Stránka 1 z 3
Mechanické čerpadlo
Napsal: 17 bře 2010, 16:59
od Martinmtdi
Zdravím,možná jste někdo řešil podobný problém a tímto žádám o pomoc. Mám Golf III 1.9tdi,ahu,jelikož nejsem zastánce drátů,čidel a pod.rozhodl jsem se předělat Tdi na MTdi tedy jde oto že jsem rozebral elektronické čerpadlo a vnitřní díly vložil do mechanického čerpadla. Co mě trápí je že nemohu dosahnout správné bohatosti,prostě to nezahulí Smile od 1600-2200ot. trošku zakouří celkem slušně táhne ale to je vše ve vyšších otáčkách je motor mrtví.Nemáte prosím někdo zkušenost z touto upravou?
Předem děkuji za odpovědi
Napsal: 17 bře 2010, 17:13
od RudisTDic
A ten vnitřek si dal do čerpadla z D nebo z TD ?? De o to,že TD čerpadlo má nahoře přidavač,kterej ti tam při tlaku nasere naftu...
Napsal: 17 bře 2010, 17:15
od Martinmtdi
RudisTDic píše:A ten vnitřek si dal do čerpadla z D nebo z TD ?? De o to,že TD čerpadlo má nahoře přidavač,kterej ti tam při tlaku nasere naftu...
do čerpadla z TD původně citroen 1.9td,přidavač má.
Napsal: 17 bře 2010, 18:08
od RudisTDic
Tak buď je něco špatně v čerpadle a nebo si ten přidavč neupravil..kolik tlačíš??
Napsal: 17 bře 2010, 20:13
od Martinmtdi
RudisTDic píše:Tak buď je něco špatně v čerpadle a nebo si ten přidavč neupravil..kolik tlačíš??
Nejde mi o přidavač ale o množství nafty,ten přidavač to moc nenakrmí,spíš mě zajímá co se musí vše upravit v čerpadle krom toho že se vloží vnitřek z Tdi, tlačím 1,2bar.
Napsal: 17 bře 2010, 21:38
od RudisTDic
Právě že ten přidavč tomu taky dost pomůže..nevim jak vypadá to čerpadlo z citrona,ale musí tam být šroub na štelování množsví nafty,tak ho prostě trochu zašroubovat..A hlavně přibrousit ten přidavač,pokud ho necháš origo,tak do motoru asi víc nafty nedostaneš...Pokud se pletu,tak ať mě někdo opraví..

Napsal: 17 bře 2010, 22:36
od Baťa1
přidavač upravyt a nakrmyt ho chudaka jinak mistr HOLZ poradí

Napsal: 17 bře 2010, 22:51
od tomáš karbus
samá voda chlapci dejte vedle sebe ty rozdělovací hlavy a budete chytřejší, jaké koli nesmysli na tom vršku čerpadla stejně nedosáhnou toho, aby to dostatečně zavřelo

Napsal: 17 bře 2010, 23:28
od RudisTDic
tomáš karbus píše:samá voda chlapci dejte vedle sebe ty rozdělovací hlavy a budete chytřejší, jaké koli nesmysli na tom vršku čerpadla stejně nedosáhnou toho, aby to dostatečně zavřelo

Tak mu poraď ,,páč doma nemám TDi čerpadlo jen tak na čumendu..

Napsal: 18 bře 2010, 07:58
od DOLPH
jestli to nebude prostě tím,že ty citróny měly 66kw a nystavené byly tak,že pod 2000ot netáhly,turbo foukalo cca 0,8 bar-prostě charakteristika nastavení toho čerpadla je dost jiná.
další věc je otevírací tlak na tryskách-ten citron měl myslím 140 bar,tvůj motor z hlavy nevím..
Napsal: 18 bře 2010, 08:01
od Bóďa
Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre...

Napsal: 18 bře 2010, 09:00
od Obi
No rozdělovací hlava tam musí jít samo z tdi 10mm s tou devítkou nic,ale tu tam má ne?
Napsal: 18 bře 2010, 09:53
od PavelTDi
Bóďa píše:Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre...

Čerpadlo z Citroenu 1.9TD má silnější hřídel

. Spíš bych se poohlídl po čerpadle z Cromy TDid ( hlava 11mm ) , bude to téměř bez práce , teda pokud ti bude stačit výkon někde kolem 64kW . . . Pokud chceš větší výkon , pak oslov ty pány , co psal Bóďa . . .
Já bych to nechal v elektrice . . .
Napsal: 18 bře 2010, 15:51
od Martinmtdi
Bóďa píše:Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre...

Momentálně nevím průměr hlavní hřídele z hlavy ale je stejný jako z Tdi,nakrmené to mám celkem dost bych řekl,zbývají mi 4závity na šroubu bohatosti a nezakouří ani boha

svěřovat se mi to nikomu nechce jelikož nemám potřebné investice a rád bych se čerpadla naučil, stějně bych to čerpadlo znova rozdělal a měřil a měřil a hledal co je jinak

Napsal: 18 bře 2010, 18:44
od Bóďa
PavelTDi píše:Bóďa píše:Ten Citroen 1.9 bude mít nejspíš průměr hlavní hřídele 17mm, takže až to nakrmíš, tak se jako první rozletí kříž na vačce. A bude po čerpadle...
Někomu to svěř. Na motoru je vstřikovací čerpadlo asi ten nejsložitější mechanismus. Než na princip sám přijdeš, budeš mít za sebou šťastných min 30tkm, když oslovíš někoho z nich- Holz, tomáš karbus, Andre...

Čerpadlo z Citroenu 1.9TD má silnější hřídel

. Spíš bych se poohlídl po čerpadle z Cromy TDid ( hlava 11mm ) , bude to téměř bez práce , teda pokud ti bude stačit výkon někde kolem 64kW . . . Pokud chceš větší výkon , pak oslov ty pány , co psal Bóďa . . .
Já bych to nechal v elektrice . . .
No tak to jsem byl smolař. Sice byla hřídel delší, ale 17mm...
Tak se soustružilo.

Velká hřídel sice dobrá, ale jestli v ní není otvor pro pružinu, tak je k ničemu...
Martinmtdi: Tak nezbývá než Ti držet palce.
