Stránka 1 z 2

Nevim co s tim !

Napsal: 09 bře 2010, 18:12
od Lordozo
Panove auto me trochu zlobi ted sem jel do opavy ze zlina a kdyz jsem auto hodne vytocil tak me zhruba od 3200 az 3800 otacke pada do nouzaku je citit v tech otacka skubnuti dopredu to asi tim ze se rapidne snizi vykon ! Kdyz sem pripojil vag hlasi chybu 00535 a 00557 . Vim co to je za chyby ale neni tam napsane jak to vyresit a zda se me divne ze chyba 557 coz je servo hodi auto do nouzaku . Dal pak chyba 535 je cidlo klepani a to by byla pravda protoze se auto vice trese to zacalo nekdy ted . poradi nekdo co a jak . Potom jeste takova otazka kdyby nekdo vedel je ze auto po vymene rozvodu vcelku hodne neco v motoru malinko ale slysitelne huci vyssim tonem neco mezi hucenim a piskanim ! Dekuji jo a je to na motor AFN 81kW tdi golf III

Napsal: 09 bře 2010, 19:20
od dhfool
Píše ti to nesmysly. Zkus jiný Vag a kabel. Tipuju na turbo.

Pískání/hučení od rozvodu je přešponovaný rozvoďák...

Napsal: 09 bře 2010, 19:37
od Lordozo
dhfool píše:Píše ti to nesmysly. Zkus jiný Vag a kabel. Tipuju na turbo.

Pískání/hučení od rozvodu je přešponovaný rozvoďák...
jak nesmysly ??? kabel mam kratce a zatim rikal vse ok !

Napsal: 09 bře 2010, 20:10
od boobika
čidlo klepání je snad jen u benzínů :?

Napsal: 09 bře 2010, 20:46
od Lordozo
boobika píše:čidlo klepání je snad jen u benzínů :?
no to nevim ale rekl bych ze ho maji diesly dyt se klepou jako blazen :D

Napsal: 09 bře 2010, 21:08
od Zdeněk M
Lordozo píše:
boobika píše:čidlo klepání je snad jen u benzínů :?
no to nevim ale rekl bych ze ho maji diesly dyt se klepou jako blazen :D
To sou blaboli, co ti píse VAG, asi mas starej program. To že pada do nouzaku je bud chyba 17958 nebo hodnota plniciho tlaku není dosažena, nebo překrocena. Navstiv jinýho Vagistu.

Napsal: 09 bře 2010, 21:11
od brankar30
Zdeněk M píše:
Lordozo píše:
boobika píše:čidlo klepání je snad jen u benzínů :?
no to nevim ale rekl bych ze ho maji diesly dyt se klepou jako blazen :D
To sou blaboli, co ti píse VAG, asi mas starej program. To že pada do nouzaku je bud chyba 17958 nebo hodnota plniciho tlaku není dosažena, nebo překrocena. Navstiv jinýho Vagistu.
..alebo inu vaginu... (rofl) (noteeth)

Napsal: 09 bře 2010, 21:23
od Lordozo
brankar30 píše:
Zdeněk M píše:
Lordozo píše: no to nevim ale rekl bych ze ho maji diesly dyt se klepou jako blazen :D
To sou blaboli, co ti píse VAG, asi mas starej program. To že pada do nouzaku je bud chyba 17958 nebo hodnota plniciho tlaku není dosažena, nebo překrocena. Navstiv jinýho Vagistu.
..alebo inu vaginu... (rofl) (noteeth)
dobry joke ale ne k tematu :D

Napsal: 09 bře 2010, 21:26
od Lordozo
Zdeněk M píše:
Lordozo píše:
boobika píše:čidlo klepání je snad jen u benzínů :?
no to nevim ale rekl bych ze ho maji diesly dyt se klepou jako blazen :D
To sou blaboli, co ti píse VAG, asi mas starej program. To že pada do nouzaku je bud chyba 17958 nebo hodnota plniciho tlaku není dosažena, nebo překrocena. Navstiv jinýho Vagistu.
jo jinak sem zkusil jak je na tom podtlak k turbu a od banky do n75 je ok a na podtlak reaguje tahlo tak 1cm po hmatu oko tam nevidi !

Napsal: 09 bře 2010, 22:12
od bembas
Zkus hadičky podtlaku,já je vyměnil a měl jsem po problému

Napsal: 09 bře 2010, 22:47
od MC_Tony
Lordozo píše:
brankar30 píše:
Zdeněk M píše: To sou blaboli, co ti píse VAG, asi mas starej program. To že pada do nouzaku je bud chyba 17958 nebo hodnota plniciho tlaku není dosažena, nebo překrocena. Navstiv jinýho Vagistu.
..alebo inu vaginu... (rofl) (noteeth)
dobry joke ale ne k tematu :D
rozeber turbo , vyčisti a bude klid....

Napsal: 10 bře 2010, 13:48
od majkl1
Když máš kabelismus, udělej logy turba a budeš vědět. Ten napínák bych ale zkontroloval jako první. (crazy)

Napsal: 10 bře 2010, 16:18
od Lordozo
MC_Tony píše:
Lordozo píše:
brankar30 píše: ..alebo inu vaginu... (rofl) (noteeth)
dobry joke ale ne k tematu :D
rozeber turbo , vyčisti a bude klid....
turbo rozeberu rad ale jak na nem drzi vyfuk na 3 sroubech tak 2 jsou zlomeny takze to chce jeste vyvrtat stefty a udelat znova a to jsem nehnul s tema co jsou na parohach !

Napsal: 10 bře 2010, 18:57
od Lordozo
tak sem udelal log hodnot 1 , 3 a 11 melo by to byt tu kdyz poslu na email

http://www.ulozto.cz/4230293/LOG moje.CSV

Napsal: 10 bře 2010, 19:18
od majkl1
Nechodí ti regulace - tlačíš o půl baru více, proto ten nouzák. Turbo ven a důkladná hygiena. :D