes ventil tak by to bylo pořád odevřený,to by byl problém, zatím co na ic to je plynulejší navyšování, a tím pádem i naklápění těch klapek, tak jenom ještě něco, 1,6 td mela tlakovou banku ne ???
Napsal: 02 bře 2010, 17:47
od rejmic89
třeba i nějaký rady jak na to z čeho jak předělat tu banku a tak, jak to naštelovat, aspon ilustračně ???
Napsal: 04 bře 2010, 14:15
od dawe2706
rejmic89 píše:třeba i nějaký rady jak na to z čeho jak předělat tu banku a tak, jak to naštelovat, aspon ilustračně ???
Baňku klidně použij ze starýho obtokovýho turba.Jen to přidělej na ten držák vnt turba.Já to bodnul na třech místech svářečkou
Pak už to je pakárna...sežeň si budík a pomocí táhla na turbu seřídíš tlak kterej potřebuješ.
Napsal: 05 bře 2010, 20:10
od alesek22
Jo to je pravda a jeste lipsi je pak ji rozdelat odpentlovat tu banku a dat tam silnejsi pruzinu.Pak muzes tlacit i vic.
Napsal: 06 bře 2010, 12:43
od wr8
proc silnejsi pruzinu?
Napsal: 06 bře 2010, 12:46
od rejmic89
já by sem se do ní taky nerad hnípal, aby to potom těsnilo, to ovládá ten tlak z hadice ne, a kdyby sem tam dal silnější pružinu, tak se to přece bude hůř odvírat ne ???
Napsal: 06 bře 2010, 12:48
od wr8
přesne,ale kdyz budes opatrnej,jde to predelat v pohode
Napsal: 06 bře 2010, 12:48
od flekyc
wr8 píše:proc silnejsi pruzinu?
priklad : pokud prehodis seriovou pruzinu u plechovky z 96kw turba, tak ti to nebude tlacit vic nez 1,2bar, tak proto. nekdo to resil paralelni pruzinou mimo obal plechovky, nekdo daval spesl pruzinu, ktera mela dvoji stoupani. takze nahore ti to netlacilo plnej tlak.
Napsal: 06 bře 2010, 12:50
od wr8
dal sem pruzinu kterou jsem vypodlozil,tlak me to tlaci malej a jeste az vysoko
Napsal: 06 bře 2010, 12:55
od flekyc
wr8 píše:dal sem pruzinu kterou jsem vypodlozil,tlak me to tlaci malej a jeste az vysoko
no kluci si je vyrabeli i sami, tohle je proste cesta pokus/omyl. my zacali na tyhle serii co pisu, moc to nejelo, hodne kourilo (cerpadlo strop-serie 81kw), pak se zkouseli tvrdsi pruziny, o dost to ozilo, ale tlacilo to 1,5 porad, coz je pro to turbo smrt casem, pak zkouseli tyhle, nahore ta pruzina byla tvrdsi, takze te to nepustilo dal, ale zadna idealni regulace tam nebyla. kecali sme o tom s Holzem, ale sve tajemstvi regulace nam nerekl

Napsal: 06 bře 2010, 12:57
od wr8
asi to udelam uplne jinak a bude
Napsal: 06 bře 2010, 19:54
od alesek22
A jak to udelas??Ja dal banku z BMW z TDS a ta je pretlakova a ma silnejsi pruzinu.Napojil jsem ji teda a tlacilo to nesmislne moc.Tak se da regulator tlaku a napoji se na hadicku,ktera vede k bance.Tam si pak muzes regulovat tak jak potrebujes.Ja sem spokojenej.
Napsal: 06 bře 2010, 22:03
od wr8
kolik je nesmyslne moc?

Napsal: 07 bře 2010, 07:29
od alesek22
No u VNT17 to tlacilo pres 2bar